پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

I wanna get the mike shinoda's place in Linkin park band

او اولا وقتی با یه آدم آشنا میشی به این فکر میکنی که باهاش چه شباهتایی داری اما یه مدت که میگذره به این فکر میکنی که چی تفاوت هایی باهاش داری
وقتی میری کوه اول به این فکر میکنی که چقدر سخته این همه راه رو بری بالا اما وقتی یه مدت میگذره تو این فکر هستی که او همه سختتر اینه که چجوری بیای پایین
وقتی یه دوست دختر پیدا میکنی به این فکر میکنی که چهجوری میتونی خوش حالش کنی اما بعد از یه مدت به این فکر میکنی که چجوری میتونی ردش کنی بره
یه هوای سرد کنار کوه ٫ هیچ وقت من کوه رو انقدر قشنگ ندیده بودم جز یه دفعه که تو ونک بودم ٫ واقعا اگه تو همین تهران خودمون این کوه نبود دیگه تهران با توالت فرنگی هیچ فرقی نداشت
گرامی اوردز هم دیدم ٫ فاک 
هنوز میتونستم خورشید رو ببینم ٫ فکر میکنم ساعت حدودا ی ۶ بود .صدای تق تق راکت با توپ رو میشنیدم و صدای باد ٫ تو زمین بقلی که خالی بود دراز کشیدم  هیچ ستاره ای دیده نمیشد ٫ آسمون کم کم تاریک میشد ٫‌ همینطور دنبال ستاره تو آسمون میگشتم که یه ستاره دیدم ٫ یه ستاره ی پر نور طرف جنوب غرب بود ٫ فقط یه ستاره همینطور دنبال ستاره دوم رو میگشتم که دومی هم ضاهر شد ٫‌ تا ۲ دقیقه بعدش آسمون پر ستاره بود ٫ که صدا اومد کیان بلند شو زمین خالی شد ٫ اولین توپ رو واسه نابودی هرچی کثافته تو این ایران و دنیا زدم ٫‌ دومی که شد به امید نابودی دروغگو ٫ ...
برای اولین بار تو عمرم تو آسمون ماهواره دیدم نمیدونین که کلی از این ستاره هایی که تو آسمون میبینید ماهواره هست
کلی حال کردم
ایتز آل ابات هی سد شی سد بول شیت
پنج شنبست
یا من برای همیشه زدم تو خط دیوونه ها
پا اینکه تو هرویین زدی
یا اینکه من اکس زدم
یا اینکه تو میخوای خود کشی کنی
یا اینکه من میرم تو مدرسه گیتار برقی میزنم
یا اینکه تو gay شدی
shut up fuck up
fuck off
مثل این فیلما هست که یارو میگه
son of the bitch
ترجمه میشه
کثافت
همون
ولش کن
میخوام خودمو به انکین پارک معرفی کنم
میخوام برم جای مایک
امروز به معلم پرورشی مون گفتم رای میدین آقا
گفت آره رای میدم هرکی میخواد باشه
راستی توی انشای زبان مدرسه راجع به چستر نوشتم
چند بار سکس داشته
با کی ها میگشته
فقط سال دیگه با تی پا میگن بای بای
منم میگم
بیلاخ ( با بزرگترین احترامات )
اون تیکه اول رو از فیلم کلیفرنیا دودر کردم
حال میکنین
هیچ وقت لینکین پارک فراموش نمیشه 
وای اینم بریتنی
من که از بریتنی متنفر بودم با این آهنگش کلی حال کردم وای
آخره شوی سکسیه ٫ دیدن میگفتم بریتنی خیلی کثیفه اما خیلی باحاله هم کلیپش هم آهنگش هم لیریکزش واییییییییییی


 Baby, can’t you see
I’m calling
A guy like you
Should wear a warning
It’s dangerous
I’m fallin’

There’s no escape
I can’t wait
I need a hit
Baby, give me it
You’re dangerous
I’m lovin’ it

Too high
Can’t come down
Losing my head
Spinning ‘round and ‘round
Do you feel me now

With a taste of your lips
I’m on a ride
You’re toxic
I’m slipping under
With a taste of poison paradise
I’m addicted to you
Don’t you know that you’re toxic
And I love what you do
Don’t you know that you’re toxic

It’s getting late
To give you up
I took a sip
From my devil cup
Slowly
It’s taking over me

Too high
Can’t come down
It’s in the air
And it’s all around
Can you feel me now

With a taste of your lips
I’m on a ride
You’re toxic
I’m slipping under
With a taste of poison paradise
I’m addicted to you
Don’t you know that you’re toxic
And I love what you do
Don’t you know that you’re toxic

Don't you know that you're toxic

With a tast of your lips
I'm on a ride
You're toxic
I'm slipping under
With a taste of poison paradise
I'm addicted to you
Don't you know that you're toxic

Intoxicate me now
With your lovin' now
I think I'm ready now
I think I'm ready now
Intoxicate me now
With your lovin' now
I'm ready now


نظرات 8 + ارسال نظر
عابدزاده=عقاب آسیا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 15:57 http://ghermezeteh3.persianblog.com

سلام دوست عزیز. با تشکر از تو و تبریک عید غدیر خم و تبریک عید قربان. نمی دانم خبر مربوط به جشن شصتمین سال تاسیس باشگاه استقلال (تاج سابق) را شنیده ای یا نه. اما آیا باشگاهی که در کودتای 28 مرداد سال 32 بر ضد مصدق نقش داشته است میتواند دم از افتخارات خود بزند؟ و آیا میتواند حضور خود را در آن زمان انکار کند.؟ امروز که کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی را ورق میزدم با نکته ی جالبی برخوردم. سندی که در وبلاگم آورده ام و نشاندهنده شرکت باشگاه تاج(استقلال فعلی) در کودتای 28 مرداد است. امید آنکه این جشنواره ریاکارانه هیچگاه برگذار نگردد. به وبلاگ من سر بزن و نظر بده. ممنون. یا علی مدد.

گلی جون پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 20:19 http://girl.blogsky.com

به قول معروف وبلاگ توپی بود!خیلی تیمیس بود!

نگین جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 21:30 http://yelena.blogsky.com

سلام .. خوبی .. چه باهال منم یه بار درباره چستر انشا نوشتم ولی نه دیگه اینجوری !! کلا درابره گروه لینکین پارک بود .. خیلی باهاله گور بابای اینا بابا ولشون کن اسکولا همه مدرسه ما (معلما ) می خوان برن رای بدن !! دیوونه دیدی انارو دیدی انقد بد بخت شدن که دیگه بچه ۲ سالم می تونه بره رای بده !! موفق باشی فعلا

ققنوس شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:38

کلا چند تا توپ زدی ؟ تو که همرو نابود کردی ! اگه رفتی تو ال پی مارو یادت نره ها ! بعدا منم بیار جای phoenix !

مریم شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:57 http://salamkhoda.persianblog.com

سلام
خوب بود موفق باشید

آقا سامی(علی جون) یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:48 http://aghasami.persianblog.com

خوب بریتنی هم دوره ای داره که بالاخره تموم میشه مگه نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پژمان سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:05

سلام.
خیلی حال کردم.
من اولین باربود که مییام اینجا...مطمئن باش آخرین بارم بیست
بابای.

مسافر هتل کالیفرنیا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 18:50 http://sokote-marg.blogsky.com

سلام داداش گلم
کجایی چرا نمی یای
و بلاگتو اپدیت نمی کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد