پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

shut up , just suck up

خوک های بالدار
هی خفه شو
ها ها ها ٫ میخوام خفت کنم عوضی
اوووووووووووووووه
هی تو
وایسا میخوام مثل پرنده بزارمت تو قفس
خوک کثیف
خوک مرد احمق
مثل همیشه سرت تو آخوره آشغالته
ها ها ها ها
دارم از خوش حالی میمیرم
وقتی ۳ تا خوک جورواجور رو میبینم
هی تو
دارم از خنده خفه میشم
وقتی میبینم دستت رو رو قلبت گذاشتی
میتونی صدای منو بشنوی ؟
یا منتظر اون آشغالی هستی که بخوری ؟
دروغ میگم ؟
یا دارم واقعیت رو میگم
صدای پیانو داره اساس پرواز بهم میده
پیانیست کی بود ؟
همون پیانیست مشهور یهودی که آلمانیا تمام خانوادشو کشتن ؟
یا اون افسر فاشیست که جونه پیانیست رو نجات داد ؟
همشون فقط یه آجر بیشتر نیست
یه آجر رو دیوار
کسی صدای منو میشنوه ؟
یه آجر از نفرت
دوست دارم دیوار نفرت رو نابود کنم

Hey Bitch
I love you
hey shut up
ha ha ha
the test of fucking pigs
put your hand on your heart
you are nearly
as a Bitch
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooow
hey suck up
all in all is just another brick on the wall
is there anybody out there ?
the world is bitch
like a dog
as a pig
the pigs on the wing
pigs are cute
and they are just bitches
wonderful

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 18:06

تو ميای ؟ من شايد اومدم معلوم نيست
من تازه ۳ از مدرسه ميام ... يعنی اگه بيام هم بايد از راه مدرسه بيام

نگین سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:20

سلام
فکر کنم زیادی مغت باد خورده درست میشه
اینا چیه مینویسی اگه وقت کردی یه سری به من بزن

Lord پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 18:29 http://www.lostlord.com

خب فکر میکنم اگر یخورده به این دوگوله با ۲۵ گرم مغز داخلش فشار بیاری بد نباشه
اینا شعره ...یا ..شره؟
خیلی دلت خوشه
شایدم مفاهیم عمیق فلسفی عرفانیه و ما سر در نمیاریم و بالاخره شوما خودت وارد تری دیگه
والا ماهم کفشون جردنه ولی از این چرت و پرتا خوشمون نمیاد...ارادت..پاینده باشی و سلامت..تابعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد