پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پژواک

در تاریکی از شب ٫‌ در سکوتی خالی ٫‌ پژواک صدای زنگ کلیسا
در انتظار کسی که بتونه صداش رو بشنوه
یه دختر تنها تو یه اتاق خالی
یه اتاق که به غیر از تاریکی و صدای پژواک هیچ چیزه دیگه ای نداره
همه راه ها به نفرت ختم میشد و پایان نزدیک بود
غروب خورشید بر چهره اش پرده افکند
همه چیز تاریک بود
دنیا رو به پایان میرفت و غروب
چشم هایش رو بست
به دنبال کسی بود که باهاش حرف بزنه
اما هیچ کس صداش رو نمیشنید
دنیا تاریک و تاریک تر میشد و هیچ کسی برای خودش زندگی نمیکرد

سلام بچه ها اینو خودم از رو نوشته های خودم نوشتم گفتم بد نباشه نویسم
راستش خیلی آهنگ پژواک پینک فلوید رو دوست دارم برای همین اینتو نوشتم
امروز قرار بلاگ سکایی بود که من هم رفتم . نسبت به قرار دوم اصلا جالب نبود اما سیر بچه های بلاگ نویس خیلی زیادتر شده بود . یه سری از بچه ها از پرشین بلاگ اومده بودن و بعضی ها هم اومده بودن میونه جمعیت تبلیغ خودشونو بکنن . چند تا از دوستای خوب هم از انجمن وبلاگ نویس های ایران اومده بودن که با عرض معذرت وقت همه ما رو گرفتن
من اصلا با این انجمن مخالفم
وبلاگ باید آزاد باشه ٫‌اصلا هم قبول ندارم که باید از سازمان های دولتی اجازه بگیریم
وبلاگ یعنی مکانی برای آزادانه حرف زدن ( البته منظورم این نیست که به دیگران توحین کنیم )
خوش بختانه بقیه برو بچ هم این  حرف این انجمن رو قبول نکردن .
خوب ٫ خیلی خوش حال هم شدم بعضی از دوستای جدید خبم رو دیدم که لینکشونو تو اولین قرار میبینین . منم لینکشونو میزارم .
دوستای خوبم مثل یاس سفید ٫ ققنوس خودمون ٫‌ چشم تو چشم خودمون ٫‌عشق الکی و خیلی های دیگه .
فعلا من تمرینای استقرا ریاضی مونده که باید حل کنم بد بخت میشم ٫ راستی دعا کنین فیزیک نمره بیارم .

نظرات 6 + ارسال نظر
بهروز وثوق جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:40 http://vosogh.blogsky.com

بهروز وثوق جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:43 http://vosogh.blogsky.com

سلام
آقا از دیدنت خیلی خوشحال شدم لینک تم گذاشتم

سلام جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 15:12

حرفی ندارم ققط اومدم بگم هیچی ول کن........

مسعود جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 23:38 http://3tadoost

سلام

ققنوس شنبه 3 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 21:36

بابا می بینم که شرمنده کردی :) ما هم رفتیم جز دوستای خوف ( از این قیلفه های خجالت زده ) این سی دی هه معرکه بود ایول ! مخصوصا لیمپ :x ممنون ( بازم از این قیافه های خجالت زده )‌!!
فعلا بابای

صدر یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:57 http://khodkar.blogsky.com

سلام !
باریکلا!
موفق باشی
صدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد