پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

فیلترینگ

وبلاگ من فیلتر شده نه ؟
تو این اکانت اینترنت که الان دارم استفاده میکنم اینجوریه میرم با بقیه امتحان کنم ولی اگه واسه شما هم نمیاد هیچ کاری نمیتونین بکنین پس آرامش خدتونو حفظ کنین و از داد و بیداد و ایجاد شایعه خودداری کنید .
کاپیتان خودم برابر خودم
ولی جدی باورم نمیشه یعنی من انقدر مهم شدم ؟
ولی امیدوارم تو اکانتای دیگه فیلتر نباشه و با همدیگه دوست باشیم
نظرات 2 + ارسال نظر
پریا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:46

اینجا که فیلتر نیستی

من خودم و مسعود شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 14:32 http://3tadoost.blogsky.com

احتمالا این فیلترینگ فقط به آدرس حساسه
یعنی چون کلمه girl توی آدرس وبلاگت هست اتوماتیک فیلتر شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد