پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

behind blue eyes

مممممممممممممم
چطورین ؟؟؟؟
از شنبه امتحانای نیم ترم شروع میشه
راستی ٫ کی کلیپ جدید behind blue eyes لیمپ بیزکیت رو دیده ؟
خیلی آهنگه توپیه برخلاف تمام آهنگای لیمپ ٫ این یکی یه آهنگ آروم با صدای ناز یه گیتار اکوستیکه ٫‌ وااااااااااااااااااااااای
اوه کی کلیپ جدید numb لینکین پارک رو دیده ؟ خبر ندارین ! لینکین پارک برای همین آهنگی که اسمش رو گفتم که یه کلیپ حدید ساخته که از کنسرت لینکین پارک تو هیوستون تگزاس گرفته شده . راستش از نظر فیلم برداری خیلی توپه ولی از صدا گذاری مثل نامب اولیه نمیشه
دیگه صدای پیانوی مایک نمیآد . تما عشق آهنگ به همون یه دونه پیانو بود
چی بگم دیگه ؟؟؟
ببینم کسی اینجا تا حالا چای که یه عرب درست کرده رو خورده ؟
چند روز پیش کلاس ما افطاری داد ( ما که روزه نبودیم ) بعد ما یه معلم عرب داریم تو مدرسه ( نمیدونم چجوری اومده تو ایران کار میکنه ) . بعضیا فکر میکردن که عرب خوزستانه اما خودش گفت نه من عرب ایران نیستم . حالا به هر حال اومد واسه ما چای درست کرد . خدا روز بد نده
ما این چای رو خوردیم ٫ یه قلپ رفتیم بالا که یه دفعه هرچی تو دهنوم بود ( گلاب بروتون ٫ من نمیخوام اینجا جک تعریف کنم اما واقعیته ٫ معذرت میخوام ) همرو ریختم رو سفره افطاری .
بگین خوب چرا اینجوری شد ؟
من نمیدونم این عربا چه جوری چای میخورن ٫‌باورتون نمیشه !‌ چاییه رنگ نسکافه ای که نصفش آب جوش و نصفش نسکافه بود . سیاه سیاه ٫‌ بعد نمیدونم خاک اره ریخته بود توش ٫‌ چی بود ( من تو وضع بدتر هم قرار گرفتم ٫‌ فکرش رو بکنین با یه تویوتا تو کویره لوت و یه دبه ۲۰ لیتری آب ٫‌دنبال معدن ) خلاصه از داستان دور نشیم . این چاییه یه بو و طعم بدی میداد که نمیشه توصیفش کرد . یکی از دوستام گفت شاید توش کافور ریخته بود .  هیچی دیگه .
من موندم یه عرب چه جوری اومده ایران و کار یه ایرانی رو گرفته ؟؟؟؟؟
ولی با این همه گناه داره ٫‌ چون بالاخره اومده تو مدرسه کار میکنه ٫ دومندشم این که بیچاره خوب نمیتونه فارسی حرف بزنه ٫‌نصف کلمه هاش عربیه .
با این همه بازم دلم براش میسوزه . ( گناه داره اونم اومده پول در بیاره )
به هر حال دیگه هیچ کاریش نمیشه کرد
راستی بابام برام یه سی دی ( وی سی دی ) بریتنی خریده .
دیگه کادوی بابا رو که نمیشه رد کرد ( من بریتنی گوش نمیدم )
دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول چستر که میگه :
I wanna hear , I wanna feel I wanna let go of the pain
somewhere I belong 

سربازی در باران

منو به یاد نیاوردی اما همیشه جلوی چشم هام بودی
یه دروغ بزرگ جلوی چشمام بود
اما کی میتونه رویای منو زنده کنه ؟
حاضرم همه چیزم رو بدم تا پیدات کنم
دستم رو حس کن
ولی این آخرین لحظه بود 
دیگه وقتی برای زندگی نمونده
جهنمی که آتیش توش مثل هوا همه جا رو گرفته
چشک هات رو ببند
یه رویا
میخوام کنارم باشی
مجبورم حست کنم
باورت داشتم
اما دیگه باید همه چیزهایی که میدونستم رو از یاد ببرم
مثل یه خواب
مثل یه آرزو
مثل یه پروانه رنگارنگ تو میدون جنگ
شبیه یه گل بنفشه که زیر چرخ های تانک ها له میشه
منو از این دنیا ببر
باورم کن

I'm Shady

هی برو بچ رپ بیا بالا
به کی قسم بخورم ؟
باور کنین این مدرسه اصلا وقت هیچی نمیذاره 
این اکانت اینترنت هم که پولو گرفته مارو دودر کرده
تازه کلی درس و مشق هم مونده که باید اونارو انجام بدم
باید از چند تا از دوستای خوبم هم معذرت بخوام
از شما ها که میان اینجا وبلاگ منو میخونین
از یاسی ٫‌ شایا ٫‌ و همه بقیه برو بچ
نمیدونم میتونین وضع منو بفهمین ؟؟
به هر حال همین که اینجا رو چند وقت آپ دیت میکنم خوبه
سعی میکنم به تمام برو بچی که نظر دادن هم برسم
فعلا که دارم دیوونه میشم
فردا ریاضی ٫ شیمی امتحان دارم
وای ساعت ۵ هم باید برم سر زمین بازی دارم
  امسال چرا اینجوری شده ؟
پارسال راحت میشستیم پای نت هیچی به هیچی
اما امسال فقط درس و ورزش همین دوتا رو به زور میرسیم
بی خیال بابا
فعلا دارم با eminem : The Real slim shady حال میکنم 

 [Eminem]
May I have your attention please?
May I have your attention please?
Will the real Slim Shady please stand up?
I repeat, will the real Slim Shady please stand up?
We're gonna have a problem here..

Y'all act like you never seen a white person before
Jaws all on the floor like Pam, like Tommy just burst in the door
and started whoopin her ass worse than before
they first were divorce, throwin her over furniture (Ahh!)
It's the return of the... "Ah, wait, no way, you're kidding,
he didn't just say what I think he did, did he?"
And Dr. Dre said... nothing you idiots!
Dr. Dre's dead, he's locked in my basement! (Ha-ha!)
Feminist women love Eminem {*vocal turntable:
chigga chigga chigga*} "Slim Shady, I'm sick of him
Look at him, walkin around grabbin his you-know-what
Flippin the you-know-who," "Yeah, but he's so cute though!"
Yeah, I probably got a couple of screws up in my head loose
But no worse, than what's goin on in your parents' bedrooms
Sometimes, I wanna get on TV and just let loose, but can't
but it's cool for Tom Green to hump a dead moose
"My bum is on your lips, my bum is on your lips"
And if I'm lucky, you might just give it a little kiss
And that's the message that we deliver to little kids
And expect them not to know what a woman's clitoris is
Of course they gonna know what intercourse is
By the time they hit fourth grade
They got the Discovery Channel don't they?
"We ain't nothing but mammals.." Well, some of us cannibals
who cut other people open like cantaloupes {*SLURP*}
But if we can hump dead animals and antelopes
then there's no reason that a man and another man can't elope
{*EWWW!*} But if you feel like I feel, I got the antidote
Women wave your pantyhose, sing the chorus and it goes
Photo Gallery

بچه ها بازم معذرت میخوام ٫‌ سعی میکنم زود زود وبلاگ رو درست حسابی آپدیت کنم
دلم براتون تنگ میشه ٫‌ تو رو خدا دعا کنین امتحانام رو خوب بدم
منتظرم باشین

گناهکار

همیشه موقع بارون دلم می گرفت
دوست داشتم واسه خودم برم بیرون
تو خیابون ٫ یا کنار کوه راه میرفتم
وقتی بارون میومد احساس آزادی میکردم
احساس زمانی که یه پرنده از تو قفسش بیاد بیرون
اما احساس پرواز رو هیچ وقت نداشتم
زمانی که از دنیا رها بشم
هر گوشه دنیا نمادی از زشتی هست
تو خیابون که راه میری سرنگ های هروئین
یا اینکه شیشه الکل
حالم دیگه از این دنیا به هم میخوره
همیشه عاشق بارون بودم
بارون حسی رو به من میداد که انگار دیگه زمین هم با هم هم صدا شده
اما هر وقت بارون تموم میشد دوباره از دنیا متنفر میشدم
انگار گریه ابر ها بهم آرامش میده
مثل یه گناهکار که برای آزادیش دست به هر کاری میکنه
مثل یه میدون جنگ
مثله یه روبات
حالم از اینکه ماشینا برف سفید رو گل میکردن به هم میخورد
اما دیگه هیچ چیز برام احمیت نداره
هیچ چیز برام احمیت نداره
فقط میخوام با خودم بلند بلند غزل Let it be بیتل ها رو بخونم

When I find myself in times of trouble
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness
She is standing right in front of me
Speaking words of wisdom, let it be.
Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.
Let it be ! Let it be ! Let it be

 

آسمون آبی

به سوی آزادی
سوی روزی که دنیا برای همیشه آزاد بشه
به سوی روزی که پژواک آزادی در زمین زده بشه
بسوی روزی که وقتی برف سفید از آسمون آبی من بباره
روزی که بتونم بارون رو به همون رنگ خودش ببینم
به رنگی که هیچ وقت ندیدمش
روزی که بتونم دنیا رو رنگی ببینم
سبز ٫ آبی ٫ نارنجی
زمانی که بتونم راحت نفس بکشم
 و زمانی که پرنده ها رو توی آسمون آبی ببینم
زمانی که هیچ ماشین الکترونیکی وجود نداشته باشه
پس برای همیشه با هم بخونیم
پژواک

I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless, lost under the surface
I don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes...
Caught in the undertow, just caught in the undertow...
Every step that I take is another mistake to you...
Caught in the undertow, just caught in the undertow...

I've become so numb, I can't feel you there
I've become so tired, so much more aware
By becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

Can't you see that you're smothering me?
Holding too tightly, afraid to lose control
Cuz everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you...
Caught in the undertow, just caught in the undertow...
Every step that I take is another mistake to you...
Caught in the undertow, just caught in the undertow...
And every second I braced is more than I can take!

I've become so numb, I can't feel you there
I've become so tired, so much more aware
By becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

And I know I may end the feeling too
But I know you were just like me when someone disappointed in you...

I've become so numb, I can't feel you there
I've become so tired, so much more aware
By becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you
I've become so numb, I can't feel you there
I'm tired of being what you want me...
I've become so numb, I can't feel you there
I'm tired of being what you want me...
 

پژواک

در تاریکی از شب ٫‌ در سکوتی خالی ٫‌ پژواک صدای زنگ کلیسا
در انتظار کسی که بتونه صداش رو بشنوه
یه دختر تنها تو یه اتاق خالی
یه اتاق که به غیر از تاریکی و صدای پژواک هیچ چیزه دیگه ای نداره
همه راه ها به نفرت ختم میشد و پایان نزدیک بود
غروب خورشید بر چهره اش پرده افکند
همه چیز تاریک بود
دنیا رو به پایان میرفت و غروب
چشم هایش رو بست
به دنبال کسی بود که باهاش حرف بزنه
اما هیچ کس صداش رو نمیشنید
دنیا تاریک و تاریک تر میشد و هیچ کسی برای خودش زندگی نمیکرد

سلام بچه ها اینو خودم از رو نوشته های خودم نوشتم گفتم بد نباشه نویسم
راستش خیلی آهنگ پژواک پینک فلوید رو دوست دارم برای همین اینتو نوشتم
امروز قرار بلاگ سکایی بود که من هم رفتم . نسبت به قرار دوم اصلا جالب نبود اما سیر بچه های بلاگ نویس خیلی زیادتر شده بود . یه سری از بچه ها از پرشین بلاگ اومده بودن و بعضی ها هم اومده بودن میونه جمعیت تبلیغ خودشونو بکنن . چند تا از دوستای خوب هم از انجمن وبلاگ نویس های ایران اومده بودن که با عرض معذرت وقت همه ما رو گرفتن
من اصلا با این انجمن مخالفم
وبلاگ باید آزاد باشه ٫‌اصلا هم قبول ندارم که باید از سازمان های دولتی اجازه بگیریم
وبلاگ یعنی مکانی برای آزادانه حرف زدن ( البته منظورم این نیست که به دیگران توحین کنیم )
خوش بختانه بقیه برو بچ هم این  حرف این انجمن رو قبول نکردن .
خوب ٫ خیلی خوش حال هم شدم بعضی از دوستای جدید خبم رو دیدم که لینکشونو تو اولین قرار میبینین . منم لینکشونو میزارم .
دوستای خوبم مثل یاس سفید ٫ ققنوس خودمون ٫‌ چشم تو چشم خودمون ٫‌عشق الکی و خیلی های دیگه .
فعلا من تمرینای استقرا ریاضی مونده که باید حل کنم بد بخت میشم ٫ راستی دعا کنین فیزیک نمره بیارم .