پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

viva viva che givara

اه ٫ حالم گرفته ...
نمیدونم چی بگم فقط واسه اینکه یکمی احساس آرامش کنم اینجا مینویسم ٫
این آهنگ ماله LP ی my december ٫ خیلی قشنگه .
از چی بگم ؟ از چه گوارا ؟ یا از آجر های دیوار بگم ؟
از این شعر های آشغال متنفرم ٫ بهترین رنگ از نظر من سیاه ٫ شاید یه کم مسخره باشه اما تو یه نقاشی وقتی سیاه و سفید کنار هم قرار میگیره یه جور احساس برابری به آدم دست میده ! 
دارم حسرت میخورم چرا آلبوم nightwish ام پاک شد ٫‌ خیلی آشغاله نه ؟
یا the doors ٫ اونم دوست داشتم ٫ نمیدونم ٫ هرچی بگم یا بهم میگن تو دیوونه ای یا بهم میگن اینا همش شر و پره یا اینکه وبلاگم رو هک میکنن و میزارن کف دستم واسه همین باید عقایدم رو قبل از اینکه از زبونم بیاد بیرون فیلتر کنم ٫
میدونم چرا دلم تنگ شده اما نمیگم ٫ تو دلم بمونه بهتره ! من یه دو سه هفته ای هست دارم تمرین میکنم زیاد حرف نزنم اینجوری بهتره !
میدونین ٫‌ تو دنیا آدم های بزرگ همیشه زود میمیرن چون بزرگ بمونن ٫ چه گوارا زود مرد اما اسطوره شد ٫‌ فیدل کاسترو هم که رفت تو جبهه ی شوروی ٫ یه دیکتاتور بزرگ شد .
هیچوقت فیدل کاسترو راه چه رو ادامه نداد ٫‌ آخرش هم با فلک زدگی میمره ٫ آدم های بزرگ باید به دست امپریالیزم ها بمیرن تا اسطوره بشن ٫ شاید دولت وقت آمریکا از اینکه چه گوارا رو کشته بود خیلی خوشحال بود اما هیچ وقت فکر این رو نمیکرد که چه گوارا یه اسطوره ی بزرگ بشه ٫‌ جمعه یه فیلم دیدم که توش مارلین براندو بازی میکرد ٫ یه فیلم خیلی قدیمی مال جوونیاش ٫ قشنگترین فیلم قدیمی بود که من دیدم ٫ مارلین براندو یه مستشار انگیسی بود که میره به جزایر آنتیل که دست پرتغالیها بود ٫ و با شورشی که راه میندازه اون جزیره رو مال انگستان میکنه ٫ و یه سیاه پوست رو که الکی الکی به عنوان رهبر شورشی ها معرفی میکنه رو بزرگ میکنه ٫ کل فیلم این بود که چطور قدرت های بزرگ از آدمای بزرگ جهان سوم استفاده میکنن و وقتی که اونها براشون بی فایده شده راحت از بینشون میبرن ٫ یه چیزی مثل صدام یا بن لادن الان ٫ خوب آره بن لادن و صدام هر دوتاشون یه زمانی نوکرای آمریکا بودن و وقتی بی استفاده شدن از میان برداشته شدن ٫ اما چه گوارا و هزاران آزادی خواه مثل اون هیچ وقت نوکر امپریالیزم ها نبودن ٫ و تا آخرین نفس جنگیدن .
تو هر زمان و تاریخ بشر بالاخره یه امپریالیم بزرگ وجود داره ٫ یه زمان آلمان و شوروی ٫‌ یه زمان آمریکا و بیریتانیا !
سیاست چیز کثیفیه و مردم معمولی ازش سر در نمیارن ٫ و هر اتفاقی که میوفته تو جهان واسه دولت های بزرگ پیش بینی شده هست ٫ واسه همین داد و فریاد ها بی فایدست !
قول میدم یه روز بیوگرافی کامل چه رو اینجا براتون بنویسم .
یه روز میشه که بجای عکس واشینگتون رو اسکناس ۱ دلاری عکس چه میاد !
روح بزرگش شاد باشه !

نظرات 2 + ارسال نظر
بیتا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:15 http://device.persianblog.com

http://news.gooya.com/2003/07/05/0507-ff-18.php
به این دلیل هیچ وقت او روز نمیاد که عکس چه رو اسکناس باشه

بنفشه چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:14 http://noorafkan89.blogspot.com

من خیلی این چه رو دوست دارم. به نظرم فیدل هم اون طورا که می گی بد نیست. خب تا حدی دیکتاتوره و توی کوبا ازادی بیان اصلا نیست ولی از بعضی لحاظ هم وضعش خوبه مثل خدمات پزشکی که اون جا مجانی شدن و ابدا هم ذره ای زیر سلطه ی امریکا نرفته. به نظر من همینش کار بزرگیه برای فیدل. البته چه که یه چیز دیییییییییگریست. زنده باد چگوارا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد