پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

به من چه

ببینم آقا بهراد که نظر دادی
تو میگی که واسه شهرام همایون و صور اسرافیل و اون یارو ضیا کوتاه بیام و خره شبخیز رو بچسبم؟
نه خیر آقا جون من
اینا همشون با هم هستن و فقط میخوان که چی؟ میخوان که سر مردم رو شیره بمالند . این فیلمه که اون یکی به این یکی فحش میده و میگه این یارو مزدوره . همه ی اینا چه شبخیز ٫‌چه صور اصرافیل و تمامی شبکه های ایرانی روی آنتن ماهواره همشون فقط میخوان سر مردم رو شیره بمان و با تبلیغ جیبه خودشونو پر کنند . اینو مطمئن باش. آقا جون من هیچ کدومشونو قبول ندارم و حتی یه ثانیه هم حاضر نیستم پایه تلویزیونشون بشینم.
........................................................
دیروز پریروزا یه آماری از تو سایت بی بی سی گیر آوردم که خیلی جالبه اونم یه آمار از زنان ایران هست.
به گزارش خبرنگاران بی بی سی در ایران که آماری از زنان ایران و کلا تمامی کشور های آسیا گرفتند این چنین هست.
در میان هر ۱۰۰ زن در ایران ۱۸ نفر به تن فروشی مشغول هستند که دلایل تن فروشی در این ۱۸ نفر بر عکس هست. یعنی در میان ۱۸ نفر تنها ۶ نفر هستند که به دلایل فقر دست به این کار میزنند . و ۱۲ نفر دیگه هیچ کدوم از نظر مالی مشکلی ندارند ( منظرش اینه که خیلی ها هم هستند که با گرون ترین کفش ها و لباس ها و حتی ماشین های مدل بالا )‌دست به این کار میزنند و حتی از خانواده های ثروتمند و با وضع مالی خوب هستند.
این باعث تعجب دانشمندان اجتماعی جهان شده که این افراد که این وضع خوب رو دارند چرا به این کار دست میزنند
به نظر من که : والا راست میگن البته صحت این خبر رو من نمیدونم شاید از خودشون در آوردن اما اینیکه خیلی ها هستند وضع مالی خوبی داند اما به این کار دست میزنند باعث تعجب.
همچنینین بی بی سی ادامه داد : که این افراد اقلب این کار رو از ۱۶ سالگی شروع میکنند و تا یه پسر بهشون این حرف رو میزنه قبول میکنند ( این تیکه رو خودم اضافه کردم )
حالا خوبه که آمار آسیای جنوب شرقی رو از بی بی سی بدونید : در آسیای جنوب شرقی از هر ۱۰۰ نفر ۴۳ نفر به تن فروشی دست میزنند که ۳۹ نفر از اونا به خاطر مشکلات مالی این کارو میکنند ( یعنی دقیقا بر عکس ایران ) . که تو این ۴۳ نفر زن ۱۳ نفر ایدز دارند . ( پس مواظب باشین اگه رفتید اونجا خیالات نزنه به سرتون . یه مساله ی جالبتر اینه که تو ی چین پر تقاضا ترین کار برای زنان کار تو باشگاه های سکس هست .
راستش رو خواین من فکر نمیکنم این آمار ها درست باشه . اینو باید از اونی که این آمار رو در آورده بپرسیم .
----------------------------------------------------- 
بچه ها سایت کرم های ایکس به رهبری خودم به زودی آماده میشه (‌هنوز کامل کامل نشده )‌
http://www.Xworms.150m.com
فعلا میتونید برین بیشتر قسمت هاش کامل شده اما هنوز کار داره
خیلی توپ درستش کردم خیلی .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد