پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

do you burry when I am gone

بعضی وقت ها هست که آدم یه انتخاب داره
بعضی وقت ها هم هست که هزار تا انتخاب داره اما نمیدونه کدوم رو انتخاب کنه
بعضی وقت ها هم هست که آدم یه انتخاب داره اما مجبوره اونو قبول کنه اگز نه زندگی رو از دست داده
در هر سه صورت آدم خل و چل میشه
چه ربطی داشت ؟
ها ها ها من میخوام خود کشی کنم کاره خوبی میکنم یا بد ؟
به نظز شما اگه آدم یه هرچی آموکسیسیلین داره تو خونه رو بخوره چه اتفاقی میوفته ؟
من خل شدم تا اینکه تو بالا خونه رو دادی اجاره ؟
بخواب جوجه !!
میگم ریکی مارتین اوا هست
میگه نه
بهش میگم یه تریپ جلال همت بیا ٫ میره واسم emin3m  میخونه
بهش میگم خیلی گاوی ٫‌میگه قابل نداره
بهش میگم بهش میگن آب گوشت میگه شفتالو
بهش میگم دلم تنگ شده میگه سوسک
حالا ببینم من جواتم یا اینکه تو خیلی آب گوشتی ؟
نهار چی داریم ؟
ساندویچ با ۳ تا نون اضافه
نظرات 2 + ارسال نظر
ققنوس پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 22:08

واسه اينکه از اين فکرا به سرت نزنه هميشه فقط يه دونه آموکسی سيلين تو خونه نگه دار که همش رو هم بشه يکی :))
خوش به حالت که يکی به حرفات گوش ميده ... حالا هر جوری ... ديووانه چو ديوانه ببيند خوشش آيد !!
just kidding بابا !!
عوض خود کشی بشين درستو بخون !! ( دوکلوم از مادر عروس !‌)
عرضی نيست
زيادی زر زدم
فعلا بابای

لینکین پارک جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 19:01 http://linkinpark.blogsky.com

سلام ... از لینک ممنون ولی کار نمیکنه فقط لوگوم رو گذاشتی ... راستی معنی I Eat You Alive هم زنده زنده میخورمت نیست تا اونجایی که من میدونم یه اصطلاح هست و معنیش فکر کنم حکم کردن و حاکم بودن بر کسی هست ... فعلا بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد