پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

آجری بر فراز دیوار - فراز هفتم

تو اتاق تاریک من ٫‌ یه شب تاریک دیگه
صدای پیانو از توی کانال کولر شنیده میشه
صدای تیک تیک ساعت کوکی ٫ یه مشت کتاب
یه چراغ روشن ٫ نمیخوام زنده بمونم
از من دور شین ٫ یه مشت آدم که ازم متنفرن پشت دیوار من
هنوز دیوار نفرت من پر نشده
میتونم از همه چی متنفر باشم
هنوز کسی هست که منو دوست داشته باشه ؟
من دوستشون دام اما اونا رو نمیدونم
شاید همش تظاهره ٫ آره ؟ تظاهره ؟
خیلی ها رو ندیدم اما دوستشون دارم
هزاران کیلومتر اونور تر
زندگی یه جنگه ٫ یه جنگ که همیشه اون توش پیروز میشه
مادر دیگه منو دوست نداره ٫‌ بهم دروغ گفتی که همیشه تورو تو آغوشت نگه میدارم
بهم دروغ گفتی که بهم کمک میکنی تا دیوارم رو بسازم
بهم دروغ گفتی که من رو گرم نگه میداری
دارم سرما رو حس میکنم
آره همش دروغ بود
ای کاش یه نفر تو این دنیا بود که حرف من رو گوش میکرد
اما میدونم هیچ کس نیست
هیچ کس من رو دوست نداره میدونم دارم حس میکنم
باز هم آجری دیگر بر فراز دیوار
اما هنوز دیوار نفرتم کامل نشده



از دست نوشته های پسری با کفشهای جردن

نابخشودنی

امتحانای ترم من شروع شده و درس خوندن هم شروع شده ٫ خیلی دلم میخواست الان برم بم ٫‌اما این امتحانای لعنتی نمیذاره ٫ وقتی زلزله رو شنیدم شکه شدم ٫ باورم نمیشد شهر به اون قشنگی که ۳ بار بهش مسافرت کردم با خاک یکی بشه ٫‌ اون ارگ تاریخی که بم رو مثل شیراز کرده بود مثل تخت جشید ٫‌ چه عظمتی داشت ٫‌ یا اون شهر قشنگش که همه خونه هاش بادگیر داشت ٫ خیلی برام عجیبه ٫ مردم بیچاره اونجا هم دیگه هیچی ندارم از دست بدن ٫‌فقط یه مشت خاک ٫‌ یه مشت جسد
یا نخل زاراش ٫‌ یه عروس وسط بیابونی که هیچی توش نیست تا چشم کار میکنه آسمون ادامه پیدا میکنه با بیابون بدون حتی یدونه درخت ٫‌ دانشجوهایی که اونجا درس میخوندن ٫‌ شهر بم ۹۰۰۰۰ نفر جمعیت داشت که تا حالا ۳۰۰۰۰ نفر اونجا کشته شدن ۳۰۰۰۰ نفر هم زخمی که هر لحظه داره از تعداد زخمی ها کم میشه و به کشته ها اضافه میشه ٫‌ شده مثل جنگ ٫‌ واقعا اسفناک ٫ فکر کنین یه زلزله ی اینجوری تهران بیاد همینجوری به زمان ۱ دقیقه و ۶.۷ ریشتر ٫ اگه تهران زلزله ای اینجوری خراب کنه دیگه مردم چی کار میخوان بکنن ٫ مطمئنا اون موقع دولت وشکست میشه و پایه هاش از بین میره مردم هم که کنار خیابون میمیرن ٫‌ دیگه نه تهرانی وجود داره نه ایرانی ٫ ایران ما امروز بعد از بم دیگه میشه گفن نیمی از فرهنگ قدیمش رو که خارجی ها فقط به خاطر اون مارو یه کم آدم حساب میکردن هم از بین رفت برای همیشه ایران با ایران خداحافظی کرد .

من بلافاصله بعد از تموم شدن امتحانام میرم بم ٫ شاید از ۲۰ دی من یه هفته ای نتونم وبلاگم رو آپدیت کنم . ایران تموم شد ٫ ایرانی از اون فرهنگ دیگه وجود نداره ٫ برای خودم و همه متاسفم .
ای کاشاین زلزله یه کم قبل از امتحانا میوفتاد تا من تو این لحظه اونجا بودم ٫‌ زندگی با یه زمین شناس آدم رو مجبور میکنه که باهاش تمام ایران رو بگرده و همه ی بدبختی ها ی مردم و فاجعه ها رو ببینه
برام دعا کنین
برای مردم بم هم دعا کنین که کمک ها به دستشون برسه


صدا داره از پشت دیوار میاد
صدای یه دختری که داره پیانو میزنه
یه چیزی توی راه هست
صدادی پیانو داره تند تر و تند تر میشه
میتونستم بفهمم داره چه آهنگی رو میزنه
something in the way
hhhhhhmmmmmmmmmm
something in the way
hey
hmmmmmmmmmmmmmm
زمان برام تند میگذره
دیوار من یه خشت دیگه میخواد
بازم صدای توپ و جنگ داره آزارم رو میده
مادری روی فرزندش افتاده و از اون محافظت میکنه
یه چیزی توی راه
صدای کرت و پیانو آروم و آرومتر میشه
تا لحظه ای که ناپدید میشه
من رو به خاک بسپار
نابخشودنی

break stuff

"Break Stuff"
Artist : Limp Bizkit

Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
You don't really know why
But want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days!!

[chorus]
Its all about the he says she says bullshit
I think you better quit
Lettin' shit slip
Or you'll be leavin with a fat lip
Its all about the he says she says bullshit
I think you better quit talkin that shit
(Punk, so come and get it)
Its just one of those days
Feelin' like a freight train
First one to complain
Leaves with a blood stain
Damn right I'm a maniac
You better watch your back
Cuz I'm fuckin' up your program
And if your stuck up
You just lucked up
Next in line to get fucked up
Your best bet is to stay away motherfucker
Its just one of those days!!

[chorus]

I feel like shit
My suggestion is to keep your distance cuz right now im dangerous
We've all felt like shit
And been treated like shit
All those motherfuckers that want to step up
I hope you know I pack a chain saw
I'll skin your ass raw
And if my day keeps goin' this way I just might break somethin' tonight...
I hope you know I pack a chain saw
I'll skin your ass raw
And if my day keeps goin' this way I just might break somethin' tonight...
I hope you know I pack a chain saw
I'll skin your ass raw
And if my day keeps goin' this way I just might break your fuckin' face tonight!!
Give me somethin' to break
How bout your fuckin' face
I hope you know I pack a chain saw, what!!...

[chorus]

کانتر سترایک

تو یه برج بلند ٫ یه واحد که ۲۰ تا کامپیوتر توش هست با ۲۰ تا صندلی ‌٫ یه فضای تاریک که با نور مانیتور ها روشن شده ٫‌ پشت سیتم ها از بچه ۱۲ ساله تا ۲۲ ساله نشسته و دارن برای یه تورنومنت بزرگ تو نقشه ی موزه لحظه شماری میکنن ٫‌ یه گروه ۱۰ نفره تروریست میشن و یه گروه کانتر تروریست ٫‌ بقل هر میز یه جعبه ی خالی پیتزا با یه شیشه ی نوشابه وجود داره ٫‌
همه هد ست ها رو روی سرشون میذارن و وارد بازی میشن ٫‌ بچه های کوچیک جرات بیرون اومدن ندارن فقط یه جا قایم میشن تا منتظر میشن یکی بیاد جلو و لهش کنن .
ممد داد میزنه : دانا ٫‌ برو جلو من پشتیبانی میکنم
دانا سریع میدوی میره توی بیس و آماده میشه بمب رو بزاره اما کامران از اون بالا با اسنایپر هد شاتش میکنه
بهروز داد میزنه : کامی برگرد حمید پشتته
کامران هم میره رو هوا
صدای دینگ دینگه بمب هر لحظه سریعتر و سریعتر میشه
فربد تو این بازی حرفه ای بود ٫‌ یه نارنجک میندازه وسط تروریستا ٫‌ یه درگیریه خفن ٫‌ مهیار داد میزنه یکی منو پشتیبانی کنه ٫
امیر دنبلا دانیال میره اما فراز از توی کانال کولر امیر رو داغون میکنه ٫
دیگه تنها کسی که از تروریست ها مونده جز حامد ٫ اونم زیرکانه میره تو کانال کولر و حساب فراز رو میرسه اما دیگه وقتی نمونده چون بمب دیگه خنثی شد .
یه بازی که خیلی از دانش آموزا و حتی دانشجو ها و آدمای علاف رو گرفته بازی کانتر سترایک هست ٫‌این بازی در اصل بازی بود که سربازای آمریکایی و انگلیسی قبل از جنگ عراق برای آزمایش قوای جنگی خودشون توسط امریکن آرمی و بریتیش آرمی برای اونا آماده شده بود .

کم کم  کلاب هایی که توش از پی اس تا سگا وجود داشت کارشون خوابید و کلابای با کلاسی که بجای پی اس سگا توش از کامپیوتر استفاده میشد جو تمام بچه های تین ایجر رو گرفت و همه ( مخصوصا پسرا دنبال این بازی رفتن ) تا اینکه تو بیشتر روز ها تو تابستون باید حدود ۱ ساعت علاف میشدی تا یه صندلی خالی برات گیر بیاد تا توی گیم نت بشینی و بازی کنی ٫
صاحبای گیم نت ها هم کلی پول میزند به جیب و بعد از اینکه مخ بچه ها رو با این بازی له میکردن با اونا رفیق میشدن و کاری میکردن که پاتوق تمام بچه ها گیم نت بشه و هر روز برای ۱ ساعت بازی ۱۰۰۰ تومن از این ور اونور جور کنن یا مخ دوستشونو بزنن تا مهمون اون بشن
اصل این بازی اینکه یه گروه تروریست میشن و باید به عملیات های تروریستی مثل بمب گذاری و یا گروگان گیری دست بزنن و یه گروه کانتر تروریست و باید به مقابله با این گروه تروریست دست بزنن و این عملیات ها توی نقشه های مختلفی انجام میشه ٫ یه بازی سراسر هیجان
حتی توی پایتخت هم یه سری مسابقات جهانی کانتر سترایک برگذار شده بود که جالب ایجا که بعضی تیم ها هم از دخترا تشکیل شده بود و اونجوری که من مطلع بودم ژاپن یا کره جنوبی از بهترین تیم های این بازی هستند . امیدوارم برای اولین باری که این بازی رو میکنین زده نشین چون اگه ناشی باشین توی ۳۰ ثانیه چیزی دیگه به اسم شما وجود نداره و باید بازی افراد دیگه ی گروهتون رو ببینین