پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

مصاحبه ی مسئولین بخش خبری بلاگ سکای با پسری با کفشهای جردن

مصاحبه ی مسئولین قسمت فارسی سایت بلاگ سکای با پسری با کفشهای جردن
@ = پسری با کفشهای جردن
٪ = مسئولین بلاگ سکای
...............................................................
٪ ببخشید میشه کمی وقتتونو به ما بدین
@ وقت ما دست شماست
٪ ممنونم
مصاحبه ی بلاگ سکای با اولین وبلاگ نویس جوان
@ لطفا معرفی کنین؟
٪ کیان هستم.
@ دینت چیه؟
٪ دین ظاهری اسلام اما دین اصلیم زرتشتی.
@ خوبه
٪ یه چیزه باحال بگم؟
@ بگو
٪ زرتشتی ها وقای بچشون به دنیا میاد یه بشکه مشروب میزارن و شب عروسیش بهش میدن
@ نظرت درباره ی قیافت چیه؟
٪ هـــــــــا؟آها. اگه یه عینک بدون فرم داشتم خیلی خوشگلتر بودم.
@ چند سالته؟
٪ ۱۵ سالمه.
@ محل تولد؟
٪ آلمان٫دارمشتات۲۴  خیابان رایش ٫ شماره ی ۲۴۵
@ داداشت چی؟
آلمان?فرانکفورت?شماره ی ۳۴.من و داداشم همشهری نیستیم
@ با کی رفت آمد می کنی؟
٪مرد حسابی منو آوردی مصاحبه یا اداره ی آگاهی؟
@ ببخشید 
٪خواهش میکنم.
@ از چه سبک آهنگی خوشت میاد؟
٪ متال٫رپ٫رپ متال٫کلاسیک٫پاپ٫راک
@ آقا جان تو که همه ی سبکای روی زمین گفتی.
٪ اوصولا من از همه ی سبک های موسیقی خوشم میاد چون از موسیقی خوشم میاد.
@ از خواننده های خارجی که کسایی رو دوست داری؟
٪ eminem , sean poul , T.A.T.U , pink floyd , the beatles , avril livgaine , metallica ,limpbizkit , linkin park , chris de burgh 
@ از چه گروهی تنفر داری؟
٪ سکوتر
@ از چه کفشهایی خوشت می آد؟
٪ بیشتر نایک ایر جردن ? تیمبرلند هم باهاله
@ برای چی اسم وبلاگتو این گذاشتی؟
٪اوصولا باید اسم وبلاگ یه اسم باهال باشه که آدم باهاش حال کنه
@ دختری با کفشهای نایک کیه؟
٪یکی از دوستای خوبمه که همین روزا آشناییمون یک ساله میشه
@ آها
٪ سکوت.
@ نظرت درباره ی عشق چیه؟
٪نظری خاصی ندارم ? اما اصلا از اون آدمی که عاشق شده خوشم نمیاد یاد این دهاتیا یا این کارتونا میوفتم
@ نظرت درباره ی سکس چیه؟
٪ اوهوم ? سوال سختی میکنین؟ ببین بعضیا میگن بده و بعضیا میگن خیلی خوبه ? اما هر چیزیش تو تعادل خوبه ? تا اون حد که آدم معتادش نشه خوبه اما اگه معتاد بشه خیلی کثافت کاری میشه .
@ از چه کشوری خوشت می آد و دوست داری بری اونجا ؟
٪ ام ٫ ایران رو خیلی دوست دارم اما تو دنیا فقط آمریکا اونم فقط به خاطر فرهنگ و مردمش نه بخاطر دولتش چون نفرت تمام رو از دولتش دارم ? چون قاتل مرد بزرگی بود ( ارنستو چه گوارا ) اما دلیلی که دوستش دارم آمریکا رو اینه که تو اون کشور همه نوع آدم با هر نوع فکر و عقیده زندگی میکنه.
٪  نظرت راجع به همجنگرایی چیه ?‌حالا چه دخترا با دخترا و چه پسرا با پسرا ؟
@ ببینین این یه فرهگه حالا چه خوشتون بیاد چه بدتون بیاد ٫ من خودم اصلا از سکس با هم جنس موافق نیستم . خیلی تنفر هم دارم اما همیشه به نظر همجنسگرا ها احترام میذاشتم و میذارم . مثلا همین گروه تاتو دوتا دختر هجنسگرا هستند اما من خیلی ازشون خوشم میاد
٪ یه آدم بگو که همیشه دوستش داشتی و اینکه دوست داشته باشی جونت رو واسه اون بگذاری ؟
@ ارنستو چه گوارا ٫ مادرم ٫ پدرم
٪  به چه چیزایی علاقه داری ؟
@ برنامه نویسی ٫ انیمیشن سازی که از بچگی دوست داشتم ٫ کتاب مخصوصا کتاب های تخیلی توپ و بعضی کتاب های واقعی با معنی ٫ حفظ کردن شعر های خواننده هایی که دوست دارم ٫ تنیس ٫ گیم و موسیقی
٪ فیلم ؟
@ فقط نجات سرباز رایان و فورست گامب
٪ تخیلات ؟
@ سحر و جادو
٪ تکه کلام ؟
@ what the fuck up ?
٪ مرسی خیلی خوشحالمون کردی که وقتتو به ما دادی .
@ قابلی نداشت
٪ zu guten nacht
@ guten nacht
% خدا نگهدار
@ نگهدار شما هم باشه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد