پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

Anti stupid fucking Televison

یه شهر بزرگ و پر از همه چیز ٫ ماریجوانا و هروئین که با لوله کردن دلار لوله میشد ٫
یه پیر زن تنها که همه ی زندگیش رو جلوی شو های لاغری میگذرونه
یه دختر تنها که برای خریدن ماریجوانا تمام وجودش رو میفروشه
یه پسر که انقدر هروئین مصرف می کنه دستش رو قطع میکنن .
نژاد پرستی ٫ فساد ٫ خود فروشی ٫ جنگ ٫ فروش مواد ٫ مافیا
آره همه ی اینها واقعیت داره
همه ی اینها جزوی از دنیاییهست که ما داریم توش زندگی میکنیم
ممکنه هیچ کدومتون اینها رو ندیده باشین اما من از نزدیک دیدم
از نزدیک دیدم که چه آدمایی برای اینکه به هدف خودشون برسن دیوونه میشن
آدمای زیادی که انقدر دراگ مصرف میکنن میمیرن
آدمایی که از روی بیکاری فقط جلوی شوی های تلویزیون اونقدر نشستن که از روی توحم دیوونه شدن .
از این Magic box متنفرم ٫ تلویزیون آشغال پست همه رو احمق کرده
آدمایی که برای لاغری اونقدر دراگ مصرف میکنن که خود کشی میکنن
آدمهایی که تمام زندگی شون پر از جنگ بود
آره اینها همشون جزوی از دنیای ما هستن و بودن
همه چیز به ظاهر خوبه اما اینها تو همه جوامع این دنیا هست
هیچ کس هم نمیتونه جلوش رو بگیره
هیچ کس نمیتونه جلوی پیانو زدن دیوونه وار یه پیانیست رو بگیره
حتی هیچ کس نمیتونه برای اینکه تو زندگی بهترین موقعیت مادی رو نداره فریاد بزنه
اینها همشون جزوی از این دنیای کثیف ما هستن
Requiem for Dream
خوب نمیشه واسه این دنیا هم گریه کرد
و نمیشه باهاش جنگید چون همیش ما باختیم
اما میشه یه کاری رو کرد
میشه تلویزیون ها رو شیکوند
میشه رو دیوار اتاق نقاشی کرد
میشه شیشه های پنجره های اتاقت رو سیاه کنی
میشه سیگار ها رو زیر پا له کرد
میشه بسته ی هروئین رو که از یه قوطی سیگار ارزونتره رو از بین برد
میشه الکل ها رو خالی کرد رو خاک
میشه دیوار نفرت رو خراب کنی
میشه دارو های لاغری رو له کنی
اما نمیشه جلو جنگ رو گرفت ...
Anti Stupid fucking televison
Anti Bitches
Anti war
Anti drinks
Mutherfucking ....

 


Happy birthday darling

میدونم که خیلی دیر شده اما نیمتونستم ۱۲ خرداد
یه سال پیش من همین روزا من اینجار و درست کردم
با اینکه وقت زیادی رو از من میگرفت ولی با جون و دل اینجا مینوشتم و واقعا جایی بود که خوشحالی و غم و غصه هام رو توش بگم ٫ هر روزش یه خاطره بود . ۱۶۲ روز توشتن تو ای وبلاگ برای من واقعا مهم بود ٫ دوستهایی که پیدا کردم و خیلی چیز های دیگه .
اما مهمتر از همه این بود که اگه من اینجا رو نداشتم ٫ مطمئنا دیوونه میشدم
جایی بود که هر چی دلم میخواست توش می نوشتم ٫ همین خوشحالی ها و ناراحتی ها بود که روحم رو تسکین میداد .
شاید باورش سخت باشه اما مثل یه همراز بود ٫ هرکسی که اینجا رو میخوند از چیز های باخبر میشد که شاید نزدیکترین آدم به من هم اینها رو نمیدونست .
به هر حال با همه چیزش یکی از بهترین چیز هایی که تو عمرم داشتم این بود .
حالا که وبلاگ پسری با کفشهای جردن یه ساله شده چه خوبه براش یه جفت کتونی نوع بخریم  . اصلا احساس خوبی ندارم اما باید به ظاهر خوشحال باشم ٫ میتونم ؟

Happy birth day Donald

آدما دو دسته اند :
۱. آدمای احمق که ۹۵ ٪ آدمای روی زمین رو تشکیل میدن
۲. آدمای عاقل که فقط ۵ ٪ آدمای روی زمین رو تشکیل میدن
خوب با این حساب میتونیم بگیم که اون ۵ ٪ میشن آدمای احمق و بقیه میشن آدمای عاقل که ۹۵ ٪ رو تشکیل میدن
میتونیم اینو هم بگیم که چون ۹۵ ٪ آدمای احمقی هستند پس اون ۵ ٪ رو آدمای احمقتر تشکیل میدن چرا ؟ چون اون ۵ ٪ چجوری میتون بین ۹۵ ٪ از مردم دنیا عاقل بمونن ؟ و ادعای عاقلی کنند ؟!!!!
آره درسته ٫ حال میکنین قدرت استدلال رو ؟
حالا میخوام بهتون ثابت کنم که روانپزشک ها خودشون از روانی ها روانی تر هستند
دو دلیل براش میارم :
۱. خوب یه روانپزشک که همیشه با روانیا سر و کار داره چجوری میتونه عاقل باشه ؟
۲. ببینم روانپزشک ها دیوونن چر ا ؟ چون اگه آدم عاقل بود که نمی رفت روانپزشک بشه و با روانیا سر و کار داشته باشه که خودشم روانی بشه ؟!!!!!
میخوای قبول کن میخوای قبول نکن
یا من یه شیشه الکل متلیک رو با یه شیشه اسید کلریدریک قاتی کردم و سر کشیدم
شایدم داری با انگشتات با لبت ور میری مثل دیوونه ها
خوب اینم یه دنیاییه دیگه
Happy birth day Donald duck

KIAN reloaded

من برگشتم با اینکه خیلی ها ازم خوششون نمیاد ولی خودم خواستم تا برگردم
و برمی گردم با یه عالم حرفای تکراری
خوب اینم یه اینترسته

دوستتون دارم

من همتونو دوست دارم
اونم چقدر ؟
اندازه ی یه حپه قند 
 ...
بهترین دوستم رو که خودش میدونه اونم دوست دارم
چقدر ؟
نصف اون چیزی که خدا رو دوست دارم
...
کی میدونه من با جرج بوش از طریق چند نفر دوستم ؟
از طریق ۶ نفر 
اما چقدر دوستش دارم ؟
a little bullshit
...
کی میدونه که من با امام زمان از طریق چند نفر ارتباط دارم ؟
از طریق ۶ نفر
...
میدونی من با پسر عموی بابات دوستم ؟
چه جوری ؟
از طریق ۶ نفر
...
من همه ی دنیا رو از طریق ۶ نفر میشناسم
چه باحال
...
به داداش هیتلر گفتم : خیلی داداش بی مرفتی داشتی
داداش مامان پسر عموی خاله ی چرچیل رو تو پارک ملت دیدم
خیلی باحاله


بچه ها خداحافظ
من دیگه نمینویسم