پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

he's gone with the wind

کامیار هم رفت !!!
حداقل تا ۴ سال دیگه نمیبینیمش ٫ ۴ سال دیگه !!!
تازه شاید هم بعد از اون هم نبینیمش ! به ریسکش می ارزه ؟
شاید ویزا ندن ٫ شاید بتونه تو اون مدتی که میخواد بیاد ایران بتونه کلی پول در بیاره واسه همین واسش صرف نداشته باشه که بیاد ایران !!!
تا دیروز اصلا احساس نمیکردم اما از همین امروز صبح دوری رو احساس کردم با اینکه شاید هر روز با هم دعوا میکردیم اما الان دلم براش تنگ شده از همین امروز صبح !!!
چقدر مزخرف ٫ همه چیزی که برام گذاشته یه اتاق با یه کامپیوتر با عکس جیم موریسون و چه گوارا ٫ بعد عکس های بچگیاش و یه نقاشی سنگی .
چه روز بدی بود امروز !!!
نظرات 3 + ارسال نظر
شایا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 13:05 http://shaya.persianblog.com

سلام!
غصه نخور کیان بالاخره یه روز برمیگرده دیگه.
زیاد خودتو ناراحت نکن!
فعلاْ بای
(Merlin`s Beard!)

پویا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 14:47 http://www.story-of-love.tk

سلام آقا کیان
ببینم از دستم ناراحتی که جواب آفهامو نمیدی؟
من که گفتم خودم مخلصتم آدرس میدم هاردتو بفرست درستش کنم...
بابا به خدا من تقصیری نداشتم
ولی اگه ناراحتی بدوم که هنوز میتونی رو من به عنوان یه رفیق حساب کنی آقا کیان
راستی نگین نیومد گودبای پارتی؟!!!

داش الی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:18 http://zahremari.persianblog.com

الو....کجایی تو هان؟بابا من خیلی وقت بود از وبلاگها دور بودم.الان هم این آی دی مو که گذاشتم ادد کن لطفا.Dash_elli در ضمن دلتنگی خیلی بده خوب میدرکمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد