پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

ها چرا اینجوری نیگاه میکنی ؟

اگه به من بگن بین خیابون پاسداران و خیابون جردن کدومو انتخاب میکنی؟
منم میگم بیلاخ
چرا ؟
چون من تو ماه رمضون یه روز هم روزه نگرفتم . واسه همین میخوام برای اینکه هر هفته یه مشت ابر میاد بالای سر تهرون و یه قطره آب نمیاد پایین روزه سیاسی بگیرم .
حالا چرا روزه سیاسی ؟
چون اگه آمریکای جهان خوار پدر سوخته دست از سر ایران بر داره ابرا میتونن یه کم به حال من بدبخت گریه کنن
اون وقت من دیگه روزه نمیگیرم !!!
چه ربطی داشت ؟
اصلا به تو چه
ربطش به همونه که تو عین خر تو مسئله های تئوری اعداد موندی
ربطش به همون چیزیه تو ٫‌تو اون سرت نداری
اصلا ولش کن بابا
هوی چی چی و ولش کن ؟
زیادی درس خوندم نه ؟
این هفته نزدیک بود که شما رو برای مراسم تبریک و تهنیت مرگ خودم دعوت کنم اما خوش بختانه یا متاسفانه دیگه دعوت نمیکنم . دو تا از امتحانام رو این هفته دودر کردم تو خونه خوابیدم . بابا داشتم میمردم . نمیدونم چه مرضی گرفته بودم .
فردا فیزیک دارم . هایده گوش میدم مساله حل میکنم .
چطوره ؟ شروع خوبیه
دلم برای یه کم خوش گذروندن یه ذره شده
شاید این روزا دیوونه شدم ٫‌ دیوونه خونه بهمن چطوره ؟
دیوار به دیواره مدرسه علامه حلی ؟
جایه باحاله ٫‌ دیوونه های زنجیری وقتی فرار میکنن میان تو علامه حلی با بچه ها فوتبال لازی میکنن . بعد ۲ تا پرستار میان دست یارو رو میبندن و در حالی که یارو داره مضحکانه میخنده سواره آمبولانس میشه و میره .
باور نمیکنی ؟ یه کم بیشتر درس میخوندی ٫ میرفتی علامه حلی بعد میدیدی که راست میگم .
آمار ها نشون میده کسایی که وارد علامه حلی میشن :
۶۸ ٪ به بیماری های مزمن روانی که در طول عمر باقی میمونه میشن و این بیماری ها شاید سالها تصور بشه که بخاطر زیاد بودن نیاز های دانش آموزا از جامعه هست اما هیچ هم اینجوری نیست
۲۰ ٪ دیگه میتونن سالم بیان بیرون از مدرسه تو بهترین دانشگاها قبول میشن و زندگی فوق العاده ای دارن اما از نظر روحی و روانی باز هم مشکلاتی دارند مثل : پرخاشگری ٫ علاقه به تنها بودن و ...
۱۲ ٪ دیگه هم سالم سالم میان بیرون ( از این دسته بیشترشون تو مدرسه درس خیلی خوبی دارن ) اما تو زندگی موفق نمیشن و یا پشت کنکور میمونن یا برای شکوفایی خودشون باید المپیادی بشن
شاید این آمار ها مزخرف باشه
اینجوری که من دیدم خیلی از داشنجو های دانشگاه شریف هم یا معتادن یا الکلی یا اینکه به فروش مواد مخدر و اکس تو دانشگاه مشغولن .
یه نفر تو شریف هست که ماه رمضونا ساعت ۱۲ از دانشجو ها پول جمع میکنه میره هایدا تو سعادت آباد ساندویچ میخره ساعت ۱ میاره بهشون ساندویچ میده ( دیگه کسی گشنه نمیمونه )
آقا این چیزایی که من گفتم اصلا دلیل بر این نیست که دانشگاه صنعتی شریف و مدرسه علامه حلی ٫‌ جاهای خرابی هستند . اصا هم اینجوری نیست . فعلا که بالا ترین سطح های علمی تو این دوتا جا هست اما چون نیازهای اجتماعی و روانی داشن آموزا و داشنجوهای این دوتا جا خوب بر طرف نمیشه بعضیاشون که ضعیفند دیوونه میشه
هرکی هر نظری داره بده . من با جون و دل میپذیرم . شاید بگی من مذخرف میگم . باز هم من قبول میکنم . آمار شاید دروغ باشه . باز هم من قبول میکنم . دیگه نمیگم این درست هست اما اینجور آدما هم تو اینجا ها هستند . دلیلش هم بر طرف نشدن نیاز های علمی و روحی روانی آدمای این جا ها هست

نظرات 3 + ارسال نظر
تنها جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 22:04 http://www.tanham.persianblog.com

سلام.....اگه تنهایی.......اگه دلت گرفته.....بیا تو.....لینک بدم؟.....لینک میدی؟

نگین یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 15:49 http://yelena.blogsky.com

سلام چطوری ببین فکر کنم سرت به سنگی چیزی خورده .........چون حسابی خول شدی .......

فعلا بای

سید علی رجبی سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 17:36 http://shayeh.com

سلام خب بله درست است خل شده سرش به جایی نخورده چون من همکلاسیشم یک دیوانه درجه یکی است که شبیه ندارد خلاصه درکش کنید بنده خدا من می دانم آخرش به فکر خود کشی میفتد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد