پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

برای همیشه پیشم بمون

صدای زنگ زمین بازی مدرسه
باران ابر ها میاد که بازی کنه
گریه نکن
کی بود که همیشه میخندید ؟
کی بود که همیشه شاد بود ؟
کی بود که همیشه دوست داشت اطرافیانش رو دوست داشته باشه
اما اون آدم دیگه هیچ کس رو دوست نداره جز یه نفر
اونم آدمیه که همیشه به حرف دلش گوش میکرد
صدای آهنگ hello از evanescence  همه جا رو گرفته بود
جای ۳ تا انگشت روی خاک مانیتور مونده بود
پسری که همینجور بدون اینکه هیچ پیش نیازی داشته باشه تایپ میکرد
تخت خوابی که روز ها بود جمع نشده بود
پنجره ای که بیرون اون تاریکه تاریک بود
من نشکستم
میتونی برای همیشه محو بشی
گریه نکن
میدونم که خواب نیستم
سلام ؟!!! من هنوز اینجام
اگه دوست داری از کنارم برو
من یه دروغ بیشتر نیستم
میدونم که بزودی ناپدید میشی
میدونم که از من خسته شدی
میدونم که میخوای منو تنها بذاری
صدای بارون میگه که خودت رو باید واسه جدایی آماده کنی
اما من آماده نیستم
کی میتونه منو کمک کنه ؟
همون صدای همیشگی که تو گوشم میپیچید ؟
نمیخوام از پیشم بری
چون دوستت دارم
من هنوز هم به یاد تو هستم
بارون یعنی چی ؟
صدای بارون تو گوشم میپیچه

I know you will leave me
I know you are tired to me
hello I am living for you can hide
don't cry
come to play again
I need you
you know who is she
she is you

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین جمعه 18 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 19:09 http://naz.blogsky.com

:)

آپاچی بزرگ جمعه 18 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 19:32 http://dismember.persianblog.com/

درود / چه طوری یا نه ؟‌ نظر که ندارم فقط خواستم بگم اومدم دیگه ...... بهدم .... قصه نخور بر میگرده

ارنی شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 15:34 http://yasseriran.persianblog.com

به پای هم پیر شین پدر جان:دی

پریا یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:30 http://parya85.persianblog.com

من با این evanescence خیلی حال می کنم کلی کف کردم دیدم نوشتت با حرفای hellooo شروع شده D:

یه اشنا یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 13:11

میدونم سخته من پشیمونم دلم نمیخواد ناراحت باشی پس حرفمو پس میگیرم و تورو به حال خودت میذارم فقط هر وقت دلت گرفت بیا با من دردو دل کن همیشه پیشت میمونم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 22:03

مممم شعرش رو یه ذرررررره اشتباه ننوشتی؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد