پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

سلام کیان . منو خوب میشناسی.
شاید تعجب کنی کی چطور اینجا رو پیدا کردم
زیاد کار سختی نبود ضمن اینکه تقریبا بعد از اون اتفاق مطالب این وبلاگ رو هم گذر ی می خوندم .. راستش من با اینکه به عقایدت احترام می گذارم ( بدلایلی که هنوز برای درکش وقت داری) ولی از لحن نوشتهات خوشم نیومد . البته دلیل هک این نبوده . اون کاملا یک اتفاق بود . . . . کمی بیشتر فکر کن . ( البته نسبت به همسالانت کمتر فکر نمی کنی . ولی برای بزرگ بودن باید لازم نیست دورها رو ببینی ؛دهانه ی دیدگاهت رو به اطرافت وسعت بده . تا بعد....

***
کسری خیلی خوشحال شدم که میتونم باهات ارتباط داشته باشم.
منظورت رو دقیقا از اون نظرت نفهمیدم . خیلی خوش حال میشم بتونم همچنین کاری کنم.
دهانه ی دیدگاهم رو به اطراف گسترش بدم.
میدونم که تو وبلاگ قبلیم خیلی با فکر سطحی مطلب مینوشتم و برای همین هم این کار تو یعنی هک اون وبلاگ واقعا یه هشدار بزرگ بود تا منو آگاه کنه که چی دارم مینویسم برای همین جای تشکر داره واسه اون عملی که انجام دادی.
و واقعا خوشحال هستم که با این دیدگاه فکر میکنی که باید به نظر همدیگر هیرچقدر هم متفاوت باشه احترام بگزاریم.
با اینکه خیلی ها این کار تو رو با فحش و توهین جواب دادن اما من خودم واقعا ازت تشکر میکنم  با اینکه اولش خیلی ترسیده بودم.
اما خیلی خوشحالم کردی.
امیدوارم که نظرهات رو بیشتر تو وبلاگ ببینم.
موفق باشی
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 23:24 http://ba-to.persianblog.com

amir جمعه 27 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 23:31 http://www.network2003.tk

logo tro avaz nakon albate opn ha ham khobe vali alani behtare

[ بدون نام ] شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 00:31

زبل خان شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 00:34 http://zebelkhan.blogsky.com

سلام.......

پری شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 13:11

خوشحالم که دوست خوبی پیدا کردی!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد