پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

به من چه

ببینم آقا بهراد که نظر دادی
تو میگی که واسه شهرام همایون و صور اسرافیل و اون یارو ضیا کوتاه بیام و خره شبخیز رو بچسبم؟
نه خیر آقا جون من
اینا همشون با هم هستن و فقط میخوان که چی؟ میخوان که سر مردم رو شیره بمالند . این فیلمه که اون یکی به این یکی فحش میده و میگه این یارو مزدوره . همه ی اینا چه شبخیز ٫‌چه صور اصرافیل و تمامی شبکه های ایرانی روی آنتن ماهواره همشون فقط میخوان سر مردم رو شیره بمان و با تبلیغ جیبه خودشونو پر کنند . اینو مطمئن باش. آقا جون من هیچ کدومشونو قبول ندارم و حتی یه ثانیه هم حاضر نیستم پایه تلویزیونشون بشینم.
........................................................
دیروز پریروزا یه آماری از تو سایت بی بی سی گیر آوردم که خیلی جالبه اونم یه آمار از زنان ایران هست.
به گزارش خبرنگاران بی بی سی در ایران که آماری از زنان ایران و کلا تمامی کشور های آسیا گرفتند این چنین هست.
در میان هر ۱۰۰ زن در ایران ۱۸ نفر به تن فروشی مشغول هستند که دلایل تن فروشی در این ۱۸ نفر بر عکس هست. یعنی در میان ۱۸ نفر تنها ۶ نفر هستند که به دلایل فقر دست به این کار میزنند . و ۱۲ نفر دیگه هیچ کدوم از نظر مالی مشکلی ندارند ( منظرش اینه که خیلی ها هم هستند که با گرون ترین کفش ها و لباس ها و حتی ماشین های مدل بالا )‌دست به این کار میزنند و حتی از خانواده های ثروتمند و با وضع مالی خوب هستند.
این باعث تعجب دانشمندان اجتماعی جهان شده که این افراد که این وضع خوب رو دارند چرا به این کار دست میزنند
به نظر من که : والا راست میگن البته صحت این خبر رو من نمیدونم شاید از خودشون در آوردن اما اینیکه خیلی ها هستند وضع مالی خوبی داند اما به این کار دست میزنند باعث تعجب.
همچنینین بی بی سی ادامه داد : که این افراد اقلب این کار رو از ۱۶ سالگی شروع میکنند و تا یه پسر بهشون این حرف رو میزنه قبول میکنند ( این تیکه رو خودم اضافه کردم )
حالا خوبه که آمار آسیای جنوب شرقی رو از بی بی سی بدونید : در آسیای جنوب شرقی از هر ۱۰۰ نفر ۴۳ نفر به تن فروشی دست میزنند که ۳۹ نفر از اونا به خاطر مشکلات مالی این کارو میکنند ( یعنی دقیقا بر عکس ایران ) . که تو این ۴۳ نفر زن ۱۳ نفر ایدز دارند . ( پس مواظب باشین اگه رفتید اونجا خیالات نزنه به سرتون . یه مساله ی جالبتر اینه که تو ی چین پر تقاضا ترین کار برای زنان کار تو باشگاه های سکس هست .
راستش رو خواین من فکر نمیکنم این آمار ها درست باشه . اینو باید از اونی که این آمار رو در آورده بپرسیم .
----------------------------------------------------- 
بچه ها سایت کرم های ایکس به رهبری خودم به زودی آماده میشه (‌هنوز کامل کامل نشده )‌
http://www.Xworms.150m.com
فعلا میتونید برین بیشتر قسمت هاش کامل شده اما هنوز کار داره
خیلی توپ درستش کردم خیلی .

یه دیوونه +‌یه دیوونه = یه گاه

: الو
: بفرمایین
: لطفا وصل کنید مشترکین ٫‌آقای ترک زاده
:‌اشتباه گرفتین
: داخلیشون چنده خانوم؟
: خانوم محترم اشتباه گرفتین ٫‌اینجا اداره نیست
: یعنی اونجا ۴۵۶۹۸۳۱ نیست؟
: نه خانوم یکی از شماره ها رو اشتباه گرفتین
: میشه بگین کودوم شماررو؟
: شماره ی ۹ رو
: خب ٫ چرا اینجوری حرف میزنی؟ خب اشتباه گرفتم آدم که نکشتم
:‌عجب پررویی هستی ٫ زنیکه بی تربیت ٫ تلبکاری؟
: آره طلبکارم ارث بابام رو میخوام در ضمن پر رو هم خودتی
:‌ زنیکه ی آکله
(‌ تلفن قطع میشود )
ساعت ۱۰ :‌۲۸ تا ۱۰ :‌۲۹
:‌ الو بفرمایید
: مثل اینکه دوباره اشتباه گرفتم
: بله اشتباه گرفتی
: خانوم ٫‌من خواهر آقای گل چهره هستم ٫‌اگر فکر میکنمی غریبه هستم اشتباه میکنی
: خانوم محترم ! عرض کردم اینجا اداره نیست
: هی زنیکه ی الاغچه اگه فکر میکنی میتونی داداش منو از راه بدر کنی گور خوندی
: خفه شو
: هوی زنیکه بی در و پیکر نذار سرتو بکنم تو چاه توالت همسایه بقلی ها
: خانوم من از شما عذر میخوام ٫‌ولی اشتباه گرفتید
: باشه ٫ خوشم میاد که حالیت میشه ولی خیلی بی شخصیتی ٫‌من خواهرشم
( تلفن قطع میشود )

همیشه و هر زمان و هر کجا

بعضی وقتا دوست دارم تنها باشم
ولی بعضی وقتا هست که از همیشه تنها ترم
بعضی وقتا از هرچی آدم هست بدم میاد
بعضی وقتا نیاز دارم که یکی بهم محبت کنه.
بعضی وقتا هست که دوست دارم مثل شیطان پرست ها باشم
یا بعضی وقتها صدای دیوونه ی KoRn رو تو گوشم احساس کنم
و یا موقعی که دلم برای صدای مخملی دیوید گیلمور تنگ میشه
یه موقهایی هست که دوست دارم خودمو از برج میلاد پایین بندازم
اما خیلی وقتها هم هست که اونقدر به زندگی امیدوار میشم که دوست دارم ار همه چیر و همه کس تشکر کنم
دنیای ما یه دنیای کثیفه
زندگی پوچه
بدون هیچ معنی
یه دنیا پر از خالی
یه دنیا که هر وقت بخوای میره تو یه خواب عمیق
و یا هر وقت بخوای اونقدر سر حال هست که نصف مردمش سکته میکنن
آیا کسی صدای منو میشنوه؟؟
دلم برای صدای دیوونه کننده گیتار برقی سید برت تنگ شده
دلم برای خوک های بالدار ترانه تنگ شده
دلم برای شوخی ها بچگی تنگ شده
بچه ها به دنیای ماشینی خوش اومدین

شیرین و فرهاد

۱. برگرفته از خودم و دختری با کوله پشتی تو اتوبوس
۲ . نمیخوامن بد آموزی باشه . از دید کودکان ۱ ساله تا ۱۲۰ ساله دور بمونه
.....................................................................................
شیرین : خفه شو پدر سگ
و فرهاد لیوان فرانسوری را پرت کرد به طرف شیرین ٫ شیرین سرش را پشت دستهایش پنهان کرد.لیوان خورد به دیوار و با صدای سختی شکست.
شیرین فریاد زد : پدر سگ بی پدر مادر ٫ چرا سرویس لیوان منو ناقص کردی؟
فرهاد گفت : زنیکه ی.......... ! یه بار دیگه به پدر و مادر من فحش بدی ٫ زبونتو با دست هام میکشم بیرون.
شیرین گفت : اوهوی ٫ مردم بیایین تماشا ٫ پسر شایسته ی سال انتخاب شد. نکبت ملوک ! از کی تا حالا با پدر مادر شدی؟واسه ما چسی نیا.اگر من نبودم ننه بابات به اون روی نحست ناگاه نمیکردن.کچل بی ریخت.
فرهاد در مقابل کلمه ی کچل حساسیت داشت و به طرف او هجوم بردو یقه اش را گرفت و سرش را به کاشی های آشپزخانه کوبید.و گفت : بگو گه خوردم ! بی شعور !
شیرین گفت : گه جد و آبادنت خورده ٫ کچل !
فرهاد گفت : به من نگو کچل. و یقه ی شیرین را محکمتر گرفت. حواسش بودکه جای دستش روی گردنش نماند ٫ سرش را آهسته به کاشی فشار دبد.شیرین با لگد کوبید به زانوی فرهاد اما پا برهنه بود و درد پیچید تو پای خودش.فریاد زد : خاک بر سرت کچل ! پام چلاق شد.
و فرهاد را حل داد به طرف اجاق گاز.کتری واژگون شد و آب جوش ریخت روی تن فرهاد.فرهاد فریاد زد : سوختم ! سوختم!
شیرین آشپزخانه را ترک کرد و رفت توی اتاق خواب.فرهاد فریاد کشید : پدر سگ ‌تمام تنم سوخت.
شیرین از همان اتاق خواب فریاد کشید : بهتر . ایشا اللهجزغاله بشی.
فرهاد دوید به طرف اتاقخواب ٫ در حالی که با دستش پشتش را میمالید گفت : الاغچه ! پماد سالیسیلات رو کدوم قبرستون گذاشتی؟
شیرین داخل اتاق فریاد زد : الاغچه اون پدر پدر سگته گذاشتم سر قبر بابات ٫ برو همونجا پیداش کن.فرهاد گفت : خفه شو بی تربیت ٫ ادب رو کجا یاد گرفتی؟
شیرین گفت : من که وقتی زن تو شدم فحش بلد نبودم ٫ توی همین طویله یاد گرفتم.
فرهاد با لگد کوبید به در.شیرین کرم خیار رو به صورتش مالید ٫ بعد توی آیینه دندانهایش را نگاه کرد و به فحش های فرهاد به دقت گوش میداد.
شیرین چراغ را خاموش کرد و سرجایش دراز کشید.بالش فرهاد را بغل کرد و پلکهایش را بست.
و فرهاد گفت : زنیکه اگه من تورو نمیگرفتم هیچکس نمیگرفتت.و پشت سر هم به در میکوبید و میگفت تا زمانی که در رو باز نکنی مشت میزنم به در نمیزارم بخوابی.آنقدر مشت زد که از خستگی به خواب رفت.شیرین پاورچین پاورچین به طرف در آمد و گوش خواباند.بعد در را آهسته باز کرد .فرهاد مچاله شده بود و خواب رفته بود.شیرین ارامک ار روی او رد شد و پارچ آب یخ را بالای سر فرهاد گذاشت و آب پرتقال را هم کنار دیگر فرهاد گذاشت و بالش فرهاد را آورد و پتویش را روی او کشید و بعد او را بوسید و گفت : تفلکی ! تو سرما خوابیده.
چراغ را خاموش کرد و در را بست و خوابید.روز بعد فرهاد رو به شیرین کرد و گفت : شیرین تو بهترین زنی هستی که من دیدم.دوستت دارم.
شیرین نیز گفت : شب دلم برایت سوخت و برای آب پرتغال گرفتم.الهی جیگرم برات کباب بشه.
سپس فرهاد صبحانه اش را خورد با بوسه ای شیرین را به مقصد اداره ترک کرد.
.................................................................................
من میخوام یه چیزی در مورد گروه تاتو بگم
من خودم طرفدار پرو پا قرص تاتو هستم تازه یه خبرایی دارم که باورتون نمیشه
اگه شما ویدیو های تاتو رو دیده باشین حتما میگین که اون لز یا همجنس هستن
اما این درست بر عکس هست. هیچکودوم از اونا همجنسباز نیتند بلکه فقط تلقین میکنن که هستند و خودشونو به مردم نشون بدن . اونا حتما کنسرت آلمانشونو برای اینکه تاقط دوری از دوست پسراشسونو نداشتند لغو کردند و برگشتند روسیه. تازه با مدیر برنامه هاشون ام تیوی مساحبه کرد و گفت اونا همجنس باز نیستند بلکه فقط میخوان با این کار به مردم نشون بدن که در هر صورت باید با این فرهنگ دستو پنجه نرم کنن چه خوششون بیاد که بدشون بیاد.
در ضمن جلد یک کتاب هری پاتر و فرقه ی ققنوس رو هم تموم کردم همین یه ساعت پیش .
زنگ زدم شهر کتاب اما گفتن که هفته ی دیگه جلد دومش میاد . ماله من ترجمه نیلا والا بود (‌مزخرف و غیر قابل تحمل )‌اما من ساختم دیگه.
راستی وای خونه ی چستر از لینکین پارک رو ام تیوی نشون داد . بابا مایه
هرچی بگم کم گفتم. مایک که وقتی رفته بود خونش دهنش کف کرده بود وقتی سیستم صوتی خونشو دید.
خوب کلی ویدیو از آمریکا گرفتم از لینکین پارک ( محشره ) . ۶ تا از ویدو هاش ماله یه کارتونه اکشن ژاپنیه که اسمش یادم رفته.

شیر بلاله زود باش بیا بخر و ببر

¤ الو تلویزیون ایران؟
- بله عزیزم بفرمایید
¤‌ ایلگار خانوم شمایین؟
- آره عزیزم منم
¤ وای ٫ ایلگار خانوم شما چقدر خشگلی ٫ اصلا قوربون صورتت برم ٫‌چه دماغ با فرمی ٫‌ چه لبایی چه موهایی
- ممنونم اسم شما چیه؟
¤ مخلصیم ٫‌ اسم من جواد هست
- آقا جواد بفرمایید چه آهنگی میخواین؟
¤‌ من آهنگ نمیخوام جیگر خانوم ٫‌من خودتو میخوام
- حرف دهنتو بفهم مرتیکه اینجا تلویزیونه ها
¤‌ تلویزیون هست که هست
- آقای پدرام (‌از پشت استدیو)‌ لطفا تلفن رو قطع کنین
آقا پدرام : ایلگار خانوم من الان تو توالت گیر کردم یکی کمکم کنه
- ای وای آخه ی حیونکی
¤ الگار جون شماره میدی؟
- آقای شبخیز کجایین؟؟؟؟
شبخیز :‌ آی گفتی ٫
¤‌ شبخیز تو اونجایی؟
شبخیز :‌آره عزیزم
¤‌ شبخیز جون
- جونم
¤ جون بخوره تو سرت مرتیکه ی شارلاتان
شبخیز : حرف دهنتو بفهم
پدرام :‌کمـــــــــــــــــــک من تو توالت گیر کردم
شبخیز :پدرام جون وایسا الان میام درت میارم
صور اسرافیل : آقای شبخیز بیا این یکی پیکم به سلامتی دریا خانوم بزنیم
شبخیز :‌وایسا منم هستما
شهرام همایون :‌آی بهروز گفتی بزار شبخیز هم بیاد
شبخیز :‌به به آقا ضیا این طرفا ٫
ضیا آتابای : اومدم یه سر بزنم ببینم امشب هم بازم متن داریم سر مردم شیره بمالیم؟
¤ حوی صور اسرافیل من هنوز رو خط هستما
صور اسرافیل : درود بر تو ایرانی
¤‌ آی مرتیکه ... به سیبیلات
اسرافیل :‌آی مردم ناگاه کنین این آقا رو دیدن این مردک که زنگ زده بود از اون کومونیستا بود
شبخیز :‌ بهزاد جون بسه دیگه اومدیم اینجا یه عرقی بخوریم نه اینکه سیاسی بشیم
ایگلار : آقای شبخیز صدا و تصویر داره بخش میشه
شبخیز : جونم الگار جون ٫‌ای بد بخت شدم رفت
زود باش قطش کن . پدراااااااااااااااام کودوم قبرستونی هستی؟؟؟؟؟؟
پدارم : کمــــــــــــک من تو توالت با یه سوسک گیر کردم
بوغ بوغ بوغ
تلویزیون قطع شد ملت
اینم از شیره مالیدن سر مردم توسط تلویزیون های لس آنجلسی

هوش مصنوعی برای همه چیز

الان که دارم براتون این پس رو مینویسم فیلم هوش مصنوعی رو هم میبینم
واقعا فیلم فوق العاده ایه حتی قشنگتر از متریک ۲ یا ترمینیتور ۳
اگه ندیدین برین و ببینین هوش مصنوعی
دیروز هری پاتر و فرقه ققنوس رو خریدم ۱۰۰ صفشو تا امروز خوندم اما ترجمه ی نیلا والا هست .
خیلی آشغاله اما زیاد فرقی نمیکنه بازم باهاش حال میکنم. دیروز که رفته بودم شهر کتاب منظریه مفگت که تموم شده . واسش صف کشیه بودن.
نمیدونم اولش که خوندم خیلی حال گیر بود تا اینجاش هم بازم حال آدمو میگیره چون هیچی سرت نمیشه .
اه این کی بود تلویزیون رو عوض کرد؟ برگردون سر جای اولش
ببخشید با شما نبودم.
آها ببینم تو ایران کسی اهل رابی ویلیامز نیست؟ خواننده ی راک و پاپ اینگلیسی خیلی هم مشهوره اما ایران کسی دنبالش نیست
خیلی خدا میخونه حتما گیرش بیارین .
فقط یه چیزی بگم برم لالا اونم اینکه :
فردا همه ی ما برای فیلترینگ وبلاگا اعتراض مکنیم . و همه قلم هامونو زمین میزاریم

٭ - آخه چه جوری دلم بیاد بچمو تک و تنها بفرستم دیار غربت ؟
- خانم جان شما هم سخت می گیرین. یه خرده به آینده اون طفل معصوم هم فکر کنید. طوری نیست که. می ره اونجا علافی می کنه به شما الکی می گه دارم درس می خونم. برا خودش با دخترای اجنبی رو هم می ریزن، کم کم معتاد می شه، دوا فروش می شه، همجنس باز می شه، یکی دو تا خود کشی ناموفق می کنه، آخرشم تو یه درگیری با پلیس کشته می شه. این همه زانوی ماتم بغل کردن نداره که.

مهمونی خونه ی ما بیاین

توجه ! توجه !
یکشنبه دوازدهم مرداد مطابق با سوم آگوست ( سال ۲۰۰۳) از طرف جامعه ی ایرانیان جشن و پایکوبی اعلام میشه برای دو دلیل ٫ دلیل اول اینکه پسری با کفشهای جردن ۲ ماهه شد . امروز ماهگرد تولد این وبلاگ هست . ایشالا صد ماه به این ماها . دلیل دوم  برای کفن و دفن دو پسر صدام و تعطیل عمومی اعلام میشود (‌البته فقط برای ایرانیانی که طعم جنگ ایران و عراق رو چشیدند و میدونن که عراقیا با ما ایرانیا چی کار کردند .
عدی و قصی دو پسر الصدام حسین التکریتی دیروز بدون هیچ گونه تشییع جنازه کفن و دفن شدند (‌در مراسمی که فقط ? نفر از عراقی ها در اون شرکت داشتند و اون موجودات پست رو رحمت کردند . اما در جهان این روز برای تمامی مردم دنیا یک خاطره ی خوب بوده مخصوصا برای ایرانیان در سرتاسر این کره ی خاکی. در این مراسم با شکوه و مجلل که هزاران هزاران ایرانی در آن شرکت داشتند مرگ این دو حیوان رو جشن گرفتند و برای عذاب روح این دو موجود غیر انسان دعا کردند.
امیدواریم که همه با شکم پر از جشن برگشته باشند . در ضمن من فتوا میدم که برای کشتن این دوتا پسر صدام و نوه ی ۱۵ ساله ی صدام یک هفته جشن و پایکوبی و تعطیل عمومی برای مردم ایرانی هست و اگر کسی برای اون ۶ تا آدم دعا ی خیر و یا رحمت بفرسته از طرف جامعه ی ایرانیان ترد میشه (‌البته اگر این مطلب رو خونده باشه و رحمت بفرسته ).
آه آخیش نمیدونین چقدر جیگرم خنک شد . وقتی شنیدم که پسران صدام التکریتی و نوه ی اون رو کشتن وای انگار یخ رو بریزی تو آتیش جهنم و تمام آتیش خاموش بشه جیگرم خنک شد . ایشالا ایرانیا برن و سر قبر اونا که بزودی صدام هم جزوشون میشه فضله ی خودشونو همه ی دنیا رو بریزند.
حالا دیگه فقط حسین پشمالو مونده و  چشم های۶ میلیارد نفر از مردم دنیا که رو هم میشه ۱۲ میلیارد نفر دیگه چون هر آدم ۲ تا چشم داره . حالا اگر ۲۰ ملیون نفر رو هم کور حساب کنیم  میشه ۱۱ ملیارد و ۹۸۰ ملیون تا چشم.
« شهادت دخت گرامی حضرت محمد رو به همه تسلیت میگم تا کسی فکر نکه که من به عقاید ایرانی ها احترام نمیگذارم و اینکه این جشن و پایکوبی در اصل دیروز بود اما به دلیل شهادت مجبور شدیم به امروز بندازیم »

مصاحبه ی مسئولین بخش خبری بلاگ سکای با پسری با کفشهای جردن

مصاحبه ی مسئولین قسمت فارسی سایت بلاگ سکای با پسری با کفشهای جردن
@ = پسری با کفشهای جردن
٪ = مسئولین بلاگ سکای
...............................................................
٪ ببخشید میشه کمی وقتتونو به ما بدین
@ وقت ما دست شماست
٪ ممنونم
مصاحبه ی بلاگ سکای با اولین وبلاگ نویس جوان
@ لطفا معرفی کنین؟
٪ کیان هستم.
@ دینت چیه؟
٪ دین ظاهری اسلام اما دین اصلیم زرتشتی.
@ خوبه
٪ یه چیزه باحال بگم؟
@ بگو
٪ زرتشتی ها وقای بچشون به دنیا میاد یه بشکه مشروب میزارن و شب عروسیش بهش میدن
@ نظرت درباره ی قیافت چیه؟
٪ هـــــــــا؟آها. اگه یه عینک بدون فرم داشتم خیلی خوشگلتر بودم.
@ چند سالته؟
٪ ۱۵ سالمه.
@ محل تولد؟
٪ آلمان٫دارمشتات۲۴  خیابان رایش ٫ شماره ی ۲۴۵
@ داداشت چی؟
آلمان?فرانکفورت?شماره ی ۳۴.من و داداشم همشهری نیستیم
@ با کی رفت آمد می کنی؟
٪مرد حسابی منو آوردی مصاحبه یا اداره ی آگاهی؟
@ ببخشید 
٪خواهش میکنم.
@ از چه سبک آهنگی خوشت میاد؟
٪ متال٫رپ٫رپ متال٫کلاسیک٫پاپ٫راک
@ آقا جان تو که همه ی سبکای روی زمین گفتی.
٪ اوصولا من از همه ی سبک های موسیقی خوشم میاد چون از موسیقی خوشم میاد.
@ از خواننده های خارجی که کسایی رو دوست داری؟
٪ eminem , sean poul , T.A.T.U , pink floyd , the beatles , avril livgaine , metallica ,limpbizkit , linkin park , chris de burgh 
@ از چه گروهی تنفر داری؟
٪ سکوتر
@ از چه کفشهایی خوشت می آد؟
٪ بیشتر نایک ایر جردن ? تیمبرلند هم باهاله
@ برای چی اسم وبلاگتو این گذاشتی؟
٪اوصولا باید اسم وبلاگ یه اسم باهال باشه که آدم باهاش حال کنه
@ دختری با کفشهای نایک کیه؟
٪یکی از دوستای خوبمه که همین روزا آشناییمون یک ساله میشه
@ آها
٪ سکوت.
@ نظرت درباره ی عشق چیه؟
٪نظری خاصی ندارم ? اما اصلا از اون آدمی که عاشق شده خوشم نمیاد یاد این دهاتیا یا این کارتونا میوفتم
@ نظرت درباره ی سکس چیه؟
٪ اوهوم ? سوال سختی میکنین؟ ببین بعضیا میگن بده و بعضیا میگن خیلی خوبه ? اما هر چیزیش تو تعادل خوبه ? تا اون حد که آدم معتادش نشه خوبه اما اگه معتاد بشه خیلی کثافت کاری میشه .
@ از چه کشوری خوشت می آد و دوست داری بری اونجا ؟
٪ ام ٫ ایران رو خیلی دوست دارم اما تو دنیا فقط آمریکا اونم فقط به خاطر فرهنگ و مردمش نه بخاطر دولتش چون نفرت تمام رو از دولتش دارم ? چون قاتل مرد بزرگی بود ( ارنستو چه گوارا ) اما دلیلی که دوستش دارم آمریکا رو اینه که تو اون کشور همه نوع آدم با هر نوع فکر و عقیده زندگی میکنه.
٪  نظرت راجع به همجنگرایی چیه ?‌حالا چه دخترا با دخترا و چه پسرا با پسرا ؟
@ ببینین این یه فرهگه حالا چه خوشتون بیاد چه بدتون بیاد ٫ من خودم اصلا از سکس با هم جنس موافق نیستم . خیلی تنفر هم دارم اما همیشه به نظر همجنسگرا ها احترام میذاشتم و میذارم . مثلا همین گروه تاتو دوتا دختر هجنسگرا هستند اما من خیلی ازشون خوشم میاد
٪ یه آدم بگو که همیشه دوستش داشتی و اینکه دوست داشته باشی جونت رو واسه اون بگذاری ؟
@ ارنستو چه گوارا ٫ مادرم ٫ پدرم
٪  به چه چیزایی علاقه داری ؟
@ برنامه نویسی ٫ انیمیشن سازی که از بچگی دوست داشتم ٫ کتاب مخصوصا کتاب های تخیلی توپ و بعضی کتاب های واقعی با معنی ٫ حفظ کردن شعر های خواننده هایی که دوست دارم ٫ تنیس ٫ گیم و موسیقی
٪ فیلم ؟
@ فقط نجات سرباز رایان و فورست گامب
٪ تخیلات ؟
@ سحر و جادو
٪ تکه کلام ؟
@ what the fuck up ?
٪ مرسی خیلی خوشحالمون کردی که وقتتو به ما دادی .
@ قابلی نداشت
٪ zu guten nacht
@ guten nacht
% خدا نگهدار
@ نگهدار شما هم باشه