پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

mother


Artist : Pink floyd

? mother do you think they drop the bomb 
mother do you think they like the song 
mothe do you think they try to break my balls 
ooooooooooooooooha
mother should I build the wall 
mother should I run for president 
mother should I trust the geverment
mother will they put me in the firing line
ooooooooooooooooha
is it just the wasted time

hush now baby baby don't you cry

mother's gonna make all your nightmares come true
mother's gonna put all her fears into you
mother's gonna keep you right here under her wing
she won't let you fly , but she might let you sing
mama will keep baby cozy and warm 
ooooooooh baby oooooooooh baby oooooooooh baby ooooooooh baby
of course mama'll help you build the wall

mother do you think she's good enough for me 
mother do you whin she is danger us to me
mother will she tear your little boy apart 
oooooooh mother will she break my heart  

? mother do we need to be so high


مادر اون میخواد قلب پسرت رو بشکونه ؟
نه عزیزم ٫ مادر بجای تو همه ی دوست دخترات رو امتحان میکنه
اووووووووووووووووووووووووه اووووووووووووووووووه
اوه کوچولوی من اوه کوچولوی من ٫ همیشه کوچولوی من باش
من نمیذارم کسی روی سرت بمب بندازه
من نمیذارم هیچ آشغالی پا تو خونت بزاره
مادر نمذاره صدای بمب ها رو بشنوی

میدونین من عاشق این آهنگم مخصوصا با اون صدای گریه هاش و اون گیتار آکوستیکی که میزنه ٫ وجودم رو میگیره ٫‌ مادر مادر مادر آیا همه ی دنیا اینجوری فکر میکنن ؟
این فقط وقت تلف کردنه  ٫ یه آسمون آبی آبی ٫ آسمون آبی خداحافظ

بهم گفت : چرا زنده ای ؟
گفتم : چون تو پیشم هستی
گفت : اگه من برم از پیشت چی میشه ؟
گفتم : هیچی نمیشه
گفت : برو گمشو
بعدش گذاشت و رفت
ولی نمیدونست که من منظورم این بود که بره بیرون آشغالا رو بذاره دم در

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 20:19

IQ م این آخرشو نکشید ! جریان چی بود ؟!

سهیل پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 13:59 http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی یه سر به من بزن اگه مایل بودی لینک به لینک هم بکنیم موفق باشی بابای .. سهیل

نگین پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 21:17 http://yelena.blogsky.com

سلام.. ایول من پینک فلود هم دوست دارم ولی این یکی برا ارامش خوبه .. این اهنگم خیلی قشنگ بود .. موفق باشی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد