پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

موسسه مالی اعتباری

اگه من جاییزه ی بزرگ موسسه ی مالی اعتباری رو ببرم ٫ ماهی یه ده میلیون ریال رو ببرم میرم دوباره تو همون موسسه سرمایگذاری میکنم که جاییزه ی دفعه ی بعدش رو با میلیون ها امتیازی که از ماهی ۱ میلیون تومن در ماه در اون حساب دارم ٫ رو ببرم .
اگه جایزه ی ده روز سفر به هرکجا بهش رسید ٫ با اون جایزه میرم ده روز قزوین رو میگردم ٫
اگه جایزه ی ۸۰ روز دور دنیا رو برنده شدم با خودم میگم : گور بابای امپریالیزم جهانی ٫ من نمیخوام دین و آیین و ملیتم رو از دست بدم و میرم کاغذ مربوط به جاییزه رو میندازم تو توالت فرنگی خونمون ٫ هی ٫ نه من فرهنگ باخته نیستم ٫ * اصلاحات : میندازم تو توالت ایرانی خودمون و بعد سیفون رو روش میکشم .
خوب با این حساب ٫ یا من ترکم ٫ یا اینکه من یه شیشه الکل متلیک رو سر کشیدم .
میشه یه استدلال دیگه هم کرد ٫ با این حساب یا من احمقترین آدم دنیام ٫ یا اینکه مستم ٫ یا اینکه عاقلترین آدم دنیام ٫
گزینه ی الف و ب و ج که غلطه پس نتیجه میگیریم تو ا‌ُسگلی و من بزرگترین اُسگل کننده ی دنیا هستم ٫ هورا ٫ من بردم
هیچی ولش کن ٫ زیاد جدی نگیرین ٫ ما هممون مثل همیم . فردی میرکوری تو کالج امپریال لندن داروسازی خونده بود اما خودش ایدز گرفت مرد .
۲.جان لنون هی میگفت که با هم دوست باشیم و عاشق باشیم ولی خودش وقتی با عشقش داشت تو منهتن نیویورک پیاده روی میکرد ٫ با شات گان از وسط نصف شد .
۳. هیتلر میگفت من دنیا رو میگیرم ولی آخر دنیا اون رو گرفت .
پس دیدین ٫ همه ی آدم ها بزرگ دنیا حرفای مهمی و با جدیت تمام گفتند و مردم هم جدی گرفتند ولی بعدا همون مردم به این نتیجه رسیدند که جدی نگیرند ٫ پس شما هم جدی نگیرین
فقط جرج بوش هست که هی میره پشت تریبون داد میزنه و میگه سرباز های ما با شجاعت در خط مقدم جبهه میجنگند ولی اصلا هم اینطوری نیست ٫ فقط دارن میخورن و میرن ۴ تا شبه نظامی مقتدا صدر رو میکشند و برمیگردن تو کمپشون و آبجو میخون و جشن میگیرن ٫ آخرش هم ۱ میلیون دلار بهشون میرسه و اون یارو به عنوان سرباز شناخته میشه .
به نظر من بوش باید از سمت خودش کنارگیری کنه ٫ هیچوقت کسی فکرش رو میکرد که تو orkut یه انجمن بسازن که توش بگن : بوش = احمق . و همین دلیل خوبیه که بوش از سمت خودش کنارگیری کنه . و با این قیافه ای که من از جان کری میبینم ٫ اصلا بهتره خودش رو کاندیدای شهر رو روستا کنه .
هیچوقت به این فکر کردین که چرا رییس جمهورهای آمریکا همه زشتن ؟ فقط بیلی بود که خوشتیپ بود .
اصلا بریم سراغ الکل متلیک ٫ فورمول الکل متلیک ٫ CH4O3 هست یا CH3O3 یا هیچ کدوم ؟
جدی نگیرین من میرم صبحونه بخورم .

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ناتانائیل سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 18:48 http://talkho-shirin.blogsky

اما خیلی از آدما هم از روی حرف همین آدمای بزرگ به موفقیت رسیدن یا برعکس!

ساسان سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 20:01 http://sasanlp.persianblog.com

سلام
کجایی تو پسر؟؟؟؟بابا برام یه آف بزار لااقل.
الکل چیه پسر بد؟؟؟؟

بیتا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 23:35 http://device.persianblog.com

انگار تنهایی روت بد اثری گذاشته

شایا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 14:03 http://shaya.persianblog.com

سلام!
مثل همیشه نوشته هات تکه!
موفق باشی!
فعلاْ بای
(Merlin`s Beard!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد