پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پول ٫‌ پول ٫ پول

دوباره مدرسه ها باز شد و شعر قشنگ : من کلاس اولی هستم ٫ خوش حال هستم بر سر زبون های بروبکس کلاس اولی جاری شده . همه میرن مدرسه با شادی و خوشحالی و از این مطلب واقعا دنیا خوشحال میشه ٫ همه خوشحالیم ٫ من خوشحالم ٫ تو خوشحالی ٫ ما خوشحالیم ٫ شما خوشحالید ٫ آنها خوشحالند ٫ او و او خوشحال هست ٫ پس جشن الفبا بگیریم . هورا !
ببینم این آهنگه فکر کنم از ۱۰۰ سال پیش هم قدیمی تره ولی باحاله ٫ گروه آبا از اون گروه های باحال بود که بابا بزرگم اون موقعا گوش میکرد .
اقا من نمیدونم این آمریکا واقعا انقدر بیکاره که به ایران هی گیر میده ٫ گیر میده به چین و آلمان و انگلیس و ... که بازم به ایران گیر بدن !
یه ایده ی خوب دیدم که پیشنهاد میکنم که مدرسه ها این کار رو بکنن ٫ تو یه هنرستان دخترونه تو صادقیه دم ورودی به ساختمون مدرسه پایینه پله ها پرچم آمریکا رو کشیدن .واقعا من به این آی کیو تبریک میگم !!!
امسال با اینکه بدبختم اما الان دید برنامه نویسی یاد گرفتم ٫ میخوام برم یه زبون دیگه هم یاد بگیرم ٫ میشم یه کامپیوتر من خفن !!! من واقعا دارم اون افق دور دست رو میبینم !!!
بعدا خودم یه شرکت میزنم به اسم کیانتک ٫ با مایکروسافت کل میندازم !!
به نظرم یه کم هدف دور دستیه اما این / من میتونم / ها از اون من میتونم ها نیست . وقتی بگم میتونم دیگه تموم شده . دفعه ی بعد اگه شد یه کاغذ پر از دوستام امضا میگیرم که توش نوشتن من میتونم کیان از اون من میتونم هاست .
this is it !!!
آقا این راجر فدرر هم خوب داره همرو میخوره ها !! یو اس اوپن کف کرده بودم ٫ ۳ تا جام تو یه سال !!! با اینکه طرفدارشم اما دیگه داره کم کم پر رو میشه !!!
خوب ... امسال قراره پسر خوبی بشم و همش درس بخونم بعد از هتلی که پارسال بود ...
کلاس زبان ٫ تنیس ٫ برنامه نویسی جاوا ٫ برنامه نویسی سی ++ و درسهای مدرسه !!!
کف میکنم ...
خوب !!! بهتره این آبا رو پس بفرستم واسه بابا بزرگم خودش گوش کنه !!!!
ولی واقعا قشنگ با اینکه !!!
به هر حال ٫ هوورا ٫ تابستون من تازه شروع شد بچه ها !!!
من تو این تابستون صبح ها از روز های مدرسه زودتر بیدار میشدم و دیر تر میومدم خونه ساعت ۹:۳۰ شب . تازه ۱۰۰ تای مدرسه هم درس میخوندم ٫ در نتیجه تازه از اول مهر حال و حول من شروع میشه !!!
ولی به خودم به خودم به این عضم راسخ تبریک میگم !!! شما هم نگین خودم که آدم هستم !!!


نظرات 6 + ارسال نظر
هامون یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 15:44 http://shouka.blogsky.com

با اميد بر پايدار ماندن اين

بهار یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 16:34 http://bahar68.blogsky.com

تو عضم (!)‌راسخ داشته باش منم عزم راصخ دارم!‌(!)

پویا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 17:19 http://Story-Of-Love.tk

ایول عزم!!!
خوشم میاد خودتم نمیفهمی چی مینویسی;)
چاکر خواتیم!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:20 http://banderblog.persianblog.com

وبلاگ گروهی بچه های وبلاگ نویس بندرعباس شروع به کار کرد.

شایا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 http://shaya.persianblog.com

سلام!
من دلم واسه اول مهر تنگ نشه! دلم واسه دوستام تنگ شده!
در ضمن اگه واسه کیانتک کمک خواستی من هستم!
آخه دیشب با بیلی دعوام شد! باید کلشو بخوابونم!
فعلاْ بای!
(Merlin`s Beard!)

ققنوس سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 17:23

بابا اینجا کلی متحول شده ... شیک شده ... تریپ مشکی ... از همین الان معلومه با این روند کلاس رفتن تو چند سال دیگه دانشمند میشی میان از ناسا میدزدنت ... تو قدیمی بودن این گروهه هیچ شکی نیست ... من تاحالا ازشون آهنگ نشنیدم ولی یکی از آلبوماشونو رو صفحه ی گرامافون خیلی گنده دارم !! حیف که گرامافون ندارم بذارم گوش بدم ! تابستونت مبارک ... واسه منم مدرسه تسلیت چوت امسال به معنای واقعی قراره تشریفمونو ببریم به فاک اعظم ! امان از دست این بدبختی بزرگ که بهش میگن کنکور !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد