پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

یه شب هزار شب نمیشه یه بوس هزار بوس نمیشه !!!

همیشه یه وقت های هست که آدم احساس باخت میکنه ٫ احساس میکنه که ار بقیه عقبه
شاید اصلا عقب نباشه ٬ شاید از خیلی ها هم جلو باشه اما باید ببینه که خودش رو داره با کی مقایسه میکنه ؟
برای همه میتونه خیلی چیزها جالب باشه ٫ میتونه احمقانه هم باشه ٫‌ من بعد از چند وقت فهمیدم که آدمایی که زیاد فکر نمیکنن احمق میشن ٫ نه که دیگران بهش بگن احمق بلکه خودش احمق شده ٫ واقعا اینو میتونم خوب درک کنم ٫ اینکه به نظر من ریاضی تنها راه پیشگیری از بیماری احمقی هست ٫ اصلا ریاضی رو به حساب درس نگذاریم که فکر کنین دارم خر خون بازی در میارم ٫ یه واقعیت ٫ حتی کسی هم که بلد نیست بنویسه تو یه جزیره ی دور افتاده اگه با مسئله ها بازی کنه حتی ۱ قرون هم سواد نداشته باشه بازم آدم عاقلیه ٫‌ خیلی باحاله ها ببینین من دارم میبینم مغز واقعا مثل یه بچه میمونه اگه پرورشش ندی هیچ غلطی نمیکنه فقط میخوره و میخوابه .

آدمها همیشه دارن سر خودشونو کلاه میزارن ٫ همیشه
دیروز ارباب حلقه ها ( دو برج ) رو دیدم ٫‌ خیلی فیلم توپی بود ٫ واقعا سری ارباب حلقه ها تو تاریخ سینما جاویدان میمونه ٫ فیلم دشمن در دروازه هم خیلی فیلم ردیفی بود اما هیچی پیانیست نمیشه ٫‌

هیچ کس نمیتونه بدون خانوادش بدون هم وطناش و بدون هیچ امیدی زنده بمونه

may be I am just the little fuck up
life is little fuck up
generation X generetaion strange
so it's just a little game

ــ وای چهار شنبه سوری ی کار کنیم ؟
ــ نمیدونم !!!
ــ بریم بیرون ؟ بیا بریم شهرک غرب
ــ  شاید نتونم بیام
ــ چرا ؟
ــ بگیر بگیره
ــ حالا یه روز با دوست پسرت بیا بیرون دیگه
ــ نمیشه
ــ میشه
ــ اصلا برو گمشو بابا پسره ی بچه پررو

بچه ها !! من پول میخوام !! هرچی پول جمع میکنم یه دفعه میره هوا
نه هیچی میخرم نه هیچی میخورم
رایتس جاتون خالی یه آدیداس دیدم  دقیقا همون کفشی هست که پول مک کار تو کلیپ منو به زندگی برگردون ( bring me to life ) اوانسینس پاش کرده بود ٫ خیلی باحاله ٫ دوستم میگفت ۵۰ - ۶۰ تومنه ٫ من اونو میخوام
اما بی خیال کفش دارم ٫ اون جردنا رو هم پارسال انداختم دور ٬ کفش عید که بیخیال شدم چون کفش دارم اما میشه یه کاری کرد ؟؟؟
میشه الان پولامو جمع کنم بعد از عید که عیدی ها هم جمع شد با پول تولد و اینا اونو بخرم
شایدم رفتم بوسینی یه سوی شرت خریدم
فعلا تو خماری قرار دارم ٫ بی خیال ٫ فعلا درس میخونم نیم ترم و نمره درست حسابی بیارم ٫ بقیش درست میشه ٫
نمیخوام سیاسی حرف بزنم اما میبینی ما بچه های انقلابیم دیگه ٫ آمریکا و انگلستان مارو اینجوری کردن
اه کاشکی یکی بود میرفت دبی برام کفش و لباس میخرید ٫ لعنت بیاد بهشون ٫‌ ببین همین سوییشرتی که تو بوسینی یا هینتن میده ۲۰۰۰۰ تومن دبی هست تو نمایندگی بوسینی به پول ایران ۶۰۰۰ تومن یا ...
fuck
بی خیال بابا
اه چرا اینجوری شدم
اصلا حوصله ندارم ‌٫‌ میخوام برم بیرونقدم بزنم اما تنهایی که میرم حوصلم سر میره
بازم fuck
دیگه چی بگم ؟
هیچی فقط برو گمشو دیگه

ـــ ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو ؟
ـــ گفتم زندگیمو !!!
قهر کرد و رفت اما نمیدونست که خودش همه ی زندگیمه

نظرات 8 + ارسال نظر
همایون جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 19:52 http://homayoon.blogsky.com

خفه بابا

ققنوس جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 22:27

همین چند ساعت پیش بوسینی تو ونک بودم فر خوردم ! حراجه ولی بازم گرونه ! الان کتونی فقط آل استار کانورس ... پول داشتم با کله می خریدم ... این ویتناماش مثل سگ گرونه ... منم که سر این کوبی II ها تازه کلی پیاده شدم پول مول ندارم :( این مرتیکه مک کارتو چی پاشه ؟ سوپر استار ؟ Run D ؟

داش الی جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 23:08 http://zahremari.persianblog.com

سلام. من چند وقت بود نمیتونستم بهت سر بزنم. ببخشید. هنوز نخوندم این مطبلتو تو آف میخونم. آپ کردم من ایندفعه بیا. راستی میای لینک بازی؟

بهروز وثوق یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 13:37 http://vosogh.blogsky.com

سلام
متن زیبایی بود هاهاهاهاها حالشو بردم
به من هم سر بزن

ال پــــــــــــــــــــــــــــ یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 19:38

همه ی۶۰ خط حرفی که زدی می ارزید به جمله ی اخرت.
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی توپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
بای

گلی جون یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 23:13 http://girl.blogsky.com

نمی دونم چرا؟؟؟
ولی با وبلاگت...طرز فکرت...نحوه نوشتنت حال می کنم...

زولبیا دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:38 http://zolbia.persianblog.com

سلام خف میزنی بابا

آزین دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:48 http://www.pesareparsi1.blogsky.com

برخی نیز بر خلاف شما فکر می کنند و می گویند فکر انسان را نادان می کند که من فکر کنم تنها در ایران درست باشه...ها ها...ها....راستی آدرس پیوندم را نیز خاهش می کنم به آدرس جدیدم دگرگون کن....سپاس گذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد