پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

چهارشنبه سوری

پسرا : اولش با دختره آشنا میشن تو دل خودشون میگن : دلم تنگه برای با تو بودن‌ ٫‌ نمیتونم بمونم بی وجودت یه مدت که میگذره برعکس میشه : آی امان امان امان کجایی دل بی وفا « دلم تنگه برای بی تو بودن ٫ میخوام بمیرم چون با تو هستم
دخترا : همیشه این موجودات ۲ حالت دارن : احمق و کودن ٫ باهوش و احمق
حالت اول این موجودات این طوری تعریف میشن که به راحتی میشه خرشون کرد ٫‌ تو دلشون رویایی هستن تا با یه پسر آشنا میشن فکر میکنن دنیا تو دستاشونه ٫‌ در حالت های شدیدش روی میارن به رفتار های بچه گونه ٫‌ فکر کردن بچه گونه
حالت دوم : به راحتی خر نمیشن اما میشه خرشون کرد ٫ یه چیزایی میدونن که باعث میشه احمق بشن چون عقل کل بودن احمقشون میکنه ٫‌ زیرک هستن ٫‌ سریع رابطشونو با پسرا عوش میکنن ٫‌ ممکن بگه ۱ دوست پسر ندارم اما ۱۰ تا داشته باشه
در نهایت برخورد این دو موجود باعث میشه آدمایی احمق مثل : اونایی که امسال رفتن کربلا و سر کله و دست و پاشون برگشت  باشن یا آدمایی مثل : هیتلر و استالین و چرچیل
(چاکریم ٫ جدی نگیرینا )
یه چیز باحال شندیم درباره یه چیز جدید اسلامی بود مثل ولنتاین اما یادم رفته ٫ نمیدونم شاید خواب دیدم . معمولا من زیاد مرزی بین چیزایی که تو خواب دیدم و چیزایی که تو بیداری میبینم قائل نمیشم .

چه برف قشنگی میاد کامرانیه شده مثل بهشت ( البته واسه کسایی که خونشون اونجاست و برف رو از بیرون میبینن )
فردا رو خودم تعطیل کردم ٫‌ پس فردا هم که هیچی
چهارشنبه سوری یادتون نره
تذکر : آدم نکشین ٫‌ شیشه نشکونین ٫ از رو آتیش بپرین ‌٫ کپسول بندازین ٫‌شعار ندین ٫ نرقصین و ...
آدمای خوبی باشین
بدون تعارف
امضا : خودم



نظرات 2 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 23:34 http://lord.blogsky.com

بابا شناخت ... من که هیچ رقمه از رفتار هیچ کس سر در نمیارم ... چه پسر باشه چه دختر !
من که امروزم خودمو تعطیل کردم(به خاطر این ویروسه) ... فردا و پس فردا هم که هوتوتو ... هپچه !! بد جوری سرما خوردم ! الان دو تا آمپول زدم :( بیچاره من :(
چهارشنبه سوری خوش بگذره :)

پریا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 19:14 http://parya85.persianblog.com

خوش بگذره!! راستی این نوشته های پایینیتم خوندم ...به نظرم جدیدا خیلی بیشتر از اونی که لازمه در مورد درس حرف میزنی و برا درسات نگرونی s-: باور کن اینقدرا مهم نیستن &-: راستی تولدتم با تاخیر خیلی خیلی زیاد مبارک...تیشرتتم همینطور p:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد