پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

نوروز

آخرین یادداشت سال ۸۲ رو با این کلمه شروع میکن
سال آشغالی بود اما بالاخره گذشت
به امیدروزی که من از تهرون خوشم بیاد
به امید اینکه به بمب بخره وسط مغز اون کسی که ترافیک رو اختراع کرد تو تهران
به امید اینکه مدرسه های کشورمون از آشغالی ٫ فساد ٫ گی بازی ٫‌... در بیان
به امید اینکه یه fuck گنده بچسبه رو دهن آمریکای خبیس جهان خوار ٫ اه خبیث اینجوریه
به امید اینکه یه suck up رو بنویسیم رو عکس عمو سام
به امید اینکه اسم خیابون پهلوی سابق بشه کیان کبیر
به امید اینکه دختر پسر رو به جرم غایم شدن لای درختای پارک نیاورون نگیرن ( الهی بگیرن تا دیگه ... بخورن تو ملا عام از این کارای بد بد بکنن )
به امید اینکه من یه کم از حال گیری مردم در بیام
به امید اینکه بیماری سادیسم مزمن جرج بوش و اسکزیتوفرینی مدیر برگذیده مدرسمون شفا پیدا کنه
به امید اینکه از جهان سومی بیایم بیرون
و  به امید اینکه خدا من رو در زمره بیداران و عاشقان ابا ابدلله الحسین قرار بده
و به امید اینکه بتونم امسال مدرسه مورد علاقم قبول بشم المپیاد هم که قبول نمیشم رو شانسی قبول بشم و یه انگیزه واسه اینکه دیگه مردم رو اذیت نکنم
و در نهایت به امید اینکه خدا منو شفا بده ٫‌ یه عقلی هم به تو بده که منو شاس گیر آوردی

سادیسم من نسبت راننده ماشینا ( بلل اخص راننده تاکسیا ) ( البته این یارو که راننده تاکسی نبود )  :
امروز رفته بودم با دوستم بیرون یه پراید بود و کنار خیابون ۲ تا دختر ٫‌ پرایدیه دوتا پسر بودن و یه چیزی به دخترا گفتن اونا هم گفتن اگه مارو میبری میدون فرمانیه سوار میشیم [ ها ها ها ها قه قه قه قه ] خندیدن و پرایدیه وایساد ٫ دخترا سوار شدن منم که از خدا خواسته میخواستم برم میدون فرمانیه ( تاکسی پیدا نمیشد ) دست دوستم رو گرفتم رفتم بقل پرایدیه گفتم : آقا میشه مارم سوار کنی ببری میدون فرمانیه ؟
آقا یه یارو اومد هیکلش دو تای 50cent . فر خوردم ٫‌ فرار کردیم ٫ داشتم از ترس میمردم که خوب دویدیم و زنده برگشتیم

نوروزتان پیروز امروزتان نوروز فردایتان دیروز و دیروزتان پری روز
ماهی گلی یادتون نره ٫‌ یه بوس میاد به طرف لپاتون

If you can't see this e-card please download flashplayer6.0یک ساعت تا آغاز بهار ۸۳ با یه سال نو بارونی

نظرات 9 + ارسال نظر
ققنوس جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:00

عید تو هم مبارک :-* رفیق
به امید اینکه ... همونایی که خوت گفتی :دی

همایون جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 16:34 http://homayoon.blogsky.com

تو با گی ها مخالف که نیستی؟ نباشی ها.. حالا نبرس من گی هستم یا نه ولی گیها رو دوست دارم.
هییییییه.. این آهنگ آریان مال تو بود؟ من فکر کردک ماله وب اون دخترس اونو به گا دادم! بابا ۱۰۰ رحمت به بریتنی جونت.. آریان چرا؟ حتما پوستر گلزار هم داری؟ هیچی بابا..

نگین جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 20:02 http://yelena.blogsky.com

این ارزو ها که داری ارزوی خیلی ها هست !! مثلا من !! .. بعد اینکه حتما باید یه سر به رستورانه بزنم !! بعدشم اینکه سال نو مبارک .. خب ایشاالله خدا تو این سال یه دوست دختر خوبم به تو میده .. راستی مگه نداری ؟؟ ;)
خب زیادی پرو می شی .. خوشم میاد می ترسی .. یکی و می فرستم سر وقتت ۶۰ تای ۵۰cent !! حالا بترس .. خب فعلا .. تا بعد

امیر جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 23:57 http://gta.blogsky.com

سلام
من یکی از مدیران وبلاگ gta download هستم
وبلاگ جالبی داری
با تبادل لوگو چطوری؟

اسماعیل شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 http://blueland.blogsky.com

....پس بیا این آخر سالی به من لینک بده یا لوگومو تووبلاگت بذار... منم همین کار رو می کنم....میگی نه بیا ببین....

داش الی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 16:58 http://zahremari.persianblog.com

دلام. میگم چرا وقتی آن میشی جواب پی ام نمیدی؟ بعدشم اینکه ما لینکیندیمت اما لینک ما کوش؟ همش نمیشه که ما سر بزنیم یه دفعه همتو بیخبر بیا. بعدش اینکه هنوز نخوندم. همین

یاسمین شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 19:56 http://lena.blogsky.com

سلام
خوبی؟
عید مبارک
i hope all your wishes become true

ساسان یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:22 http://www.Sasanlp.persianblog.com

سلام
خوبی؟
عیدت مبارک.امیوارم سال خوبی داشته باشی.به من هم یه سر بزن.
قربانت
بای

پریناز چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 19:45

سلام عید شما مبارک. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد