پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

یزید و شمر

خدا یزید و شرم کثافت و لعنت کنه که باعث شد یه زیارت عاشورا بوجود بیاد دهن مونو سرویس کنه ٫ ایشالا ایشالا ٫ یرید مادرتو به خاک سیاه میشونم ٫

اینم عاشورای حسینی تو میدون محسنی









به نظر شما این چه شباهتی به عاشورا داره ؟ 

مدرسه ما این هفته هتل بود ٫ شیشه شکوندیم ٫ چهار شنبه سوری گرفتی ( پیش پیش )
نیم کت آتیش زدیم ٫‌ به بانک حمله کردیم ٫ البته من تو همشون فقط ناظر بودم و داشتم حال میکردم
اما این هفته دیگه بای بای امتحان تا عید
چهارشنبه سوری یادتون نره جشن آتیش و سنگ
کجا بریم ؟ شهرک غرب ؟
یا تو کوچه خودمون بگیریم ٫ میدون محسنی هم کلی حال میده ایول
راستی تولدم بود ٫ یه بار گفته بودم
کادو از دوستم یه عینک اوکی قلابی گرفتم همون روز اول دست خودش بود شکست
یه کادو از اون یکی دوستم گرفتم که یه بسته نسکویک بود وای خیلی حال میده ٫ یه بسته شکلات هم بود خیلی خوش مزه بود
دیگه از مامانم کلی پول گرفتم ٫‌  تو حساب بانک قرض الحسنه ٫ ۱۱ تومن از بانک برداشتم ٫ ۸ تومن هم خودم گذاشتم  بعد رفتم یه سوی شرت red wood مشکی روش نوشته slipknot یه آرم سیتنیم هم پشتشه خریدم خیلی باحاله ٫ بعدش کلی مامانم شاکی شد ٫ میگه میخوام تو حسابت باشه شاید یه ماکسیما بردی خره ٫ منم میگم که برنده شدن تو جایزه های بانک ها مثل این شانس یه نفر میمونه که نصف عمرش گدایی کرده بعد پول دار شده
قمار تو کارینو بار شانسش از این بالاتره یه مقدار به بازیت بستگی داره اما این هیچ ربطی به بازی نداره
بابام هیچ کادویی بهم نداد
داداشم هم که گفت پولای تولدت رو بده برم یه آمپلی فایر بخرم
شاید بعد از اینکه بازم پول گرفتم عیدی و از این جور شعرا شاید رفتم یه اسکیت برد نو خریدم ٫ شایدم رفتم یه اسپرایت یا سواچ نو خریدم شایدم رفتم یه کتونی نو خریدم
بی خیال
ببینم کی میتونه جواب این سوال رو بدست بیاره
میدونم خیلی سادست اما خوبه که بعضیا میان تو وبلاگم مغزشون هم یه تحرکی داشته باشه که مثل تلویزیون مردم رو احمق بار نیاره
عبارت زیر برابر با چه عبارتیه ؟

x.(x+2)(x+1)(x+3) +1

ببینم فکر میکنین اولین کلمه ای که تو سال ۸۳ بگین چیه ؟
من خودم نمیدونم اما مطمئنم که عید شما مبارک نیست
هورا هم نیست
آها این فکر کنم قشنگ باشه : بازم یه سال دیگه ٫ بعدش گریه میکنم ٫‌ یه سال پیر شدم خدا

درخت حیاطمون کلی جوونه داده خیلی توپه ٫ وای قشنگ چسبیده به پنجره ی اتاقم

ببینم لس آنجلس باحالتره یا تورنتو ؟
آخه دهن آدم تو لس آنجلس سرویس میشه ٫ تو اونجا اگه کسی پیاده تو خیابون راه بره بهش میخندن ٫ اصلا پیاده رو نداره اگرم داره خیلی کمه ٫ یه شهر پست مدرن رو حساب کنین که تعداد ماشیناش از جمعیتش بیشتر باشه ٫ یه بار اینو گفتم نه ؟

اگه میتونی منو بگیر !!!
نظرات 8 + ارسال نظر
نگین شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:29 http://yelena.blogsky.com

چهارشنبه سوری که شهرک غرب رو شاخشه !! .. بعد در باره عاشورا اولن جدا اصلا نسل یزید از رو زمین بر داشته بشه !! (شده) !!! و اینکه اینجا که خوبه تو کل جردن یه دسته بود اونم چه دسته ای !!!!!!!!!!!

ایران سهراب شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:03 http://www.iransohrab.com

سلام عزیزم . سایت ما تمایل داره با وبلاگ شما تبادل لینک کنه . اگه مایل باشین می تونین با ما تماس بگیرین .
منتظرم

سلام
واقعا خوش حال میشم باحاتون تبادل لینک داشته باشم فقط شما بگین که موافقین یا نه که لوگو ها رو بزاریم

ققنوس شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 22:20

هی پسر کجایی که دلم کلی برات تنگیده شده !
حسین پارتی شاخ و دم نداره که !پارتی پارتیه ! گل پشت و رو نداره ! جوجه رو آخر پاییز کباب می کنن می خورن ! شتر دیدی دولا دولا نمی شه ! اه ه ه چقزه چرت گفتم ! عالمی داره ها ! ( همین X شعر گفتن )
تولدت مبارک ! فوت ! سوت ! کف ! دست ! هورا ! لی لی لی لی ! شونصد سال به این سالا ! پیر شی ننه !
بابای منم معمولا کادو نمی ده ... یعنی کلا هیچی نمی ده ! مگه چی بشه یه چیزی واسه ما بگیره سر همونم آسمونو به زمین می چسبونه !
چه خبره همه اسپریت میگیرن ! تو سومین نفری هستی بین دوستام که میگیری ( اگه بگیری !) یکی بیاد واسه منم ساعت بگیره ! من که کلا ساعت ندارم چه برسه ب این انواع مایه داریش :دی آخرین ساعتم اون وستار مرحوم بود که طی تصادف با اسکیت با فاک اظما رفت ! هوتوتو !
یه نصیحت بکنمت :دی :
برو آمپ می خر مگو چیست آمپ ... که سرمایه ی جاودانیست آمپ‌ !!! به به شاعر چی گفته ! حافظا ! ولی اگه آمپمی گیری مارشال بگیر :ایکس
:x
من از گشادیه مفرط رنج می برم حسش نیست بیام بگیرمت وگرنه میومدم ! (تریپ خالی بندی !)
خوب دی چه می کنی ؟ خوبی ؟ :دی خوش می گذره !
منو ببین اووووووه ه ه چقزه زر زدم !
خوب فعلا
بابای
:-* بوس

گلی جون یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 19:46 http://girl.blogsky.com

پس بقیه جاهارو ندیدی...
حالا چرا انقدر دیر دوزاریت افتاد؟

امید یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 15:19

salam mikhastam javabe to bedam darmorede in ax che rabti be ashora dare in ax neshon mide mardom be ashora kheyli ahamiyat midan makhsosan dokhtaray (googooli magooli)
age tonesti sale bad biya meydane 61or 42 narmak bad behet begam ke in ax i ke u gerefti aslan dar moghabele in 2khtaray inja hiche
babye
:x

ویوک دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 23:37

خوش به خودم که عاشورا نشستم تو خونه وداشتم برای کنکور لعنتی درس میخوندم.که امیدوارم خدا نسلشو از رو زمین برداره به حق امام حسین!

حامد سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 http://www.hm68.persianblog.com

من خواهان دوستی در همه جا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:50

فاهس هس هدسشدث هد فاث ئثئذقشدث

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد