پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

مهمونی خونه ی ما بیاین

توجه ! توجه !
یکشنبه دوازدهم مرداد مطابق با سوم آگوست ( سال ۲۰۰۳) از طرف جامعه ی ایرانیان جشن و پایکوبی اعلام میشه برای دو دلیل ٫ دلیل اول اینکه پسری با کفشهای جردن ۲ ماهه شد . امروز ماهگرد تولد این وبلاگ هست . ایشالا صد ماه به این ماها . دلیل دوم  برای کفن و دفن دو پسر صدام و تعطیل عمومی اعلام میشود (‌البته فقط برای ایرانیانی که طعم جنگ ایران و عراق رو چشیدند و میدونن که عراقیا با ما ایرانیا چی کار کردند .
عدی و قصی دو پسر الصدام حسین التکریتی دیروز بدون هیچ گونه تشییع جنازه کفن و دفن شدند (‌در مراسمی که فقط ? نفر از عراقی ها در اون شرکت داشتند و اون موجودات پست رو رحمت کردند . اما در جهان این روز برای تمامی مردم دنیا یک خاطره ی خوب بوده مخصوصا برای ایرانیان در سرتاسر این کره ی خاکی. در این مراسم با شکوه و مجلل که هزاران هزاران ایرانی در آن شرکت داشتند مرگ این دو حیوان رو جشن گرفتند و برای عذاب روح این دو موجود غیر انسان دعا کردند.
امیدواریم که همه با شکم پر از جشن برگشته باشند . در ضمن من فتوا میدم که برای کشتن این دوتا پسر صدام و نوه ی ۱۵ ساله ی صدام یک هفته جشن و پایکوبی و تعطیل عمومی برای مردم ایرانی هست و اگر کسی برای اون ۶ تا آدم دعا ی خیر و یا رحمت بفرسته از طرف جامعه ی ایرانیان ترد میشه (‌البته اگر این مطلب رو خونده باشه و رحمت بفرسته ).
آه آخیش نمیدونین چقدر جیگرم خنک شد . وقتی شنیدم که پسران صدام التکریتی و نوه ی اون رو کشتن وای انگار یخ رو بریزی تو آتیش جهنم و تمام آتیش خاموش بشه جیگرم خنک شد . ایشالا ایرانیا برن و سر قبر اونا که بزودی صدام هم جزوشون میشه فضله ی خودشونو همه ی دنیا رو بریزند.
حالا دیگه فقط حسین پشمالو مونده و  چشم های۶ میلیارد نفر از مردم دنیا که رو هم میشه ۱۲ میلیارد نفر دیگه چون هر آدم ۲ تا چشم داره . حالا اگر ۲۰ ملیون نفر رو هم کور حساب کنیم  میشه ۱۱ ملیارد و ۹۸۰ ملیون تا چشم.
« شهادت دخت گرامی حضرت محمد رو به همه تسلیت میگم تا کسی فکر نکه که من به عقاید ایرانی ها احترام نمیگذارم و اینکه این جشن و پایکوبی در اصل دیروز بود اما به دلیل شهادت مجبور شدیم به امروز بندازیم »
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد