پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

همیشه و هر زمان و هر کجا

بعضی وقتا دوست دارم تنها باشم
ولی بعضی وقتا هست که از همیشه تنها ترم
بعضی وقتا از هرچی آدم هست بدم میاد
بعضی وقتا نیاز دارم که یکی بهم محبت کنه.
بعضی وقتا هست که دوست دارم مثل شیطان پرست ها باشم
یا بعضی وقتها صدای دیوونه ی KoRn رو تو گوشم احساس کنم
و یا موقعی که دلم برای صدای مخملی دیوید گیلمور تنگ میشه
یه موقهایی هست که دوست دارم خودمو از برج میلاد پایین بندازم
اما خیلی وقتها هم هست که اونقدر به زندگی امیدوار میشم که دوست دارم ار همه چیر و همه کس تشکر کنم
دنیای ما یه دنیای کثیفه
زندگی پوچه
بدون هیچ معنی
یه دنیا پر از خالی
یه دنیا که هر وقت بخوای میره تو یه خواب عمیق
و یا هر وقت بخوای اونقدر سر حال هست که نصف مردمش سکته میکنن
آیا کسی صدای منو میشنوه؟؟
دلم برای صدای دیوونه کننده گیتار برقی سید برت تنگ شده
دلم برای خوک های بالدار ترانه تنگ شده
دلم برای شوخی ها بچگی تنگ شده
بچه ها به دنیای ماشینی خوش اومدین