پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

behind blue eyes

مممممممممممممم
چطورین ؟؟؟؟
از شنبه امتحانای نیم ترم شروع میشه
راستی ٫ کی کلیپ جدید behind blue eyes لیمپ بیزکیت رو دیده ؟
خیلی آهنگه توپیه برخلاف تمام آهنگای لیمپ ٫ این یکی یه آهنگ آروم با صدای ناز یه گیتار اکوستیکه ٫‌ وااااااااااااااااااااااای
اوه کی کلیپ جدید numb لینکین پارک رو دیده ؟ خبر ندارین ! لینکین پارک برای همین آهنگی که اسمش رو گفتم که یه کلیپ حدید ساخته که از کنسرت لینکین پارک تو هیوستون تگزاس گرفته شده . راستش از نظر فیلم برداری خیلی توپه ولی از صدا گذاری مثل نامب اولیه نمیشه
دیگه صدای پیانوی مایک نمیآد . تما عشق آهنگ به همون یه دونه پیانو بود
چی بگم دیگه ؟؟؟
ببینم کسی اینجا تا حالا چای که یه عرب درست کرده رو خورده ؟
چند روز پیش کلاس ما افطاری داد ( ما که روزه نبودیم ) بعد ما یه معلم عرب داریم تو مدرسه ( نمیدونم چجوری اومده تو ایران کار میکنه ) . بعضیا فکر میکردن که عرب خوزستانه اما خودش گفت نه من عرب ایران نیستم . حالا به هر حال اومد واسه ما چای درست کرد . خدا روز بد نده
ما این چای رو خوردیم ٫ یه قلپ رفتیم بالا که یه دفعه هرچی تو دهنوم بود ( گلاب بروتون ٫ من نمیخوام اینجا جک تعریف کنم اما واقعیته ٫ معذرت میخوام ) همرو ریختم رو سفره افطاری .
بگین خوب چرا اینجوری شد ؟
من نمیدونم این عربا چه جوری چای میخورن ٫‌باورتون نمیشه !‌ چاییه رنگ نسکافه ای که نصفش آب جوش و نصفش نسکافه بود . سیاه سیاه ٫‌ بعد نمیدونم خاک اره ریخته بود توش ٫‌ چی بود ( من تو وضع بدتر هم قرار گرفتم ٫‌ فکرش رو بکنین با یه تویوتا تو کویره لوت و یه دبه ۲۰ لیتری آب ٫‌دنبال معدن ) خلاصه از داستان دور نشیم . این چاییه یه بو و طعم بدی میداد که نمیشه توصیفش کرد . یکی از دوستام گفت شاید توش کافور ریخته بود .  هیچی دیگه .
من موندم یه عرب چه جوری اومده ایران و کار یه ایرانی رو گرفته ؟؟؟؟؟
ولی با این همه گناه داره ٫‌ چون بالاخره اومده تو مدرسه کار میکنه ٫ دومندشم این که بیچاره خوب نمیتونه فارسی حرف بزنه ٫‌نصف کلمه هاش عربیه .
با این همه بازم دلم براش میسوزه . ( گناه داره اونم اومده پول در بیاره )
به هر حال دیگه هیچ کاریش نمیشه کرد
راستی بابام برام یه سی دی ( وی سی دی ) بریتنی خریده .
دیگه کادوی بابا رو که نمیشه رد کرد ( من بریتنی گوش نمیدم )
دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول چستر که میگه :
I wanna hear , I wanna feel I wanna let go of the pain
somewhere I belong 
نظرات 5 + ارسال نظر
آرزو جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:06 http://crazyfriends2004.persianblog.com

salam webloge zibayi dari be man ham sari bezan bye

LiNkIn PaRk جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 23:21 http://linkinpark.blogsky.com

سلام ... خوب اول اینکه مسلما آهنگی که توی استودیو ضبط شده باشه با اجرای زنده یه فرقهایی داره ... دوم اینکه برای دانلود کلیپ From The Inside میتونی از این لینک استفاده کنی :
http://www.knoblaut.pwp.blueyonder.co.uk/mosh/mp3/linkin_park_-_from_the_inside-sic-ucv.mpeg

یا به بلاگ دوستمون که یه لینک دیگه هم برای دانلود گذاشته سر بزنی آدرسش هم اینه :
http://metalord.persianblog.com

سوم اینکه Chester نمیگه I wanna HEAR میگه I wanna Heal
موفق باشی فعلا بای ...

مجید شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 00:46 http://nightsun.persianblog.com

سلام
من کم و بیش میام سر میزنم
لینک کردم که یادم نره
شما هم بهما سر بزن
ثواب داره
بخدا ثواب داره

یاسمین شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 15:35

سلام ... خوبی؟
امتحانای من یک شنبه تموم میشه :D
تا بعد...
بای

پویا-اعترافات یک متهم شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 18:31 http://pouyaa.com

همون چستر رو عشقه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد