پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

shut up , just suck up

خوک های بالدار
هی خفه شو
ها ها ها ٫ میخوام خفت کنم عوضی
اوووووووووووووووه
هی تو
وایسا میخوام مثل پرنده بزارمت تو قفس
خوک کثیف
خوک مرد احمق
مثل همیشه سرت تو آخوره آشغالته
ها ها ها ها
دارم از خوش حالی میمیرم
وقتی ۳ تا خوک جورواجور رو میبینم
هی تو
دارم از خنده خفه میشم
وقتی میبینم دستت رو رو قلبت گذاشتی
میتونی صدای منو بشنوی ؟
یا منتظر اون آشغالی هستی که بخوری ؟
دروغ میگم ؟
یا دارم واقعیت رو میگم
صدای پیانو داره اساس پرواز بهم میده
پیانیست کی بود ؟
همون پیانیست مشهور یهودی که آلمانیا تمام خانوادشو کشتن ؟
یا اون افسر فاشیست که جونه پیانیست رو نجات داد ؟
همشون فقط یه آجر بیشتر نیست
یه آجر رو دیوار
کسی صدای منو میشنوه ؟
یه آجر از نفرت
دوست دارم دیوار نفرت رو نابود کنم

Hey Bitch
I love you
hey shut up
ha ha ha
the test of fucking pigs
put your hand on your heart
you are nearly
as a Bitch
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooow
hey suck up
all in all is just another brick on the wall
is there anybody out there ?
the world is bitch
like a dog
as a pig
the pigs on the wing
pigs are cute
and they are just bitches
wonderful

در انتظار کرم ها

یه ٫ دو ٫‌سه ٫ آهان
اوووه ٫ هر چقدر هم که تلاش کنی
دیگه نمیتونی منو بگیری
بدرود ٫‌دنیای ظالم تموم شد
بگذر

اینجا در انباری پشت دیوارم نشسته ام
در انتظار آمدن کرم ها
اینجا در انزوای کامل پشت دیوارم
در انتظار آمدن کرم ها نشسته ام

در انتظار بریدن درختان خشک
در انتظار پاک کردن شهر
در انتظار دنبال کردن کرمها
در انتظار پوشیدن پیراهن کثیف
در انتظار له کردن ضعیفان
در انتظار خرد کردن پنجره های آنان
و لگد کوفتن به درهایشان
در انتظار پافتن راهحل نهایی
و به حد آخر رسانیدن فشار
در انتظار دنبال کردن کرم ها

در انتظار بازکردن شیر دوش ها
و آتش کردن کوره ها
و در انتظار عوضی ها و کاکا سیاهان
و کمونیست ها
در انتظار فاشیست ها کثیف
و یهودیای منگل
و در انتظار دنبال کردن کرم ها
دوست من ٫‌دلت میخواهد که ببینی
بریتانیا دوباره حکم رانی کنه ؟
یا اینکه فاشیست ها دوباره یهودیا رو له کنن
فقط کافی است که کرم ها رو دنبال کنی
دوست من ٫‌دلت میخواد که
عموزاده های رنگین پوستمان را به وطنشان باز گردونیم ؟
پس کافی هست کرم ها رو دنبال کنی 

 
اشعار پینک فلوید  Pink Floyd , rojer waters and syd barret 1966 -1995

بیلاخ

ایول بابا ٫ حال کردم
آلمان همیشه اوله همیشه هم اول میمونه چه تو فوتبال چه تو تنیس
قهرمانی تیم فوتبال زنان آلمان رو برای سومین سال پیاپی در جام جهانی فوتبال زنان تبریک میگم . ولی واقعا تیم فوتبال زنان آلمان اگه با تیم فوتبال مردان آلمان مسابقه بذاره قول میدم زنا سوسکشون میکنن . اینم یه کم تریپ فمینیستی که دخترا حال کنن
ولی ایول داره والاه امریکا به اون عظمت تو کشور خودش نتونست قهرمان بشه اما تو بازی فینال آلمان - سوئد واقعا سوئد شاهکار بازی کرد . بالاخره سوئدی ها هم نژاد آلمانیا هستن.
مامانم میگه که زبون سوئدیا مثل زبون داهاتیای آلمانه یه کم غلیظتر و با کمی تفاوت .


یه خبر فمینیستیه دیگه
شیرین عبادی هم یه یه ساعت دیگه تو تهران هست .
زنی که جایزه صلح نوبل رو گرفت . والا این اوروپاییا حسابی حسودیشون شده . میگن این جایزه رو بای پاپ اعظم میگرفت   . جک نیست واقعا ؟ آخه این مرتیکه چه کاری واسه صلح جهانی کرده ؟ باور کردنی نیست آخه این یه میلیون و خورده ای دلار رو میخواد چی کار کنه . فکر کنم بد بخت خودش از زندگی خسته شده . دنبال یه سوژه میگرده بیاد شبونه کارش رو بسازه که بره تو تاریخ
معلوم نیست اما مثله اینکه داداشم داره یواش یواش میره کلیفرنیا . منم میخوام باهاش برم  سالی ۳۸۰۰۰ دلار بهش پول میدن . منم میخوام  یه جورایی حسودیم میشه وقتی میبینم اینقدر پوله قلمبه رو بوخوره . من چی ؟
دلم به حال خودم و بقیه ی دست اند درکاران و هم سنای خودم که دلشون میخواد درس بخونن و حال کنن میسوزه . مگه میشه آدم هم درس بخونه و حال هم کنه ؟

مارشال همیشه شاه رپ باقی خواهد ماند

مارشال بروس مدرز-Marshall Bruce Mathers- در 17 اکتبر1973 در کانزاس سیتی میسوری -آمریکا- چشم به جهان گشود پدر او حتی قبل از آنکه بدنیا بیاید مادرش را ترک کرده بود.
مدرز دوران کودکی خودرا در فقر گذراند. تا زمانیکه او نتوانست کلاس نهم را به پایان برساند.

این دلیل خوبی بود تا مدرز تمام نیروی خودش را صرف رپ خواندن کند. او درسال1995با
اولین آلبومش به نام بی نهایت-
Infinite-بسازد که تاثیر خوبی روی وندی دی-Wendy Day-
گذاشت واو به مدرز کمک کرد تا درسال 1997در المپیک رپ در لس آنجلس شرکت کند. گرچه
او نتوانست مقام اول را بدست آورد اما توانست مسئولان اینتراسکوپ-
Interscope- را قانع کند
تا روی او سرمایه گذاری کنند تا دریک شوی رادیویی در لس آنجلس بخواند. همین کافی بود تا
دکتر دری-
Dr. Dre- خواننده و تهییه کننده ی افسانه ای رپ شیفته ی صدای او شود. ازاین
نقطه دیگر راه برگشتی برای امینم-
Eminem-وجود نداشت و بی تابی امینم برای مقابله با
جنگهای وحشتناک در جهان و مسخره کردن این جنگها از همین نقطه آغاز شد.

 اولین آلبوم رسمی او با تهییه کنندگی دکتردری وکمپانی او به نام افترمث-Aftermath-و به نام -The Slim Shady LP- وارد بازار شد و تمام نظرها به سوی شخصیت اسلیم شیدی معطوف شد آیا شعرهای او می تواند نظرها را جلب کند؟ در این آلبوم آهنگی
وجود داشت به نام بانی و کلاید-Bonnie & Clyde- که در مورد کشته شدن فرزندی به دست مادرش صحبت می کرد.اما این آلبوم با بازتاب اجتماعی آهنگهایی مثل-My Name Is- یا وجدان گناهکار Guilty Conscience- به دومین آلبوم پرفروش در مارچ1999تبدیل شد. همچنین او مدتها به خاطر شکایت مادرش از او به خاطر مصاحبه هایش و آهنگهایش و پایین آوردن شخصیت او در اجتماع در صدر اخبار بود

Photo Gallery

اما امینم بی توجه به کار خود ادامه داد تا شاهکارش را به نام-The
Marshall Mathers LP- وارد بازار کرد. این آلبوم پرفروش ترین آلبوم در می2000بود و
همچنین او را تبدیل به محبوبترین و موفقترین خواننده ی رپ در دهه نود کرد -فراموش نکنیم که
او رقیبانی مثل 2
Pacو Snoop Doggy Dogg داشت-او در سال 2000اولین خواننده ی
رپ در تاریخ موسقی آمریکا بود که کاندیدای جایزه گرامی شد. او همچنین باعث بهم پیوستن
گروه
D12 شد ودر عرضه ی آلبوم شب شیطان-Devil's Night- به آنها کمک کرد.
آلبوم جدید امینم به نام شوی امینم-
The Eminem Show- مدتها با آهنگ بدون
من-
Without Me--که در آن لباس اسامه بن لادن را پوشیده بود- شماره یک بود بعد از گذشت
چند ماه از این آلبوم بازی فوق العاده ی او در فیلم 8مایل باعث تعجب همه شد و حتی به فاصله
ی چند ماه از آلبوم پرفروش قبلی خود موسقی متن فیلم 8مایل به همراه چند آهنگ جدید در آلبومی جدید به بازار عرضه کرد تا بازهم به صدر جدول پرفروش ها برسد تاکنون 8میلیون نسخه از آخرین آلبوم او به فروش رفته است

Photo Gallery

هر کسی بیوگرافی اوانسسنس رو میخواد کامنت بزاره
اگه عکس های بچگی مارشال رو هم خواستین بازم کامنت بزارین

برای همیشه پیشم بمون

صدای زنگ زمین بازی مدرسه
باران ابر ها میاد که بازی کنه
گریه نکن
کی بود که همیشه میخندید ؟
کی بود که همیشه شاد بود ؟
کی بود که همیشه دوست داشت اطرافیانش رو دوست داشته باشه
اما اون آدم دیگه هیچ کس رو دوست نداره جز یه نفر
اونم آدمیه که همیشه به حرف دلش گوش میکرد
صدای آهنگ hello از evanescence  همه جا رو گرفته بود
جای ۳ تا انگشت روی خاک مانیتور مونده بود
پسری که همینجور بدون اینکه هیچ پیش نیازی داشته باشه تایپ میکرد
تخت خوابی که روز ها بود جمع نشده بود
پنجره ای که بیرون اون تاریکه تاریک بود
من نشکستم
میتونی برای همیشه محو بشی
گریه نکن
میدونم که خواب نیستم
سلام ؟!!! من هنوز اینجام
اگه دوست داری از کنارم برو
من یه دروغ بیشتر نیستم
میدونم که بزودی ناپدید میشی
میدونم که از من خسته شدی
میدونم که میخوای منو تنها بذاری
صدای بارون میگه که خودت رو باید واسه جدایی آماده کنی
اما من آماده نیستم
کی میتونه منو کمک کنه ؟
همون صدای همیشگی که تو گوشم میپیچید ؟
نمیخوام از پیشم بری
چون دوستت دارم
من هنوز هم به یاد تو هستم
بارون یعنی چی ؟
صدای بارون تو گوشم میپیچه

I know you will leave me
I know you are tired to me
hello I am living for you can hide
don't cry
come to play again
I need you
you know who is she
she is you

به اون خدای خودم که دوستش دارم
کمکم کن
خواهش میکنم
بهت نیاز دارم
کمکم کن

rape me

سربازی خسته که از جنگ بازگشته بود ٫‌ در انتظار این که دوست دخترش او را در آغوش کشد
اما هیچ چیز جز یه سلام سرد برای او باقی نماند . سربازی که سالها برای مردمش جنگید
برادرانش را از دست داد و برای همیشه به سر زمینش بازگشت .
سرباز دستان دخترک را گرفت او را در آغوش کشید . اما او سرباز را پس زد و به سوی کلید اتومبیل رفت آن را براشت و به سوی اتومبیل رفت . سرباز در تعجب بود . به دنبال او رفت . صدای آزار دهنده گیتار برقی تمام اتاق رو گرفته بود . طنینی از صدای وحشت و شیاطین
به دنیا نگاه کرد ٫ دنیایی که همه میگفتن خیلی قشنگه ٫‌ چشمانش را بست و به یاد اولین بوسه ای که بر گونه های دخترک زد افتاد . هیچگاه به این فکر نمیکرد که دخترک با او این کار را انجام دهد . یه چیز تو ذهنش بود و اون این بود که چه دلیلی داره که زنده هست ؟
چرا توی جنگ برای مردمش کشته نشد ؟
چرا تجاوز به خاک دشمنش رو آزادی میدونست ؟
چه دلیلی برای جنگش میدید ؟
چرا همیشه به دنبال آزادی میگشت ؟
آیا کشته شدن نشانه ترسیدنه ؟
چشمانش را بست و به فکر فرو رفت
بوسه ای سرد بر لبانش ... نسیمی از طرف جهنم
آدمهایی که توسط ربات ها مثل سگ ها به با قلاده بسته شدن
آدم هایی که مورد تجاوز ربات ها قرار میگیرن
شیطان پرستانی که دونه دونه خودشونو توی آتیش میندازند
حیواناتی که به مقام پادشاهی زمین رسیدند
کودکانی که دونه دونه توسط دست های آهنی ربات ها کشته میشن
لحظه ای صورت دخترک را به ذهن آورد که به صورت نفرت انگیزی زشت شده بود
مانند شیطان پرست ها
صدای گیتار برقی و درام از شومینه به طرز وحشت ناکی شنیده میشد
صدای پیانویی که به شکل ترسناکی دلهره در دل انسان می انداخت از طبقه بالا شنیده میشد
سرباز در تاریکی زانو زد و چاقو تیزی که به کمرش بسته بود را به دست گرفت و خراشی درد آور بر روی پیشنانی خود کشید
علامتی مانند ستاره ای که شیطان پرستان همیشه به اون اعتقاد دارند
هنوز صدای دلهره آور پیانو شنیده میشد
اسلحه کمری خود را به دست گرفت و با خود وداع کرد و ماشه را کشید
لحظه ای بعد صدای خنده هایی ترس ناک همه جا را فرا گرفت .

" Haunted "



long lost words whisper slowly to me
still can't find what keeps me here
when all this time i've been so hollow inside
i know you're still there

watching me wanting me
i can feel you pull me down
fearing you loving you
i won't let you pull me down

hunting you i can smell you - alive
your heart pounding in my head

watching me wanting me
i can feel you pull me down
saving me raping me
watching me

watching me wanting me
i can feel you pull me down
fearing you loving you
i wont let you pull me down

you were always on my mind

زندگی یه دروغه بزرگه
دروغی که توش آدمها رو گنجوندن
دروغی که آدمای احمقی رو توش گذاشتن
آدما پست فطرت
من رو به زندگی بر گردون
فقط دهن گندت رو ببند
آدمه هرزه
دنیا یه جایه فقط برای زندگی کثافت ها
زندگی آدمهای هرزه
زندگی برای موجودات مزخرفی مثل شما آدما
آدمای کثیف از اطرافم گم شید
برید یه جایی که دیگه بر نگردید
مثل سگای کثیفی هستین که واسه پول خودتونو میکشین
من میخوام برم جهنم
دهنت رو ببند
میخوام برم پیش شیطان
میخوام شیطانی باشم
خسته شدم اونقدر تو بهشت زندگی کردم
بهشتی که واسه من از جهنم هم بدتر بود
فقط از اطرافم گم بشین
وحشت
و میخوام تمام آدم ها رو با دست های خودم خفه کنم
برام احمیتی نداره کی چه نظری داره
همتون با اون چیزایی که اعتقاد دارید باید به درک فاصل بشین
آدمای احمقی بیش نیستیم و هممنون
میخوام تاریک بشم
من میخوام بمیرم
برم تو جهنم
هر کس هم میخواد بیاد منو بکشه
فقط یه راه برای آزادی هست و اون مرگه

the man with nothing to cross

مردی تنها که در تنهای خود غرق شده بود
مانند کوهی بلند
مثل ابری سیاه
و مردی که هیچ چیز برای از دست دادن نداشت
بر شاهراهه مرگ قدم گذاشت
تمام آنچه داشت فقط یک کلت برتا بود که همین اسلحه به او جانی برای انتقام داده بود
انتقام از تقدیر
مردی که اسلحه اش بجای او حرف میزد
مردی که تمام زندگی او تقدیر بود
چهره ای پر از نفرت

the man with nothing to cross
like a top
with bloody face
with one colt
and the man with nothing to cross
he had a dirrty life
forever god
forever cold
forever with a small heart

do you burry when I am gone

بعضی وقت ها هست که آدم یه انتخاب داره
بعضی وقت ها هم هست که هزار تا انتخاب داره اما نمیدونه کدوم رو انتخاب کنه
بعضی وقت ها هم هست که آدم یه انتخاب داره اما مجبوره اونو قبول کنه اگز نه زندگی رو از دست داده
در هر سه صورت آدم خل و چل میشه
چه ربطی داشت ؟
ها ها ها من میخوام خود کشی کنم کاره خوبی میکنم یا بد ؟
به نظز شما اگه آدم یه هرچی آموکسیسیلین داره تو خونه رو بخوره چه اتفاقی میوفته ؟
من خل شدم تا اینکه تو بالا خونه رو دادی اجاره ؟
بخواب جوجه !!
میگم ریکی مارتین اوا هست
میگه نه
بهش میگم یه تریپ جلال همت بیا ٫ میره واسم emin3m  میخونه
بهش میگم خیلی گاوی ٫‌میگه قابل نداره
بهش میگم بهش میگن آب گوشت میگه شفتالو
بهش میگم دلم تنگ شده میگه سوسک
حالا ببینم من جواتم یا اینکه تو خیلی آب گوشتی ؟
نهار چی داریم ؟
ساندویچ با ۳ تا نون اضافه