پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

shut the fuck up men

راستش دلم خیلی گرفته بود واسه همین این دو قسمت کرخت رو نوشتم ٫‌خیلی دوست داشتم ادامه بدم ٫‌ اما دیگه دیدم اینجوری تموم بشه خیلی قشنگتره ٫‌سعی میکنم بازم از اینجور چیزا بنویسم ٫‌نمیدونم چرا همش دلم میگیره ٫‌ راستش یه خبر خوب دارم اونم اینکه من سایت گاگولی رو افتتاح کردم البته میخوام یه تغییر اساسی درش بدم پس فعلا توش نرین ٫
امروز رفته بودم مدرسه ای که قرار بود اسمم رو تو اون بنویسن . همه بچه خر خونا توش بودن
اما یه مدیر داشت که حالم به هم خورد ازش ٫‌مدیر واقعا آشغال و هرزه ای داشت که دوست داشتم دهنش رو به زمین بمالونم ٫‌ اما دیگه نشد ٫‌تازه موهام جوری شده که میتونم بهش مدل بدم این مرتیکه همچین نگاه میکرد که انگار میخواد مارو وسط مدرسه دار بزنه ٫
حالم ازش به هم میخوره
معدل پارسالم شد  ۲۰ : ۱۹ اما مدیره نمینویسه میگه باید بیشتر میشدی
یه مدیر عوضی داره که حد نداره
منه بدبخت اصلا نمیدونم تو دانشگاه چی باید بخونم ٫‌ اصلا نمیدونم چی کاره میخوام بشم فقط اینو میدونم که تو دبیرستان باید ریاضی بخونم ٫
راستش من درسم خوبه اما وقتی معلم عوضی تورم بخوره منم محلش نمیذارم
پارسال من ریاضی ۲۰ شدم ٫
ولی درس های زپرتی مثل حرفه که از معلمش که هد رو میکه هود بدم میومد اونم حرفم رو داد ۱۷
بقیه ی درس های آشغالی هم همینتور شد که معدلم شد ۲۰/۱۹ صدم
الان دارم NUMB گوش میکنم ٫ هرچقدر گوش میکنم خسته نمیشم ٫ اما بازم دلم میگیره
نمیدونم چرا اینجوری میشم
اصلا نمیدونم تو آینده چی کار میخوام بکنم
نمیدونم کدوم رشته پول بهتری در میاره
آدم دیگه وقتی میبینه یارو فوق لیسانس عمرانه داره مسافرکشی میکنه دیگه چجوری آدم امید داشته باشه به آینده ؟؟؟؟؟؟؟
حالم از هرچی آدمه به هم میخوره
هیچ کس هم نیست به ذلم گوش کنه
نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 15:12

منم چی بگم ... من هميشه دوست دارم جايی برم که تو سطح من من اونجا خوب باشم نه اينکه برم وسط چند تا خرخون ديوونه که همش بگن از اينا کمتری ... شايد منم تو همين چند روز مدرسمو عوض کنم ... اگه يکی قبولم کنه شايد برم دولتی ... اينجوری ديگه به جای ۸۰۰ تومن ۸۰ تومن پياده ميشيم ...

مهدی چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 00:51 http://conj.blogsky.com

منم همین مشکلو دارم. ولی تو نمیخواد غصه بخوری. باید بری با رشته ها آشنا بشی تا بدونی کدومو میخوای.

اصلا مگه تو نمیخوای بری آلمان؟

لینکین پارک چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 15:38 http://linkinpark.blogsky.com

Guten Tag ... :D ... سلام زیاد زندگی رو سخت نگیر میگذره ... آقا من در اولین فرطت لینکت رو میذارم تو بلاگم ... موفق باشی فعلا بای.

پرستو پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 21:56 http://aftabgardoon34.blogsky.com

تازه الان که خوبه.بگذار بخوای برای دانشگاه انتخاب رشته کنی اونوقت قاط میزنی اساسی.
اما زیاد نا امید نباش.شاید تا زمان شما کنکور را برداشتند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد