پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

او شادمهر کثافت و اون شاهکار بینش پژوه )٫*¤!٬٫!!٬¤×٬ همشون برن به جهنم
متنفرم ازشون
نظرات 4 + ارسال نظر
شهلا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 22:42

خاک تو سرت با این حرف زدنت کثافت خودتی و امثالت نفهم.

مریم یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 20:01

باهات موافقم هزارتا دمت گرم

شادمهر دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 14:01

من همون شادمهر کثافتم . ببین من همیشه سعی میکنم با مردم رو راست باشم . لطفا دلیل کثافت بودنم را بنویسید. راستی من ایمیل به خصوصی ندارم.پس من منتظر جوابت هستم.



دوشنبه ۴مهر۱۳۸۴در ساعت2pm

آرش چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:30

شادمهر نه ولی شاهکار یک میلیون تا اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد