پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

تموم میشه

یعنی چی ؟
یعنی دروغ
واسه چی؟
برای یه زندگی
نمیدونم چی بگم
چون همش دروغه
یعنی داریم تو دروغ زندگی میکنیم
اینها همش مزخرفه ؟ نه ؟
چه فرقی میکنه ؟
همونطوری همه چیز میاد میره اینم یه واقعیته ؟
ولی هیچکس قبولش نداره چون هیچکس باورش نمیشه
چون واسه همه عادیه
ولی این حقیقتیه که نمیتونی تغییرش بدی
من ٫ تو ٫ یا هرکس دیگه ای نمیتونه قبولش کنه
چون منطق همیشه برا آدما مشکل آفرین بود
ولی همه چی تموم شد ٫ چون همه چیز یه روز میاد و یه روز هم میره
اینه فلسفه زندگی
پس از اینجا یا هرجای دیگه دنیا باشی ٫ فرقی نمیکنه
اما تو کی هستی ؟
یه دروغگو یا یه آدم پاک
فرقی نمیکنه چون همش یه روز تموم میشه ...

چرا ؟

خب چی بگم ؟
چرا من امروز باید برم مدرسه ؟
چون مجبورم
چرا باید اینجا زندگی کنم ؟
چون مجبورم
چرا باید بقیه رو تحمل کنم ؟
چون مجبورم
چرا باید خودخواه باشم ؟
چون مجبورم
چرا باید نفس بکشم ؟
چون مجبورم
چرا من محکوم به زندگی هستم ؟
فقط خدام میدونه
چرا باید من واسه خودم یه خدای دیگه داشته باشم که با همه خدا ها فرق کنه ؟
چون مجبورم
چرا باید فراموش بشم ؟
چون بقیه میخواستن
چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟
چون دلم تنگ شده
چرا ؟
چون این یه مبارزست با دشمن
چرا ؟
چون از همه متنفرم
چرا ؟
چون از این دنیا متنفرم
چرا ؟
چون من یه سربازم که باید با دشمن بجنگم
چرا ؟
چون باید جلوی جبهه کشورم بمیرم
چرا ؟
چون تنهام
چون دیگه دیواری برای نوشتن لحظه های زندگیم نمونده ....

دلم برا اینجا تنگ شده اما چیزی نمیتونم بگم

فردا فیزیک دارم

الان یه آهنگ خدا دارم از canbean گوش میدم ٫ فکر نمیکردین رپ باز بشم اونم پرشن رپ ٫‌خیلی آهنگ خدایی ٫ تازه خودمم شعر میگم ٫‌آهنگ میسازم ٫ دیگه کم کم میشم یه رپ شاخ اما با این تریپ حال نمیکنم . همین الان رسیدم ٫ کلاس زبان بودم ٫ سواره تاکسی شدم ٫ عقب پراید من نشسته بودم و یه افغانی ۴۰ ساله وسط با یه زنه ٫ افغانیه خفمون کرد ٫ چسبیده بود به آدم ٫ ۱ متر با زنه فاصله داشت‌ ٫ سر پیچا منو میگرفت تا رو زنه نیوفته ٫ آخر مجبور شدم یه چیزی بارش کنم که بره اونور تر بشینه ٫ چه وعضشه ؟
تجریش ٫ پر گدا ٫ کنار خیابون با یه بچه به بقل که ۲۸ ساعت از ۲۴ ساعت خوابه ٫ همه میخوان سر آدم رو کلاه بذارن ٫ تاکسی هم که نرخ نداره ٫ هرکی هرچقدر سر باباشو فروخته همونقدر کرایه میگیره ٫ آخرم مجبوری باهاشون دعوا کنی ٫ ۱ ربع دیر رسیدم سر کلاس ٫ معلم زبانم کلی جک های بی مزه گفت ٫ کلاس ساعت ۹ تموم شد . سریع سوار ماشین شدم و اومدم خونه ٫ تازه فردا امتحان فیزیک دارم همش ۱ ساعت خوندم ٫ شیمی و جغرافی هم هست ٫ تازه یه زنگ هم الافی
چرا اینجوریه ؟
دلم تنگ شده...

هرکی میخواد به من میل بزنه kiantek@gmail.com

تنها

یه چیزایی هست که دوست دارم بگم اما نمیتونم بگم ٫ حتی به نفع خودمه بگم ولی نمیتونم بگم . واسه همین هیچ وقت نمیگم من کیان تنها هستم

I am a prayer , prayer of one god who is my god

می دونین چیه ؟
سر دوراهی گیر کردم
نمیدونین چقدر سخته ...
دوره ی ++C تموم شد اما نمیخواستم بذارمش کنار اما درس های مدرسه و کلاس زبان و .. نذاشت هنوز هم اگه وقت داشته باشم حاضرم ادامش بدم .
یه چیز دیگه هم اینکه معلم ریاضیات گسسته و آنالیز ترکیبی یه چند روز دیگه میاد که منو واسه المپیاد آماده کنه . یه معلم سخت گیر.
از یه طرف دیگه باید دنبال این باشم که بتونم نمره های مدرسه رو رو حد قابل قبول نگه دارم که از اون ور کم نیارم .
میدونم همه ی اینا واسه آیندم خوبه و منم میخوامش اما خیلی تنها میشم ٫ تا چند سال پیش از اینکه روز چقدر دیر میگذره غر میزدم اما الان میدونم دو برابر این هم برام کافی نیست . 
از یاسی هم خیلی وقته خبر ندارم اما دلم کلی واسش تنگ شده .
میدونم غیر از خدا هیچکس دیگه نمیتونه کمکم کنه اما خودم هم نمیدونم چه کمکی نیاز دارم . میترسم که کم بیارم اما نمیخوام کم بیارم ٫ میترسم دپرس بشم اما نمیخوام بشم .
نمیدونم ٫‌نمیدونم ٫ از آیندم میترسم ٫ میترسم اگه این کارا رو نکنم ٫ آینده ی سختی داشته باشم . ? anybody there
نمیدونم چی کار کنم ٫ از خدا میخوام کمکم کنه که کم نیارم و بتونم تمام تلاشم رو بکار بگیرم
ولی تازه حالا هست که میفهمم دنیای قرن ۲۱ همش کاره ٫ کار ٫ کار
دوشنبه : کار ٫ سه شنبه : کار ٫ ۴شنبه کار ٫ ۵شنبه : کار ٫ جمعه : کار ٫ شنبه : تعطیلات همراه با کار ٫ یکشنبه : تعطیلات همراه با کار
نمیدونین چقدر سعی میکنم یه برنامه ی منظرم واسه خودم بریزم اما نمیشه ٫ خیلی سخته ٫
مگر اینکه دل خودم واسه خودم بسوزه ٫ میدونم هیچکس نمیتونه راهنماییم کنه جز خدا ٫ از تنهایی درم بیاره ...
oh god , you are my only way to arrive to future
good future with work , work , work
I don't wanna be fucking alone
I need somebody to help me
I can't stay
help me to work hard
help me to be strong
help me not to forget you
I swear to god