پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

نوروز

آخرین یادداشت سال ۸۲ رو با این کلمه شروع میکن
سال آشغالی بود اما بالاخره گذشت
به امیدروزی که من از تهرون خوشم بیاد
به امید اینکه به بمب بخره وسط مغز اون کسی که ترافیک رو اختراع کرد تو تهران
به امید اینکه مدرسه های کشورمون از آشغالی ٫ فساد ٫ گی بازی ٫‌... در بیان
به امید اینکه یه fuck گنده بچسبه رو دهن آمریکای خبیس جهان خوار ٫ اه خبیث اینجوریه
به امید اینکه یه suck up رو بنویسیم رو عکس عمو سام
به امید اینکه اسم خیابون پهلوی سابق بشه کیان کبیر
به امید اینکه دختر پسر رو به جرم غایم شدن لای درختای پارک نیاورون نگیرن ( الهی بگیرن تا دیگه ... بخورن تو ملا عام از این کارای بد بد بکنن )
به امید اینکه من یه کم از حال گیری مردم در بیام
به امید اینکه بیماری سادیسم مزمن جرج بوش و اسکزیتوفرینی مدیر برگذیده مدرسمون شفا پیدا کنه
به امید اینکه از جهان سومی بیایم بیرون
و  به امید اینکه خدا من رو در زمره بیداران و عاشقان ابا ابدلله الحسین قرار بده
و به امید اینکه بتونم امسال مدرسه مورد علاقم قبول بشم المپیاد هم که قبول نمیشم رو شانسی قبول بشم و یه انگیزه واسه اینکه دیگه مردم رو اذیت نکنم
و در نهایت به امید اینکه خدا منو شفا بده ٫‌ یه عقلی هم به تو بده که منو شاس گیر آوردی

سادیسم من نسبت راننده ماشینا ( بلل اخص راننده تاکسیا ) ( البته این یارو که راننده تاکسی نبود )  :
امروز رفته بودم با دوستم بیرون یه پراید بود و کنار خیابون ۲ تا دختر ٫‌ پرایدیه دوتا پسر بودن و یه چیزی به دخترا گفتن اونا هم گفتن اگه مارو میبری میدون فرمانیه سوار میشیم [ ها ها ها ها قه قه قه قه ] خندیدن و پرایدیه وایساد ٫ دخترا سوار شدن منم که از خدا خواسته میخواستم برم میدون فرمانیه ( تاکسی پیدا نمیشد ) دست دوستم رو گرفتم رفتم بقل پرایدیه گفتم : آقا میشه مارم سوار کنی ببری میدون فرمانیه ؟
آقا یه یارو اومد هیکلش دو تای 50cent . فر خوردم ٫‌ فرار کردیم ٫ داشتم از ترس میمردم که خوب دویدیم و زنده برگشتیم

نوروزتان پیروز امروزتان نوروز فردایتان دیروز و دیروزتان پری روز
ماهی گلی یادتون نره ٫‌ یه بوس میاد به طرف لپاتون

If you can't see this e-card please download flashplayer6.0یک ساعت تا آغاز بهار ۸۳ با یه سال نو بارونی

برهان خلف

دیشب چهارشنبه سوری بود ٫ کلی حال داد ٫‌ چنتا کپسول خورد زیر پام ٫‌ یه موشب سوتی رفت تو کتونیم و ...
بالاخره کلی حال داد ٫ تو البرز نارنجک میترکوندن اندازه توپ فوتبال دو دستی پرتش میکردن .
خیلی حال داد ٫  یه آتیش کنده درس کردیم و ...
یه چیز باحال شنیدم و جلوی خودم اثباتش کردن ٫ داداشم میگفت استدلالش غلطه ٫ اما من با کسی که اینو طرح کرد خیلی حال کردم
میگه با برحان خلف میشه ثابت کرد خدا وجود نداره
فرض : خدا میتونه یه سنگی خلق کنه که نتونه بلندش کنه
خب اگه این فرض غلط باشه یعنی اینکه خدا توانایی ساختن همچین سنگی رو که بتونه بلند کنه رو نداره پس نمیتونه خیلی کارای دیگه بکنه که ما بهش اعتقاد داریم پس در این صورت خدا وجود نداره و اگر هم داشته باشه قدرتش محدودتر از اینه که دنیا و انسان و موجوداتی به این پیچیدگی رو بتونه خلق کنه
حالا اگه این فرضمون درست باشه مشخصه دیگه یعنی خدا قدرتش محدوده و قدرت مطلق دنیا نیست 
به نظر من خیلی جالبه ٫ من نمیدونم این حکم و فرض و اثباتش درست باشه یا غلط اما اینو میدونم خیلی آدم باید مغزش پرورده باشه که بتونه همچین فرضی رو به فکرش بسازه
حالا قراره داداشم بیاد برام ثابت کنه که چرا این حکم و فرض غلطه  و این اثبات رو نقض کنه اگه بهم گفت بهتون سریع اطلاع میدم

راستی یه رستوران هست تو میدون آرژانتین ٫ من نرفتم اما دوستم رفته بود تعریف میکرد ٫ اسمش رو یادم رفته ٫ ولی میگفت خیلی با کلاسه ٫ آدمای معمولی رو راه نمیدن یه کلوپ داره یه رستوران ٫ دیگه میگفت منو دوستام که مهمون یکیشون بودیم کلی مایه دار بود و با اونا رفته بودیم ٫ میگفت کلی تریپ زدیم بعد موقع وارد شدن راهمون ندادن انقدر با کلاس بود ٫
میگفت رفتیم تو رستوران ارزونترین غذاش رو خریدیم بدون هیچی دیگه ( چون وقتی میری اونجا باید دسر و از این جور چیرا هم حتما بخوری ) ۴ نفر شد ۹۶ هزار تومن
میگفت عصار رو دیدیم داره بیلیارد بازی میکنه ٫ و ...
فکر نکنم بتونیم هممون پولامونو رو هم بذاریم یا زندگیمونو بفروشیم بتونیم یه ۲ ساعت بریم اونجا
بهتره فکرشو نکنیم  ٬ افسرده میشیم تازه اسم رستورانه انقدر خفن بود که یادم رفت

 

Artist: Limp Bizkit

Album: Results May Vary

Song: Creamer (Radio Is Dead)

(all radio is dead)

Hey kid, who you lookin' at?
Why you standin' all up in my face like that?
You ain't never seen a baseball bat?
A maniac knockin' on your babeball cap
You better step about ten paces back
Or you'll be layin' where your shoe laces at
Go do what your momma told you
And don't be actin' like a punk, thinkin' your a soldier
I see you got a cell phone, i got a number you can dial son, make it 911
Tell 'em stop at hef's house on the way kid
Pick up some playmates but only if they naked
Don't know how you do in your city
But 'round here we gettin' down to the nitty gritty
And i hate to put you out like that
But you've been burnin' like a fire with a mouth like that

Take me back to yesterday
Rollin' dice and getting laid
Everything was a.o.k. oh...
But now and then a cloud rolls in
Rains on my parade and then
Talkin' this and that again, oh

Let's break it down for a minute
And roll it on up in third gear for a minute
I got the 21's bumpin' on my benz, and
I got girlies in the back seat rubbin' on my friends, and
I don't really give a fuck about
What these player hatin' pussies give a fuck about
'cause i'm a night ranger, never been a stranger
My two-way pager is lookin' for some danger
Zoolander, hit you with the magnum
Everybody get your groove on if you have one
And if you ain't got it then admit it:
It's limpbizkit, time for you to get it
All around the world and this 45 prevost
Everywhere we go we watch it on the tivo
And now you're layin' in the bed you made
Drinkin' hatorade, think about it

Take me back to yesterday
Rollin' dice and getting laid
Everything was a.o.k. oh...
But now and then a cloud rolls in
Rains on my parade and then
Talkin' this and that again, go

Leave, thinkin' that you're all that, and then some
I've got news for you (all radio is dead)
So you're thinkin' that you're all that, and then some?
Man, i got news for you (all radio is dead)

(the radio is dead)

Let me guess, you ain't that impressed
Mister, hale - tosis of the breath
Livin' lifestyles of the wish-you-would
From the back isles of the thrifty-good
See i, i got room to talk, kid
I been layin' this track since north cackilack
And the very first day that you fell out the sack
I was in some fat laces, spinnin' on my back
Let me think, let me roll, let me ride
Let me put some funk in the trunk, triple 5
And a memory that can easy your pain
Like a melody from kurt cobain
'cause ya', never know when it's all gonna end
And ya', never know when you'll call on a friend
So you better take a step to prepare yourself
'cause the way you're livin' now, ain't good for your health

Thinkin' that you're all that, and then some
I've got news for you (all radio is dead)
So you're thinkin' that you're all that, and then some?
Man, i got news for you (all radio is dead)
Thinkin' that you're all that, and then some
I've got news for you (all radio is dead)
So you're thinkin' that you're all that, and then some?
Man, i got news for you (all radio is dead)

(all radio is dead)

چهارشنبه سوری

پسرا : اولش با دختره آشنا میشن تو دل خودشون میگن : دلم تنگه برای با تو بودن‌ ٫‌ نمیتونم بمونم بی وجودت یه مدت که میگذره برعکس میشه : آی امان امان امان کجایی دل بی وفا « دلم تنگه برای بی تو بودن ٫ میخوام بمیرم چون با تو هستم
دخترا : همیشه این موجودات ۲ حالت دارن : احمق و کودن ٫ باهوش و احمق
حالت اول این موجودات این طوری تعریف میشن که به راحتی میشه خرشون کرد ٫‌ تو دلشون رویایی هستن تا با یه پسر آشنا میشن فکر میکنن دنیا تو دستاشونه ٫‌ در حالت های شدیدش روی میارن به رفتار های بچه گونه ٫‌ فکر کردن بچه گونه
حالت دوم : به راحتی خر نمیشن اما میشه خرشون کرد ٫ یه چیزایی میدونن که باعث میشه احمق بشن چون عقل کل بودن احمقشون میکنه ٫‌ زیرک هستن ٫‌ سریع رابطشونو با پسرا عوش میکنن ٫‌ ممکن بگه ۱ دوست پسر ندارم اما ۱۰ تا داشته باشه
در نهایت برخورد این دو موجود باعث میشه آدمایی احمق مثل : اونایی که امسال رفتن کربلا و سر کله و دست و پاشون برگشت  باشن یا آدمایی مثل : هیتلر و استالین و چرچیل
(چاکریم ٫ جدی نگیرینا )
یه چیز باحال شندیم درباره یه چیز جدید اسلامی بود مثل ولنتاین اما یادم رفته ٫ نمیدونم شاید خواب دیدم . معمولا من زیاد مرزی بین چیزایی که تو خواب دیدم و چیزایی که تو بیداری میبینم قائل نمیشم .

چه برف قشنگی میاد کامرانیه شده مثل بهشت ( البته واسه کسایی که خونشون اونجاست و برف رو از بیرون میبینن )
فردا رو خودم تعطیل کردم ٫‌ پس فردا هم که هیچی
چهارشنبه سوری یادتون نره
تذکر : آدم نکشین ٫‌ شیشه نشکونین ٫ از رو آتیش بپرین ‌٫ کپسول بندازین ٫‌شعار ندین ٫ نرقصین و ...
آدمای خوبی باشین
بدون تعارف
امضا : خودم



یزید و شمر

خدا یزید و شرم کثافت و لعنت کنه که باعث شد یه زیارت عاشورا بوجود بیاد دهن مونو سرویس کنه ٫ ایشالا ایشالا ٫ یرید مادرتو به خاک سیاه میشونم ٫

اینم عاشورای حسینی تو میدون محسنی









به نظر شما این چه شباهتی به عاشورا داره ؟ 

مدرسه ما این هفته هتل بود ٫ شیشه شکوندیم ٫ چهار شنبه سوری گرفتی ( پیش پیش )
نیم کت آتیش زدیم ٫‌ به بانک حمله کردیم ٫ البته من تو همشون فقط ناظر بودم و داشتم حال میکردم
اما این هفته دیگه بای بای امتحان تا عید
چهارشنبه سوری یادتون نره جشن آتیش و سنگ
کجا بریم ؟ شهرک غرب ؟
یا تو کوچه خودمون بگیریم ٫ میدون محسنی هم کلی حال میده ایول
راستی تولدم بود ٫ یه بار گفته بودم
کادو از دوستم یه عینک اوکی قلابی گرفتم همون روز اول دست خودش بود شکست
یه کادو از اون یکی دوستم گرفتم که یه بسته نسکویک بود وای خیلی حال میده ٫ یه بسته شکلات هم بود خیلی خوش مزه بود
دیگه از مامانم کلی پول گرفتم ٫‌  تو حساب بانک قرض الحسنه ٫ ۱۱ تومن از بانک برداشتم ٫ ۸ تومن هم خودم گذاشتم  بعد رفتم یه سوی شرت red wood مشکی روش نوشته slipknot یه آرم سیتنیم هم پشتشه خریدم خیلی باحاله ٫ بعدش کلی مامانم شاکی شد ٫ میگه میخوام تو حسابت باشه شاید یه ماکسیما بردی خره ٫ منم میگم که برنده شدن تو جایزه های بانک ها مثل این شانس یه نفر میمونه که نصف عمرش گدایی کرده بعد پول دار شده
قمار تو کارینو بار شانسش از این بالاتره یه مقدار به بازیت بستگی داره اما این هیچ ربطی به بازی نداره
بابام هیچ کادویی بهم نداد
داداشم هم که گفت پولای تولدت رو بده برم یه آمپلی فایر بخرم
شاید بعد از اینکه بازم پول گرفتم عیدی و از این جور شعرا شاید رفتم یه اسکیت برد نو خریدم ٫ شایدم رفتم یه اسپرایت یا سواچ نو خریدم شایدم رفتم یه کتونی نو خریدم
بی خیال
ببینم کی میتونه جواب این سوال رو بدست بیاره
میدونم خیلی سادست اما خوبه که بعضیا میان تو وبلاگم مغزشون هم یه تحرکی داشته باشه که مثل تلویزیون مردم رو احمق بار نیاره
عبارت زیر برابر با چه عبارتیه ؟

x.(x+2)(x+1)(x+3) +1

ببینم فکر میکنین اولین کلمه ای که تو سال ۸۳ بگین چیه ؟
من خودم نمیدونم اما مطمئنم که عید شما مبارک نیست
هورا هم نیست
آها این فکر کنم قشنگ باشه : بازم یه سال دیگه ٫ بعدش گریه میکنم ٫‌ یه سال پیر شدم خدا

درخت حیاطمون کلی جوونه داده خیلی توپه ٫ وای قشنگ چسبیده به پنجره ی اتاقم

ببینم لس آنجلس باحالتره یا تورنتو ؟
آخه دهن آدم تو لس آنجلس سرویس میشه ٫ تو اونجا اگه کسی پیاده تو خیابون راه بره بهش میخندن ٫ اصلا پیاده رو نداره اگرم داره خیلی کمه ٫ یه شهر پست مدرن رو حساب کنین که تعداد ماشیناش از جمعیتش بیشتر باشه ٫ یه بار اینو گفتم نه ؟

اگه میتونی منو بگیر !!!

stan

صدای بارون میاد ٫ صدای قدم تو بارون صدای یه دختر که زیر لب میخونه :

My tea's gone cold I'm wondering why I..
got out of bed at all
The morning rain clouds up my window..
and I can't see at all
And even if I could it'll all be gray,
but your picture on my wall
It reminds me, that it's not so bad,
it's not so bad..

صدای بارون هنوز شنیده میشه که میباره
صدای یه پسر جوون میاد که میگه :

, I wrote but you still ain't callin
I left my cell, my pager, and my home phone at the bottom
I sent two letters back in autumn, you must not-a got 'em
There probably was a problem at the post office or somethin
Sometimes I scribble addresses too sloppy when I jot 'em
but anyways; fuck it, what's been up?  Man how's your daughter?
My girlfriend's pregnant too, I'm bout to be a father
If I have a daughter, guess what I'ma call her?
I'ma name her Bonnie
I read about your Uncle Ronnie too I'm sorry
I had a friend kill himself over some bitch who didn't want him
I know you probably hear this everyday, but I'm your biggest fan
I even got the underground shit that you did with Skam
I got a room full of your posters and your pictures man
I like the shit you did with Rawkus too, that shit was fat
Anyways, I hope you get this man, hit me back,
just to chat, truly yours, your biggest fan
This is Stan

آره این همون آهنگ معروف ستن امینم با دایدو هست ٫ یه آهنگ واقعا توپ ٫ برای وقت هایی که میخوای بری تو جو ٫ واسه وقتایی که دختره قهر کرده و تو تو اتوبوس با واکمنت داری اینو گوش میکنی ٫ یه برگه هم تو دستته داری فحش مینویسی ٫
این یکی از بهترین آهنگای امینم هست ٫ واقعا شاهکاره ٫ مطمئن باشین ۲۰ ساله دیگه مفهمن که چه آهنگیه
مثل همین پینک فلویدی که دارین گوش میکنین که ماله ۳۰ ساله پیش هست ٫

سورپرایز یا به قول آلمانیا اوبا قاشون
شنبه تولدمه

اما خودم زیاد حال نمیکنم
دوشنبه امتحانامون شروع میشه مثل همیشه you are as a Bitch
mother fucker
اه عجب پنجشنبه ی آشغالی بود ٫ ظهرش که گیم نت بودم اه٫ بعد شیمی خوندم بعدم الان اینجام ٫ خب خوبه ارباب حلقه ها هم همه ی اسکارایی که میخواستن بهش بدن رو گرفت
راستی یاهو واسه ۱ ساعت به درک افسل الصافلین رفت اما برگشت
مدرسه ی ما تا ۲۸ بازه ٫ اه ٫
چهارشنبه سوری ۲۷تمه ٫ ۲۷تم هم امتحان داریم ٫ ایول عجب تیکه ردیفی تو این آهنگ ستن هست  : come on , fuck you bitch
هه هه دارم عکس چهگوارا رو رو دیوار میبینم ٫‌ تی شرتشم که اینجاست ٫ ماله داداشمه ٫ اخره کلاسه ٫‌ بسیجیا ببینن میگیرن ٫ هرچند انقدر شاسکولن که نمیدونن چه گوارا کیه ٫ آخه دلیلی هم نداره بگیرن ٫ یه آزادی خواه بوده تو کوبا چه ربطی داره به ایران ٫ تازه کلی هم با سی آی ای جنگید ٫
استی یه چیزه باحال درباره ی آمریکا : آمریکا همیشه برای مردم خودش خیلی خوب بوده اما همیشه واسه کشور ای جهان سوم بد بوده و اینم یه چیزه واقعیه ٫ ما هم جهان سومیم پس نباید زیاد از آمریکا خوشمون بیاد بدیهیه ٫ اما چیز جالبی که آمریکا داره اینکه انگلیسی نیستن که اینش خیلی واسه ما جهان سومیا بهتر از انگلیسیاست
آمریکا بزرگترین تولید کننده ی گندم توی دنیا هست ٫ هر سال ۳ بار محصول برداشت میکنه و ۳۰ ٪ این برداشت رو میریزه تو شیکم مردمش ٫ ۵۰ ٪ میفروشه به کشورهای دیگه و ۲۰ ٪ دیگش رو میریزه تو دریا ٫ هم اینکه تعداد آبریانش زیاد بشه و هم اینکه به کشورای بد بخت نفروشه که قیمتا بالا بمونه و جهان سومیا گشنه ٫ مبینین اگه ما انقدر سواد تو کلمون بود گاز و نفتمون رو مفتی نفروختیم و پولش رو هم ندونیم چی کار کردیم
مدت ها پیش ژاپن میخواست خاک های کویر لوت و صحرای کویر از ما بخرا برای اینکه کشاورزی کنه چون موادی توی حاکش بود که برای کشاورزی واقعا مفید بود اما بازم ما خاک رو نفروختیم
جهان سومی هستیم دیگه هیچ کاریشم نمیشه کرد
عید نزدیکه اما اصلا احساس خوبی ندارم ٫ بیشتر نگران درسم هستم تا بدونم عید چی کار باید بکنم و مطمئنم که تمام عیم هم باید تو کتاب باشم damn !
فعلا از هیچکس کادو نگرفتم ٫ حتی یه قرون ٫ حال میده ها آدم هیچی کادو نگیره ٫ یه احساس باحال دست میده ٫ فکر میکنی واسه هیچ کس مهم نیستی بعد خودت رو از برجه میلاد نور میندازی پایین ٫ در حالی که داری گیتار برقی Comfortably Numb رو گوش میدی ٫‌ وای
چقدر احساس توپیه ٫
من با دوتا احساس خیلی حال میکنم
۱. احساس قدم زدن تو خیابون ولیعصر در حالی که هیچکس رو تو دنیا نداری و داری آهنگ گوش میدی
۲. احساس اینکه همه تحویلت میگیرن
اه  چرا زندگی امسال اینجوری شده ؟

mother


Artist : Pink floyd

? mother do you think they drop the bomb 
mother do you think they like the song 
mothe do you think they try to break my balls 
ooooooooooooooooha
mother should I build the wall 
mother should I run for president 
mother should I trust the geverment
mother will they put me in the firing line
ooooooooooooooooha
is it just the wasted time

hush now baby baby don't you cry

mother's gonna make all your nightmares come true
mother's gonna put all her fears into you
mother's gonna keep you right here under her wing
she won't let you fly , but she might let you sing
mama will keep baby cozy and warm 
ooooooooh baby oooooooooh baby oooooooooh baby ooooooooh baby
of course mama'll help you build the wall

mother do you think she's good enough for me 
mother do you whin she is danger us to me
mother will she tear your little boy apart 
oooooooh mother will she break my heart  

? mother do we need to be so high


مادر اون میخواد قلب پسرت رو بشکونه ؟
نه عزیزم ٫ مادر بجای تو همه ی دوست دخترات رو امتحان میکنه
اووووووووووووووووووووووووه اووووووووووووووووووه
اوه کوچولوی من اوه کوچولوی من ٫ همیشه کوچولوی من باش
من نمیذارم کسی روی سرت بمب بندازه
من نمیذارم هیچ آشغالی پا تو خونت بزاره
مادر نمذاره صدای بمب ها رو بشنوی

میدونین من عاشق این آهنگم مخصوصا با اون صدای گریه هاش و اون گیتار آکوستیکی که میزنه ٫ وجودم رو میگیره ٫‌ مادر مادر مادر آیا همه ی دنیا اینجوری فکر میکنن ؟
این فقط وقت تلف کردنه  ٫ یه آسمون آبی آبی ٫ آسمون آبی خداحافظ

بهم گفت : چرا زنده ای ؟
گفتم : چون تو پیشم هستی
گفت : اگه من برم از پیشت چی میشه ؟
گفتم : هیچی نمیشه
گفت : برو گمشو
بعدش گذاشت و رفت
ولی نمیدونست که من منظورم این بود که بره بیرون آشغالا رو بذاره دم در

یه شب هزار شب نمیشه یه بوس هزار بوس نمیشه !!!

همیشه یه وقت های هست که آدم احساس باخت میکنه ٫ احساس میکنه که ار بقیه عقبه
شاید اصلا عقب نباشه ٬ شاید از خیلی ها هم جلو باشه اما باید ببینه که خودش رو داره با کی مقایسه میکنه ؟
برای همه میتونه خیلی چیزها جالب باشه ٫ میتونه احمقانه هم باشه ٫‌ من بعد از چند وقت فهمیدم که آدمایی که زیاد فکر نمیکنن احمق میشن ٫ نه که دیگران بهش بگن احمق بلکه خودش احمق شده ٫ واقعا اینو میتونم خوب درک کنم ٫ اینکه به نظر من ریاضی تنها راه پیشگیری از بیماری احمقی هست ٫ اصلا ریاضی رو به حساب درس نگذاریم که فکر کنین دارم خر خون بازی در میارم ٫ یه واقعیت ٫ حتی کسی هم که بلد نیست بنویسه تو یه جزیره ی دور افتاده اگه با مسئله ها بازی کنه حتی ۱ قرون هم سواد نداشته باشه بازم آدم عاقلیه ٫‌ خیلی باحاله ها ببینین من دارم میبینم مغز واقعا مثل یه بچه میمونه اگه پرورشش ندی هیچ غلطی نمیکنه فقط میخوره و میخوابه .

آدمها همیشه دارن سر خودشونو کلاه میزارن ٫ همیشه
دیروز ارباب حلقه ها ( دو برج ) رو دیدم ٫‌ خیلی فیلم توپی بود ٫ واقعا سری ارباب حلقه ها تو تاریخ سینما جاویدان میمونه ٫ فیلم دشمن در دروازه هم خیلی فیلم ردیفی بود اما هیچی پیانیست نمیشه ٫‌

هیچ کس نمیتونه بدون خانوادش بدون هم وطناش و بدون هیچ امیدی زنده بمونه

may be I am just the little fuck up
life is little fuck up
generation X generetaion strange
so it's just a little game

ــ وای چهار شنبه سوری ی کار کنیم ؟
ــ نمیدونم !!!
ــ بریم بیرون ؟ بیا بریم شهرک غرب
ــ  شاید نتونم بیام
ــ چرا ؟
ــ بگیر بگیره
ــ حالا یه روز با دوست پسرت بیا بیرون دیگه
ــ نمیشه
ــ میشه
ــ اصلا برو گمشو بابا پسره ی بچه پررو

بچه ها !! من پول میخوام !! هرچی پول جمع میکنم یه دفعه میره هوا
نه هیچی میخرم نه هیچی میخورم
رایتس جاتون خالی یه آدیداس دیدم  دقیقا همون کفشی هست که پول مک کار تو کلیپ منو به زندگی برگردون ( bring me to life ) اوانسینس پاش کرده بود ٫ خیلی باحاله ٫ دوستم میگفت ۵۰ - ۶۰ تومنه ٫ من اونو میخوام
اما بی خیال کفش دارم ٫ اون جردنا رو هم پارسال انداختم دور ٬ کفش عید که بیخیال شدم چون کفش دارم اما میشه یه کاری کرد ؟؟؟
میشه الان پولامو جمع کنم بعد از عید که عیدی ها هم جمع شد با پول تولد و اینا اونو بخرم
شایدم رفتم بوسینی یه سوی شرت خریدم
فعلا تو خماری قرار دارم ٫ بی خیال ٫ فعلا درس میخونم نیم ترم و نمره درست حسابی بیارم ٫ بقیش درست میشه ٫
نمیخوام سیاسی حرف بزنم اما میبینی ما بچه های انقلابیم دیگه ٫ آمریکا و انگلستان مارو اینجوری کردن
اه کاشکی یکی بود میرفت دبی برام کفش و لباس میخرید ٫ لعنت بیاد بهشون ٫‌ ببین همین سوییشرتی که تو بوسینی یا هینتن میده ۲۰۰۰۰ تومن دبی هست تو نمایندگی بوسینی به پول ایران ۶۰۰۰ تومن یا ...
fuck
بی خیال بابا
اه چرا اینجوری شدم
اصلا حوصله ندارم ‌٫‌ میخوام برم بیرونقدم بزنم اما تنهایی که میرم حوصلم سر میره
بازم fuck
دیگه چی بگم ؟
هیچی فقط برو گمشو دیگه

ـــ ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو ؟
ـــ گفتم زندگیمو !!!
قهر کرد و رفت اما نمیدونست که خودش همه ی زندگیمه

امینم و هیچی

هی fuck you jimmy
to be the muthefucker from round the way
خدا خدا خدا خدا منو ببخش
من اصلا حالم ردیف نیست
بابا ٫ کورس درس خوندم دارم روزی ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه متمرکز تست و بد بختی و درس و مشق تازه میگن کمه !!!!!ْ
دلم برای همتون تنگ شده بود مخصوصا تو خودت میدونی کیو میگم
حالا چی بگم
میگم که من این دو روزه عاشق بریتنی شدم با این آهنگش
وااااااااااااااااای
راستی محرم اومد و .....
خوب چی بگم ؟
حال میکنین با ما ؟
میدونم نه
اما چی کار کنم
بریم بهشت تاکسیک
لباس پلو خوری ها رو آماده کنین که یارو اومد
بابا چی بگم ؟؟؟؟
فقط یه نکته ی مهم
بدبختی ما دو چندان شد
خودتون میدونین واسه چی
خدا کمک کنه
۵۰ سنت هم که اه اه اه حالم ازشون بهم میخوره
فاک
امینم توپه
بریتنی
وای چه حالی میده بریتنی دوست دختر امینم بشه
اه اه اه بریتنی بره تو همون فیلماش بازی کنه بهتره
میبینی جونه من همین دختره دنیا رو به فساد کشیده
این بوش هم هیچی نمیگه
ببینم
اگه مردم آمریکا بگن همجنس بازی آراده چی میشه
معلومه که تو پارلمان تسویب میشه
قول میدم اما عمرا اینو بگن
ا اه اه شیت
وای این یه تیکه که بریتنی صداشو عوض میکنه
ببین چی میشه
منم به فساد کشیده زنیکه اشغال
گمشو
شعر زیاد میگم
من فعلا تحریم شدم
مثل همین ایران خودمون
تحریم اینترنت
این کافی نتای [ ... ] ( میدونین منظورم که چیه ) اینا هم هیچ سایتی رو باز نمیکنن حتی بلاگ سکای
میخواستم مانیتوره کافی نت رو از طبقه ۵جم بندازم پایین
میگفت کاره پارس آنلاینه
تحریم کنین مردم ٫ کارت پارس آنلاینو
هم گرونه هم آشغاله
لبته نمیدونم که ایا تو خونه های شخصی هم بلاگ سار و باز نمیکنه یا نه
جوات شدما با این بریتنی
به هر حال ببخشین
بزودی از جواتی در میام بزار این آهنگه قدیمی بشه بعد میام بیرون
فاک یو جیمی
کام آن من
آقا راستی اینم آهنگ جدیده امینم واسه یاسی که امینم  رو خیلی دوست داره






[intro]
[laughing]
ay yo 50
what i tell you
we aint even have to say shit
they did it
[laughing]

[chorus]
monkey see monkey do
dont ever make the first move
just let em' come to you
cause they always gunna see and do what the other one do
so let em' come to you
the rest of us follow suit
monkey see monkey do
tweedle-de-tweedle-dum
if they really want it bad enough well then they gunna come
now here they come as we expected now we just set em' up
check-mate motherfucker
games over
we won
tweedle-de-tweedle-dum

[body]
it doesnt take much
for me to raise such a stink up
when motherfuckers hate your guts
you aint even gotta say much
for me to put a pen to a blank sheet of papers
like smearing blood stains with a paint brush
i cant explain what it is my brain does
but however it works its insane
its plain nutz
and it aint just my brain thas dangerous
its a whole combination of things
it takes nutz
and im not affriad to raise the stakes up
i got a million bucks in the banks and 8 trucks
for anybody who gets on the track and spanks us
im patiently waiting for the day
im anxious
to see the look on ya fake mugs
when you thugs go bankrupt
ya drunk
ya aint tough
whatever you drank musta just turned ya into some gangstas
this is me talking motherfucker
this aint drugs
you wanna pop, shit wake-up, then make-up
FUCK THAT
its too late chump now face up
i pray for the day that someone who spits with the calliber that nas and jay does
opens up his jaw to say something or rattle my name off
or rattle the first thing from the top of his brain off
so i can blow the fuckin dust off of this chainsaw
and give him the surgery that he came for
till i pull the paint off
i never been shot
but i think me and 50 musta been cut from the same cloth
cause ive always came off
like ja's chain
when they try to rush him and lost
and came back and gave him a watch in exchange for it
i dont stop
the only thing i wait for
is day that i dont gotta report to probate court
cause ima give ya all the reason to hate more
cause ive been holding my tounge till i got a sprained jaw
alot of rappers on my list that just aint ja
and ima read that motherfucker off from april
you pussies think i went soft since 8 mile
when i come back ill be shootin more than just paint balls
trust me

[chorus]
monkey see monkey do
dont ever make the first move
just let em' come to you
cause they always gunna see and do what the other one do
so let em' come to you
the rest of us follow suit
monkey see monkey do
tweedle-de-tweedle-dum
if they really want it bad enough well then they gunna come
now here they come as we expected now we just set em' up
check-mate motherfucker
games over
we won
tweedle-de-tweedle-dum

[outro]
fuckin dummies
this aint chess
ya playin motherfuckin checkers
this shit is all day man its too easy
we playin chess you playin checkers
you bout to get ya motherfuckin asses jumped
fucking punks
and by the way
we aint just talking to one person
we talking to every-motherfucking-body who wants to bring it cause we bringin it to anybody who wants to bring it
so bring it
dot pick up the ball if you dot wanna pay man
its all fucked up now
the fuck im spose to do now?
huh?
the fuck im spose to do?
haha
yo, we out