پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

I am a prayer , prayer of one god who is my god

می دونین چیه ؟
سر دوراهی گیر کردم
نمیدونین چقدر سخته ...
دوره ی ++C تموم شد اما نمیخواستم بذارمش کنار اما درس های مدرسه و کلاس زبان و .. نذاشت هنوز هم اگه وقت داشته باشم حاضرم ادامش بدم .
یه چیز دیگه هم اینکه معلم ریاضیات گسسته و آنالیز ترکیبی یه چند روز دیگه میاد که منو واسه المپیاد آماده کنه . یه معلم سخت گیر.
از یه طرف دیگه باید دنبال این باشم که بتونم نمره های مدرسه رو رو حد قابل قبول نگه دارم که از اون ور کم نیارم .
میدونم همه ی اینا واسه آیندم خوبه و منم میخوامش اما خیلی تنها میشم ٫ تا چند سال پیش از اینکه روز چقدر دیر میگذره غر میزدم اما الان میدونم دو برابر این هم برام کافی نیست . 
از یاسی هم خیلی وقته خبر ندارم اما دلم کلی واسش تنگ شده .
میدونم غیر از خدا هیچکس دیگه نمیتونه کمکم کنه اما خودم هم نمیدونم چه کمکی نیاز دارم . میترسم که کم بیارم اما نمیخوام کم بیارم ٫ میترسم دپرس بشم اما نمیخوام بشم .
نمیدونم ٫‌نمیدونم ٫ از آیندم میترسم ٫ میترسم اگه این کارا رو نکنم ٫ آینده ی سختی داشته باشم . ? anybody there
نمیدونم چی کار کنم ٫ از خدا میخوام کمکم کنه که کم نیارم و بتونم تمام تلاشم رو بکار بگیرم
ولی تازه حالا هست که میفهمم دنیای قرن ۲۱ همش کاره ٫ کار ٫ کار
دوشنبه : کار ٫ سه شنبه : کار ٫ ۴شنبه کار ٫ ۵شنبه : کار ٫ جمعه : کار ٫ شنبه : تعطیلات همراه با کار ٫ یکشنبه : تعطیلات همراه با کار
نمیدونین چقدر سعی میکنم یه برنامه ی منظرم واسه خودم بریزم اما نمیشه ٫ خیلی سخته ٫
مگر اینکه دل خودم واسه خودم بسوزه ٫ میدونم هیچکس نمیتونه راهنماییم کنه جز خدا ٫ از تنهایی درم بیاره ...
oh god , you are my only way to arrive to future
good future with work , work , work
I don't wanna be fucking alone
I need somebody to help me
I can't stay
help me to work hard
help me to be strong
help me not to forget you
I swear to god


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 http://lonely-tree.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد