پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

من یه پوچ گرا هستم ۱۶ سال دارم !!!

واقعا چه دلیلی داره که شاد بمونم ؟؟!!
هیچکس جوابی نداره بده
واقعا چه دلیلی داره این دروغای اطرافم رو باور کنم ؟؟!!
واقعا چه دلیلی داره که تو دروغ زندگی کنم ؟
هیچ دلیلی نداره که من این چرت و پرت ها رو تحمل کنم !!!
واقعا چه دلیلی داره که تاریخ رو باور کنم ؟
چیزی رو که هر کسی میتونست راحت تغییرش بده حتی اگه اونجوری هم نبود !!!
بازم میگم ٫ اگه هممون واقع گرا باشیم این دروغا رو باور نمیکنیم
اما من از اینکه تو تاریکی بمونم ٫ از اینکه به هیچکس جز خدای خودم اعتقاد نداشته باشم لذت میبرم !!
از اینکه میتونم دیگران رو متقاعد کنم که دروغ پرستن !!!
ولی یه چیزی مهمه اونم اینه که من خودمم حتی اگه پوچگرا باشم !!
چون انگشتام رو میکنم تو چشام
سر تمام گربه های روی زمین رو میبرم
سرم رو میکوبم به دیوار
که برم به بهشت...



نظرات 2 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 23:09 http://www.Story-Of-Love.com

الهی به امید تو!!!
چه طوری پسر؟!
من تا ۷ مدرسه ام ولی حال میده!
وقت نمیکنم بخوابم چه برسه به چت!!
فعلا!

مرد یخی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:58 http://girl.blogsky.com

قشنگ بود پسر
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد