پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

سلام به برو بچ
امروز حالم بهتر شده با اینکه یه ضد حال بزرگ قورت دادم
راستی امروز که رفتم آی دی که شما میتونید از تو وبلاگ بهم مسیج بزنید رو دیدم قفل شده
فکر کنم بوت شده
نمیدونم والا
خوب فعلا اگه کاری داشتین به kian_blogger@yahoo.com  پی ام بدین
راستی گاگولی راه افتاد

ما هم وب سایت زدیم
راستش هرکسی که وب سایت میزنه بی خیال وبلاگش میشه اما من این کارو نمیکنم با اینکه امسال سال درسی سختی باید داشته باشیم اما و اینجا رو زنده نگه میدارم اما حتما به وب سایتم سر بزنید
گاگولی دات کام همه چیز داره
خشگل طراحیش کردم خلاصه حسابی باهاش حال کنین

منتظر نظراتون در باره گاگولی دات کام هستم
این وب سایت فقط واسه بچه های لینکین پارک دوست نیست
واسه هر کسی که با فیلم ٫‌ موسیقی ٫‌ آهنگ  ٫ عکس های توپ ٫ مطلب های روز ٫‌ جک و اینجور چیزا حال میکنه هست

نظرات 4 + ارسال نظر
پریا پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 18:10

این سایت جدیده با کرمهای ایکس چه فرقی داره؟؟!!

خشایار پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 20:05 http://khashayar.ownlife.net

تبریک می گم .

همایون جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:48 http://homayoon.blogsky.com

ایول آقا به سلامتی..
راستی هر دو فراز رو خوندما.. از حد آسیا بالاتر بود.. در حد آرسنال بود

[ بدون نام ] جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:33

درود / ای ول بیخیال ویلاگت نشو چون من تازه اومدم / در مورد سایتت خیلی توپ بود اتفاقا خیلی وقت بود دنبال اطلاعات در مورد اینا بودم گیر نمیاوردم به موتورهای جستجو هم معرفی کن این سایتتو / بهدم کلی برا سایتت تبلیغ کردم / بهدم بازم میام فهلا بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد