پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

Evanescence

ادیتور وبلاگم هم بعد از مدت ها درست شد و ببخشید که نتونستم این مدت آپ دیت کنم
نمیدونم ٫ وبلاگ خودم تو پی سی خودم باز نمیشه ٫ اگه واسه شما هم باز نمیشه بگین
شاید وبلاگم رو فیلتر کردن  نمیدونم
الا هیچی ندارم که بنویسم ٫ یعنی اصلا حوصلش رو ندارم ٫ میدونین ؟ هر سال که بزرگتر میشیم تابستون همه حس و حالش رو از دست میده ٫‌ میدونم این تو همه هست اما یادش بخیر وقتی دبستان بودیم ٫‌تابستون میشد انگار که بهترین اتفاق زندگیم افتاده ٫ همه تحویل میگرفتن ٫‌میرفتیم خونه ی این و اون یه ماه میموندیم ٫ بدون اینکه کسی هم چیری بگه
وای واسه من این تابستون فرق میکنه ٫ عاشق این تابستونم ٫ بارون ٫‌انگار پاییزه ٫ برگ همه ی درخت ها ریخته ٫ همش ابره ٫ کوه خیلی قشنگه ٫ واقعا خدا رو شکر میکنم که تهران همین کوه رو داره وگر نه با یه آشغال دونی هیچ فرقی نمیکرد ٫
۴ جولی روز استقلال آمریکا بود ٫ خوب ٫ همون اون همه جنگ واسشون بس نبود ؟
۱۴ جولی هم روز تولد چه گوارا بود ٫ هیچ کس یا نمیدونه چه کی بود یا اینکه نمیدونه روز تولدش کی بود
ببینم امسال لیبرالا برنده میشن یا لیبرالای چپی ؟
مگه فرقی هم میکنه ؟
نه هیچ فرقی نمیکنه
راستی یه دومین خوب واسه وبلاگ گرفتم : http://www.boy4gurl.tk
بهتر از هیچیه
راستی این ++C هم چقدر سخته 
اه
دیوونه شدم
چقدر غیر قابل تحمل ٫ نمیدونم چیه
میشه یه گروه تشکیل بدیم ضد تلویزیون ؟
واقعا هم نباید از مردم انتظار بیشتری داشت ٫ چقدر تلویزیون آشغاله
چه ایران یه لس آنجلس چه هر کجای دنیا
ازش متنفرم ٫ پیشنهاد میکنم وقتتون رو پایه اون تلف نکنین
راستی اینم یه مطلب خوبه که قبلا نوشته بودم حالا میخوام پست کنم

Evanescence

با اینکه من اصولا از خواننده های زن زیاد خوشم نمیاد اما میتونم به صراحت بگم که بعد از اینکه امیلی اومد جز سوپر استارای آمریکا یه سبکی از موسیقی رو آورد که هیچ جای حرفی براش نبود و تونست ظرف چند ماه با اولین ویدیو خودش که " Bring me to life " اسم داشت خیلی ها رو متوجه خودش کنه . امی لی که  خواننده ی گروه  Evanescence بود و هست به  سرعت برای 4 ماه خواننده ی ماه شناخته شد و تونست حتی تو جشنواره های موسیقی مختلف با Linkin park  و Limp bizkit  و حتی Metallica  و خیلی از گروه های دیگه رقابت کنه . و اونم چی با سبک Grunge  که خیلی طرفدار پیدا کرد .

امی لی واقعا میشه گفت آبروی سوپر استارای زن رو تو آمریکا خرید و تما زن هایی که به سبک های سنگین راک و هارد راک و امثال اینها روی آورده بودند رو در مقابل خودش هیچ کنه . کلیپ اولش که اسم : منو به زندگی برگردون بود با پل مک کای که اصلا اسمش بین خواننده های مرد گم بود یه کلیپ فوق العاده بده . بعد از اون کلیپ Going under بود که اونم واقعا غوغا کرد . بعد از اون کلیپ My immortal رو بیرون داد که نسبت به بقیه ی کلیپاش خیلی آروم تر بود اما اونم خیلی قشنگ بود و بکی مونده به آخرین کلیپش که Everybody's fool نام داره . امی لی میخواست با این کلیپش نشون بده که نهایت تمام خواننده های زن همشون به این میرسه که تو تلبلیغ ها شرکت کنن و بجای یه هنرمند یه نقش تبلیغاتی داشته باشن یا اینکه تو فیلم ها و برنامه های سکسی شرکت کنن و میخواست نشون بده که خودش از همه ی اینها متنفر هست و هیچ وقت نمیخواد اینجوری بشه . و تو کلیپ آخرش که خود امی لی هست با یکی دیگه که اسمش رو ندیدم اما اون هم خیلی قشنگه نمیدونم چند تاتون اونو دیدین . حتی اسمش رو هم یادم نیست .

به هر حال امیلی و گروهش اوانسسنس هنوز به نظر من اولین خواننده ی زن دنیاست . صدای اوانسسنس هم یکی و میشه گفت مهمترین عامل موفقیتش بود .

در هر صورت اوانسسنس برای من  queen of superstars هست و واقعا هم ملکه هست . و اگر همینطور ادامه بده هیچ گروهی نمیتونه جلوش رو بگیره .

ولی واقعا اگه لینکین پارک تو تور های سالانش که به پروژه ی انقلاب معروفه از اوانسسنس هم دعوت کنه خیلی توپ میشه .

به نظر من تو گروه های دهه ی 2000 و 1990 Limp bizkit  و Linkin' park  و امروز Evanescence  بهترین گروه های rap metal   Grunge ,بودند و تو رپ هم که همه میدونن الان 50 cent  و Eminem  حرف اول رو میزنن .


 

نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 20:08

اون کلیپ رو با seether خونده ... اسمشم : Broken
I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph; I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain

پریا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 18:07 http://parya85.persianblog.com

اه من اون کلیپشو ندیــــــــــدم :((((((( فقط آخرشو دیدم که اسمشونو نوشت l-: ! جناب ققنوس!! نظرت در مورد اون everybody's fool چیه؟؟

nima یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 16:06

مگه گروه "Evanescence" به غیراز "Going under","Bring me to life","My immortal" و "Evrybody's fool " کلیپ دیگه ای هم ساخته??!اگه کسی میدونه بگه

عسل یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 00:21

من که فقط limp bizkit رو قبول دارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد