پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

پسری با کفشهای جردن

نوشته های قدیمی کیان...

شیر بلاله زود باش بیا بخر و ببر

¤ الو تلویزیون ایران؟
- بله عزیزم بفرمایید
¤‌ ایلگار خانوم شمایین؟
- آره عزیزم منم
¤ وای ٫ ایلگار خانوم شما چقدر خشگلی ٫ اصلا قوربون صورتت برم ٫‌چه دماغ با فرمی ٫‌ چه لبایی چه موهایی
- ممنونم اسم شما چیه؟
¤ مخلصیم ٫‌ اسم من جواد هست
- آقا جواد بفرمایید چه آهنگی میخواین؟
¤‌ من آهنگ نمیخوام جیگر خانوم ٫‌من خودتو میخوام
- حرف دهنتو بفهم مرتیکه اینجا تلویزیونه ها
¤‌ تلویزیون هست که هست
- آقای پدرام (‌از پشت استدیو)‌ لطفا تلفن رو قطع کنین
آقا پدرام : ایلگار خانوم من الان تو توالت گیر کردم یکی کمکم کنه
- ای وای آخه ی حیونکی
¤ الگار جون شماره میدی؟
- آقای شبخیز کجایین؟؟؟؟
شبخیز :‌ آی گفتی ٫
¤‌ شبخیز تو اونجایی؟
شبخیز :‌آره عزیزم
¤‌ شبخیز جون
- جونم
¤ جون بخوره تو سرت مرتیکه ی شارلاتان
شبخیز : حرف دهنتو بفهم
پدرام :‌کمـــــــــــــــــــک من تو توالت گیر کردم
شبخیز :پدرام جون وایسا الان میام درت میارم
صور اسرافیل : آقای شبخیز بیا این یکی پیکم به سلامتی دریا خانوم بزنیم
شبخیز :‌وایسا منم هستما
شهرام همایون :‌آی بهروز گفتی بزار شبخیز هم بیاد
شبخیز :‌به به آقا ضیا این طرفا ٫
ضیا آتابای : اومدم یه سر بزنم ببینم امشب هم بازم متن داریم سر مردم شیره بمالیم؟
¤ حوی صور اسرافیل من هنوز رو خط هستما
صور اسرافیل : درود بر تو ایرانی
¤‌ آی مرتیکه ... به سیبیلات
اسرافیل :‌آی مردم ناگاه کنین این آقا رو دیدن این مردک که زنگ زده بود از اون کومونیستا بود
شبخیز :‌ بهزاد جون بسه دیگه اومدیم اینجا یه عرقی بخوریم نه اینکه سیاسی بشیم
ایگلار : آقای شبخیز صدا و تصویر داره بخش میشه
شبخیز : جونم الگار جون ٫‌ای بد بخت شدم رفت
زود باش قطش کن . پدراااااااااااااااام کودوم قبرستونی هستی؟؟؟؟؟؟
پدارم : کمــــــــــــک من تو توالت با یه سوسک گیر کردم
بوغ بوغ بوغ
تلویزیون قطع شد ملت
اینم از شیره مالیدن سر مردم توسط تلویزیون های لس آنجلسی
نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 19:45

خیلی مسخره وبی معنی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد