پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

قتل عام سال ۱۹۹۰ رواندا

هی این یاهو ی آشغال چرا وصل نمیشه ؟؟؟
دیگه داره حالم رو بهم میزنه ! ولش کن !
میگم این دره رو بی خیالش بشیم ٫ آدم بشو نیست
من خیلی دوست دارم بدونم شما درباره ی هیتلر چی فکر میکنین ؟
پویا میگفت ژن های هیتلر xyyy بود ٫ نه ؟
آی ! یاهو وصل شد ٫ ایول
حالا هنگ نکنه خوبه !
ببینم من دیوونم که از فرشته پیاده میام تجریش ؟ یا اونی که میگه بیا با اتوبوس بریم خونه ؟
معلومه که اون دیوونست ٫ من بار ها و بار ها شده که پیاده زودتر از اتوبوس و تاکسی رسیدم تجریش ٫ قول میدم اگه تو مسابقات پیاده روی ماراتون شرکت کنم نفر اول بشم ٫ البته از آخر !
اصولا میدونین ؟ هیچی رو نمیشه پیش بینی کرد !
این friends هم خیلی آشغال شده ها !‌
اه  ٫ من عاشق پاییزم در صورتی که هر روزش ابری باشه باد ها تند بیاد ٫‌کلی رع و برق بزنه ٫ انگار میخواد زمین رو از سر جاش بکنه !
خوب ٫ نمیدونم چر بگم ٫‌ پارک نیاورن انقدر باحال میشه تو این هوا ! فوق العادست
اون روزی من همه چیز رو دوتا میدیدم ٫ جدی میگم ٫ تو ولیعصر یه فورد قدیمیه قرمز دیدم ٫ بعد ۵ ساعت بعد تو نیاورون همونو دیدم با همون راننده ٫‌
پریروز تو کلاس سی بودیم ساعت ۸ که داشتیم میرفتیم سر کلاس یه یارو رو دیدم که جلوی مغازه وایساده ٫ خوب یه آدم علاف بود باقیافه ی خیلی ضایع ٫ ساعت ۱۲ کلاسمون تموم شد داشتیم از همون جا رد میشدیم ٫ به حمید گفتم این رو نگاه کن ٫ یه نیگاه کرد بعد نیگاه کرد تو چشمام ٫ زد زیر خنده ٫ یارو ۴ ساعت اونجا وایساده بود ٫ بدون هیچ حرکتی ٫ عجیبه نه ؟
دنیای عجیبیه من که ازش سر در نمیارم !
وای اینو بگم ٫ بابای دوست یکی از دوستام رو تو رواندا جلوی چشمش با تبر تیکه تیکه کردن  جدی میگم ٫ تو درگیری های قومی اونجا که این و باباش برای کار باباش رفته بودن اونجا از طرف شرکت باباش ٫‌باباشو ......
میگفت اونجا یه جوری بود که شوهره اگه میدید زنش از اون یکی قبیله هست ٫ زن و بچه هاش رو با تبر تیکه تیکه میکرد !
fuckkkkkkkkkkkkkk
قتل عام رواندا ۱۹۹۰

نظرات 3 + ارسال نظر
پژمان شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:02 http://pejman007.blogsky.com

مطالب جا لبی داری به ما هم سر بزن....

بیتا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 16:57 http://device.persianblog.com

هیتلر بالاخره یه آدم با استعداد و با هوشی بوده حالا اومده از اونا یه جور دیگه تویه راه دیگه استفاده کرده شایدم خیلی خواستار تنوع بوده

کاوه یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 00:17 http://ahah.blogsky.com

بابا نازی:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد