پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

mutherfucker life

میخوام دیگه هیچکس اینجا رو نخونه
همتون گم شین
حوصله ی هیچ کدومتونو ندارم
فقط میخوام تنها باشم
تنهای تنها
آره دیوونه شدم ٫ به مرز جنون رسیدم
میخوام داد بزنم تا اون ور دنیا
عاشق جیغای evanescence شدم
عاشق فریاد شدم
عاشق این شدم که برم خودمو از بالای یه ساختمون ۲۰ طبقه بندازم پایین
آره میخوام خودم رو بکشم
می خوام همرو بکشم
میخوام آزاد بشم
برین گم شین
برین تنهام بزارین
آخه این چه دنیاییه ؟
این چه دنیاییه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور نمیکنم زنده ام
فقط میخوام بمیرم
میخوام بمیرم
دیوونم ٫‌ دیووونه
برای همیشه تنهام بزارین
همه ی درد ها و رنج هام رو به خاک میسپارم چون میخوام بمیرم
خد.................................ا
کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه چیزم رو گم کردم
هویتم رو
زندگیم رو
عاشق خون شدم
برین پایین
چرا همش باید بترسم ؟
چرا از خودم از اطرافیانم باید بترسم
چرا تو خیابون این همه مرده میبینم
لعنت به همتون
لعنت به این دنیا
لعنت به جنگ
میخوام آزاد باشم و به همه فش بدم
از هیچ کس نمیترسم جز خودم
همه اش به یه چیز ختم میشه :
کثافت ٫ فساد ٫‌ ایدز ٫‌ هرویین ٫ جنگ ٫ ترک تحصیل ٫ بد بختی ٫ دعوا های خونوادگی ٫ عشق ٫‌ خیانت و مرگ توی کثافت های خیابون
آره زندگی همینه 
mutherfucker life as a Bitch


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 21:56 http://kalo.blogsky.com

خدا شفا بده

ساسان جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 21:37 http://sasanlp.persianblog.com

خسته ام گردون گردان خسته ام
خسته ام ای خسته جانان خسته ام
ریشه ای تشنه نشسته زیر باد
بار شکوه ابر و بارن خسته ام

عاشق شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 13:26 http://sorry.blogsky.com

موافقم ...

سششش پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:56

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد